SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De OP vind je hier
Dat denken ze van vrijwel alle vrouwen.quote:En ik dacht al dat je borderline had (echt).
Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over.
dus zij kan het wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:42 schreef iwannabehigh het volgende:
Ik denk dat niet van veel vrouwen. Integendeel, maar sommige vrouwen komen zo over. Jij dus ook. Vraag me af of borderline een verdere beperking op je leven heeft? Ik ken namelijk een meisje (zat bij mij op de havo, was een goede vriendin) die heeft ook borderline en haar leven is zo overhoop dat ze nu gestopt is met haar studie (ze deed MBO niveau 2), uit huis is getrapt en begeleid woont. Ze is ook heel agressief, vecht met mensen/altijd ruzie, drinkt veel. En het is jammer, want ze is echt een slim meisje die veel capaciteiten heeft, ze had veel kunnen bereiken. En ook nog jong. Ik vind het echt kut maar er is niks wat ik kan doen. Ik heb haar nog geprobeerd om te praten, dat ze door moet gaan met de studie (dat ik haar zelfs wou helpen) maar nee. Nu wilt ze een wajong uitkering ofzo; en ik denk dat ze zo eindigt: een uitkering, een domme vent, misschien wordt ze bezwangerd en dat is het.
Nee.
Dan verander ik mijn woorden; soms ben ik wel lullig. Maar dat is iedereen wel eens, denk ik. Ik kom sowieso op de meet! Als het op de datum is dat ik kan.
Omdat jij niet buiten komt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:54 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dus zij kan het wel.
waarom kan ik dat niet me toekomst weggooien, en wel liefde vinden?!
het is oneerlijk
hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:56 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat jij niet buiten komt.
Wat ga je vandaag doen?
herkenbaar. en dan krijg je minderwaardigheidscomplex (ze willen niet aangesproken worden, door mij). en dan doe je maar niets.quote:Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef MTVGN het volgende:
*knip*
*zucht* Volgens mij zit er ook bij mij zo'n diepgewortelde afkeer jegens players in mij en zijn het in mijn ogen alleen de players die vrouwen aanspreken dat ik daardoor zelf niks durf. Handig ...
Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef richard_prf het volgende:
Neem nou die vriendin van mij:
Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef richard_prf het volgende:
Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Wat bij hem ontbreekt op dit moment.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:22 schreef eleusis het volgende:
[..]
Tenzij je een boeiend innerlijk hebt.
Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen. Als er mooi uitziet zoals die meid dan blijven de vrienden langer achter je staan en al helemaal van het andere geslacht, mensen zullen eerder bereid zijn je te helpen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:20 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh, dus als ik een lelijke vriend/vriendin heb dan kan het me niks schelen wat die persoon overkomt of hoe hij/zij zich voelt? Rot toch op man. En die vriendin van jou is anders alles behalve gelukkig, ondanks haar mooie uiterlijk. Daar hoor je jou alleen niet over, komt niet goed uit met je theorietje.
Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:25 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Jawel maar uiteindelijk laten ze je vallen.
Wat doe jij dan zoal buiten.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:00 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
hee. ik kom weleens buiten hoor! alleen niet zo vaak. als ik buiten ben vind ik ook geen liefde, en ontmoet ik bijna nooit iemand, en al helemaal geen meisjes.
Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat zeg jij, maar jij hebt dan ook geen echte vrienden. Als je daar je argumenten op baseert....
Precies.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ok ik neem het eigenlijk terug wat ik zei. Aangezien ze me vertelde dat iedereen maar dan ook iedereen haar had laten vallen, en dat terwijl ze zo gevoelig is (nog vele male erger dan ik)
Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:11 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Het is eenvoudig. Als je er goed uit ziet (vooral als meisje, dan is er altijd hoop).
Neem nou die vriendin van mij:
Zo zit het inelkaar in het leven. Zie je eruit als een schattig lief meisje dan heeft iedereen het beste met je voor. Heb je een betekenisloos uiterlijk dan interesseert het niemand dat je langzaam wegrot.
Ik wil net lullig doen maar ik vermoed dat jij er ook niet zo goed uitziet en dan kan je zitten wat je wilt buiten, er zal nooit iemand oogconcact zoeken en dames kijken meteen weg als ze je perongeluk aankijken.
Ja je hebt wel gelijk. Hou maar op nuquote:Op zaterdag 23 april 2011 15:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Precies.
Je wil te graag in je eigen theorie geloven merk ik...
Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 14:46 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Moet je eens de r&p topics doorkijken. Elke vrouw die ook maar enigszins emotioneel reageert heeft meteen borderline.
Hoe oud ben je ook alweer?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:29 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik zie er goed uit -al zeg ik het zelf- maar bij mij is het desondanks ook huilen met de pet op.
Mooie vrouwen trekken een hoop aandacht, wat zeg ik, vrouwen in het algemeen. Gebeurt mannen veel minder. Of ze nu aantrekkelijk zijn of niet.
En hoe zit het met jou met dates/ relaties/ vrouwelijke contacten?quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:42 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet uit ervaring dat borderline toch iets heel anders is.
Een echte borderliner zou ik niet willen daten
niets. ik ga alleen naar buiten voor boodschappen of als ik naar me ouders ga of daar eenmaal ben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 15:27 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Wat doe jij dan zoal buiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |