abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95887248

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
pi_95887614
Heb alles terug moeten lezen, maar er zijn helemaal geen tips gegeven. Alleen maar kleine ruzies; gezeur e.d. wat eigenlijk helemaal niet nodig is. Negeer elkaar gewoon als je elkaar niet mag, of reageer (zogenaamd) gemeend met een vleugje sarcasme (!!). Dan doe je niks fout, maar toch weer wel. Zo doe ik het ook en niemand die je erop aan kan spreken.

Straw, ik vind het niet fijn dat je achterom mijn rug praat. Zal ik je 1 ding zeggen: op stage zeggen ze dat ik stil was (en soms ben). Maar op school zeggen ze juist dat ik een grote bek heb, ik hoorde het donderdag nog. Maar verder ben ik vrij normaal. Tijdens de meet ben ik ook gewoon normaal, ik praat met mensen die mij aanstaan; ben niet stil, maar ook niet het hoogste woord inderdaad. Heb ik nu ook niet. Maar ik meen dit, als iemand mij irriteert, als Richard bijv. alleen maar over zichzelf gaat praten, zeg ik er wel wat van.

En ik dacht al dat je borderline had (echt).

Maar mensen, echt waar; ga in de zon zitten. De zon doet mensen zo goed, dat merk ik zelf ook. Krijg je vanzelf meer sjans enzovoort. Ga zwemmen, op een terrasje zitten ofzo! :)
pi_95887659
quote:
En ik dacht al dat je borderline had (echt).
Dat denken ze van vrijwel alle vrouwen. ;)

En achter jouw rug om....waar dan? Zoveel heb ik niet gezegd. En beetje hypocriet als je daarover gaat klagen terwijl je dat zelf ook heel heel vaak over mij hebt gedaan, en dan toch wel een stukje negatiever denk ik zo. :) Dat van mij was niet eens negatief bedoeld, ik herhaalde gewoon wat jij al eerder had gezegd, dat je namelijk irl niet lullig in iemands gezicht bent en in gezelschap met vreemden minder outgoing bent dan met bekenden.

Áls tegenargument dat jij mss maar niet op de meet moest komen nog wel!
pi_95887838
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over. Jij dus ook. Vraag me af of borderline een verdere beperking op je leven heeft? Ik ken namelijk een meisje (zat bij mij op de havo, was een goede vriendin) die heeft ook borderline en haar leven is zo overhoop dat ze nu gestopt is met haar studie (ze deed MBO niveau 2), uit huis is getrapt en begeleid woont. Ze is ook heel agressief, vecht met mensen/altijd ruzie, drinkt veel. En het is jammer, want ze is echt een slim meisje die veel capaciteiten heeft, ze had veel kunnen bereiken. En ook nog jong. Ik vind het echt kut maar er is niks wat ik kan doen. Ik heb haar nog geprobeerd om te praten, dat ze door moet gaan met de studie (dat ik haar zelfs wou helpen :P) maar nee. Nu wilt ze een wajong uitkering ofzo; en ik denk dat ze zo eindigt: een uitkering, een domme vent, misschien wordt ze bezwangerd en dat is het.

Nee.

Dan verander ik mijn woorden; soms ben ik wel lullig. Maar dat is iedereen wel eens, denk ik. Ik kom sowieso op de meet! Als het op de datum is dat ik kan.
pi_95887905
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over.
Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline. ;)
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:54:58 #6
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888078
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over. Jij dus ook. Vraag me af of borderline een verdere beperking op je leven heeft? Ik ken namelijk een meisje (zat bij mij op de havo, was een goede vriendin) die heeft ook borderline en haar leven is zo overhoop dat ze nu gestopt is met haar studie (ze deed MBO niveau 2), uit huis is getrapt en begeleid woont. Ze is ook heel agressief, vecht met mensen/altijd ruzie, drinkt veel. En het is jammer, want ze is echt een slim meisje die veel capaciteiten heeft, ze had veel kunnen bereiken. En ook nog jong. Ik vind het echt kut maar er is niks wat ik kan doen. Ik heb haar nog geprobeerd om te praten, dat ze door moet gaan met de studie (dat ik haar zelfs wou helpen :P) maar nee. Nu wilt ze een wajong uitkering ofzo; en ik denk dat ze zo eindigt: een uitkering, een domme vent, misschien wordt ze bezwangerd en dat is het.

Nee.

Dan verander ik mijn woorden; soms ben ik wel lullig. Maar dat is iedereen wel eens, denk ik. Ik kom sowieso op de meet! Als het op de datum is dat ik kan.
dus zij kan het wel.
ik gooi ook me toekomst weg, waarom kan ik geen liefde vinden?
het is oneerlijk
pi_95888099
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

dus zij kan het wel.
waarom kan ik dat niet me toekomst weggooien, en wel liefde vinden?!

het is oneerlijk
Omdat jij niet buiten komt.

Wat ga je vandaag doen?
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:00:41 #8
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888167
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat jij niet buiten komt.

Wat ga je vandaag doen?
hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:09:13 #9
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95888298
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef MTVGN het volgende:
*knip*

*zucht* Volgens mij zit er ook bij mij zo'n diepgewortelde afkeer jegens players in mij en zijn het in mijn ogen alleen de players die vrouwen aanspreken dat ik daardoor zelf niks durf. Handig ...

herkenbaar. en dan krijg je minderwaardigheidscomplex (ze willen niet aangesproken worden, door mij). en dan doe je maar niets.
en dan op een gegeven moment als het nog veel erger wordt, ga je juist vrouwen expres uit de weg, en verontschuldig je je en mompel je wat als je vlakbij komt, en ren je meteen weg van ze.
alles om maar " die hoogheden" niet voor de voeten te lopen, en te kruipen voor ze, en zo snel mogelijk uit hun leven te verdwijnen(want dat willen ze toch?).
pi_95888349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).

Neem nou die vriendin van mij:
Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.

Ik wil net lullig doen maar ik vermoed dat jij er ook niet zo goed uitziet en dan kan je zitten wat je wilt buiten, er zal nooit iemand oogconcact zoeken en dames kijken meteen weg als ze je perongeluk aankijken.

[ Bericht 11% gewijzigd door richard_prf op 23-04-2011 15:21:51 ]
pi_95888531
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef richard_prf het volgende:

Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:22:29 #12
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_95888567
quote:
Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_95888610
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef eleusis het volgende:

[..]

Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.
Wat bij hem ontbreekt op dit moment.
pi_95888636
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.
Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen. Als er mooi uitziet zoals die meid dan blijven de vrienden langer achter je staan en al helemaal van het andere geslacht, mensen zullen eerder bereid zijn je te helpen.

Ja ik weet dat ze ongelukkig is en dat vind ik ook niet leuk. Ik probeer haar dan ook te helpen. Wat denk je nou zelf man? Ik heb 90% van de tijd enkel interesse in haar getoond zonder ook maar een moment over mezelf te lullen.
pi_95888666
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen.
Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....

En ik bedoel dus, een mooi uiterlijk hebben maakt niet gelukkig. Kan ze wel zo leuk zeggen over zichzelf dat een mooi uiterlijk vele deuren opent, maar ze lijkt er niet bepaald gebruik van te kunnen maken. Dan daarnaast ook nog eens zeggen dat ze niet snapt dat ze aandacht krijgt van mannen en mensen. Yeah right. Tegenstrijdig, alweer.
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:27:16 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_95888674
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Wat doe jij dan zoal buiten.
pi_95888704
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....
Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)
pi_95888710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)
Precies.
Je wil te graag in je eigen theorie geloven merk ik...
pi_95888737
quote:

[..]

Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).

Ik wil net lullig doen maar ik vermoed dat jij er ook niet zo goed uitziet en dan kan je zitten wat je wilt buiten, er zal nooit iemand oogconcact zoeken en dames kijken meteen weg als ze je perongeluk aankijken.
Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.

Mooie vrouwen trekken een hoop aandacht, wat zeg ik, vrouwen in het algemeen. Gebeurt mannen veel minder. Of ze nu aantrekkelijk zijn of niet.
pi_95888947
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies.
Je wil te graag in je eigen theorie geloven merk ik...
Ja je hebt wel gelijk. Hou maar op nu :P
pi_95889019
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline. ;)
Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95889059
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:29 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.

Mooie vrouwen trekken een hoop aandacht, wat zeg ik, vrouwen in het algemeen. Gebeurt mannen veel minder. Of ze nu aantrekkelijk zijn of niet.
Hoe oud ben je ook alweer?
pi_95889121
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:43 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Hoe oud ben je ook alweer?
Wat heeft dat er nou weer mee te maken?
pi_95889132
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten :Y
En hoe zit het met jou met dates/ relaties/ vrouwelijke contacten?
  zaterdag 23 april 2011 @ 15:47:12 #25
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95889158
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Wat doe jij dan zoal buiten.
niets. ik ga alleen naar buiten voor boodschappen of als ik naar me ouders ga of daar eenmaal ben.

ik ben nu bij me ouders, ik ben een beetje op het erf aan het rondlopen, en op het gras aan het liggen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')