abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95862091

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen.

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan vanalles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Grijp geen vrouwen bij edele delen want dan krijg je patsen.

5. Wil je oefenen met conversaties, maar heb je écht geen mogelijkheid om vrouwen aan te spreken, ga dan een winkel binnen met een vrouwelijke bediende en stel haar wat vragen over producten. Ze hangt aan je lippen, want ze heeft weinig keus.

6. Eet elke dag een stengel selderij.

7. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

8. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd

De OP vind je hier
The view from nowhere.
pi_95862215
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Yep dat is 100% zeker zo. Zelfs als ze depri is en uit gaat krijgt ze nog volop aandacht. Dat zei ze ook tegen mij. " ben gisteren uitgeweest en krijg altijd heel veel aandacht van jongens, ik snap niet waarom, ik doe niks speciaals "

Ach ja, ik ben in elk geval geen maagd meer, ik dacht altijd dat ik als maagd zou sterven.
Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals *) !!''

Bizar :')

Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is :')
pi_95862321
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Dus zij zegt zo even in een gesprek: ''Haha! Ben gister uitgeweest en ik krijg zo ontzettend veel aandacht van mannen. Ik kan het niet begrijpen, ik doe niets speciaals *) !!''

Vind ik echt diep triest.. en vooral de mensen die daar ook nog serieus op reageren. Weetje hoeveel lelijke meisjes tóch iedere dag wel aandacht krijgen van mannen. Op straat, in de disco, overal. Ik ken d'r genoeg van, echt. Ik snap niet waarom ze daar stoer mee doet en denkt dat het speciaal is :')
Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.
pi_95862489
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Omdat ze onzeker is en dan van hem wil horen dat ze mooi is en daarom aandacht krijgt.
Ik vind het :r .
pi_95862690
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee dat was toen we een keer belde. Toen vroeg ik of ze nog wat leuks had gedaan en toen zei ze dat ze uit was geweest en naar de verjaardag van haar ex vriend was geweest en dat ze vertelde dat het moeilijk was voor haar omdat ze nog steeds wat voelt voor hem (voor mij is dat kut om te horen, maar zij was dan ook in veronderstelling dat ik in haar friendzone zat)
EN ze zei er ook nog bij dat ze veel aandacht kreeg en niet snapte waarom dat zo was.
pi_95862740
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het. :)
pi_95862807
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
En wat is de friendszone? Toen ik het hier de laatste keer vroeg werd ik uitgelachen en uitgescholden maar ik weet serieus niet wat de friendzone is. Volgens mij weten alleen FOKkers het. :)
Nee hoor, is een algemeen begrip.

Google.
pi_95862870
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google.
Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
pi_95862888
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Google.

Dat dus, hoe simpel kan het leven soms wezen hè.

Stel dat je date voorstelt te gaan zwemmen of naar een standje te gaan. Zouden jullie het dan aandurven omdat je dan in zwembroek/bikini gaat?
pi_95862900
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?
Ron Paul 2012
pi_95862926
quote:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds.
Het is een term die stamt uit de jaren '90 volgens mij. Met name uit sitcoms en soaps denk ik.
pi_95862938
quote:

[..]

Spijt me zeer, maar wie gebruikt zulke termen nou in real life? Hier in mijn omgeving wordt het woord iig niet gebruikt. Durf met zekerheid te zeggen dat niemand uit mijn omgeving d'r nooit van heeft gehoord. Behalve de fok nerds. Denk ik.
In de jaren 90 werd die term al gebruikt in Friends.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2011 20:19:52 ]
pi_95862960
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:18 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Het woord ''daten'' word in het echt ook nauwelijks gebruikt. En dan?
;(

Neem aan dat je me wel begrijpt.

Typ trouwens friendzone in en wat komt er vaak tevoorschijn? Jawel, FOK! :') En een ander forum.

En Engelse sites.
pi_95863010
Ja, op google.nl misschien. Dat is niet zo gek. Nederlandse resultaten eerst en FOK is gigantisch groot.

The friend zone, or occasionally friendship zone, is a dating term describing a relation in which one partner wants to become intimate sexually while the other prefers to be just friends.[1] It is generally regarded as not a positive development, particularly for a man.[2] The sense is that once this has happened to a relationship, it's difficult to undo,[2][3] although there are differing views about whether it's possible to escape the friend zone and how this might be accomplished.
Ron Paul 2012
pi_95863065
Friendzone :r
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95863105
En google baseert zich ook op je eerdere zoekwoorden enzo. Bij mij komt er wikipedia uit, nog een wiki, wat blogs, urban dictionary etc.
pi_95863166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:22 schreef moneyfornothing het volgende:
En google baseert zich ook op je eerdere zoekwoorden enzo. Bij mij komt er wikipedia uit, nog een wiki, wat blogs, urban dictionary etc.
Bij mij ook eerst wikipedia (engels), engelse sites, blogs en verder onbekende Nederlandse forums en FOK!
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:24:22 #18
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95863212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef iwannabehigh het volgende:
Een mode term. Volgens mij kunnen dit soort dingen keren.
The view from nowhere.
pi_95863281
Dacht, vraag even een nerdwijf uit m'n klas

*weet jij wat friendzone betekend
*****! zegt:
*vriendenplek

_O-
pi_95863305
Heb je nou ondertussen ook opgezocht wat het betekend of haal je de term alleen aan om over te zeuren en het belachelijk te maken?
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:27:09 #21
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95863362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef iwannabehigh het volgende:

*****! zegt:
*vriendenplek

_O-
Ze dacht dat je engels onvoldoende was en vertaalde het voor je.
The view from nowhere.
pi_95863446
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

_O-
pi_95863494
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:27 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ze is gewoon autist :P ze snapt dat het beeldspraak is
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95863629
quote:

[..]

Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.
pi_95863710
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nogmaals, het is echt niet een begrip die alleen op fok voorkomt. Als je een beetje internet af en toe kan dat begrip je bijna niet ontgaan zijn. Ik hoor mensen irl er ook wel eens over.
Oke. Goed/leuk verhaal verder weer Richard.
pi_95863717
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Friends O+
pi_95863735
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Friends O+
Friends. :{
pi_95863758
Ik heb nog nooit moeten lachen om Friends. :')

Third Rock from the Sun. _O_
Ron Paul 2012
pi_95863789
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:25 schreef iwannabehigh het volgende:

*****! zegt:
*vriendenplek

_O-
Dan moet je ook niet vragen wat het betekent, maar wat ermee wordt bedoeld.

Je nerdie friend is gewoon heel gevat. :{w
pi_95863903
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:33 schreef Supersoep het volgende:
Ik heb nog nooit moeten lachen om Friends. :')

Third Rock from the Sun. _O_
Van die serie krijg ik altijd zin om mijn tv door het raam te gooien.

:P Maar ik wist niet dat het over aliens ging, mss dat het daaraan ligt.
pi_95864211
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:36 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Van die serie krijg ik altijd zin om mijn tv door het raam te gooien.

:P Maar ik wist niet dat het over aliens ging, mss dat het daaraan ligt.
Ja, dat is juist het leuke. Mooi concept. :P
Ron Paul 2012
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:42:14 #32
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95864228
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Dat geeft het al aan. Het zelfde geldt voor PUA, NLP. Het is op zijn best pseudo wetenschappelijk en zwaar populistisch. Ook therapieen hebben geen goede wetenschappelijke fundering. Vanuit de psychologie als wetenschap gezien, zijn werkelijk menselijk problemen te complex om te doorgronden. Therapieen volgen meer uit levenservaring en zijn een veredelde vorm van huis, tuin en keuken psychologie. Het is wel het beste dat we nu hebben om werkelijk aan de slag te gang met dit soort problemen.
The view from nowhere.
pi_95864258
Ik ben allergisch voor Jenifer Aniston :{
pi_95864289
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind d'r geweldig.
pi_95864327
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik vind d'r geweldig.
Als ze haar repertoire eens wat zou verbreden buiten romantische komedies, dan krijgt ze misschien meer waardering.

Het lijkt me wel een oprecht vriendelijke vrouw. :@
Ron Paul 2012
pi_95864350
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat geeft het al aan. Het zelfde geldt voor PUA, NLP. Het is pseudo wetenschappelijk op zijn best en zwaar populistisch.Ook therapieen hebben geen goede wetenschappelijke fundering. Vanuit de psychologie als wetenschap gezien, zijn werkelijk menselijk problemen te complex om te doorgronden. Therapieen volgen meer uit levenservaring en zijn een veredelde vorm van huis, tuin en keuken psychologie. Het is wel het beste dat we nu hebben om werkelijk aan de slag te gang met dit soort problemen.
Wat is je punt dan?
pi_95864413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:43 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Als ze haar repertoire eens wat zou verbreden buiten romantische komedies, dan krijgt ze misschien meer waardering.

Het lijkt me wel een oprecht vriendelijke vrouw. :@
Ik kan romcoms wel waarderen, maar ze speelt vaak dezelfde rollen idd.
Op een gegeven moment word je ook niet meer gevraagd voor iets anders.
  vrijdag 22 april 2011 @ 20:48:10 #38
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95864573
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:44 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Wat is je punt dan?
Dat je de term "friendzone" niet al te serieus moet nemen. Natuurlijk zijn er mensen van de andere sekse waarmee je wel een vriendschap maar geen relatie wil. Dat duidt dat woord aan. Hoe het een en ander zich ontwikkelt wordt daarmee niet verklaard.
The view from nowhere.
pi_95864589
Oh friendzone is als een vrouw je meer als broertje beschouwt , dan iemand waar je een relatie kan opbouwen
pi_95864618
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:34 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dan moet je ook niet vragen wat het betekent, maar wat ermee wordt bedoeld.

Je nerdie friend is gewoon heel gevat. :{w
Heb je gelijk in. Meen ik. :P

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef formerjellybean het volgende:
Ik vind haar juist heel mooi. Vooral voor haar leeftijd.
pi_95864831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:48 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat je de term "friendzone" niet al te serieus moet nemen. Natuurlijk zijn er mensen van de andere sekse waarmee je wel een vriendschap maar geen relatie wil. Dat duidt dat woord aan. Hoe het een en ander zich ontwikkelt wordt daarmee niet verklaard.
Nou nam ik het al niet serieus, maar sowieso kun je de termen die mensen beschrijven niet serieus nemen omdat er altijd wel een uitzondering (of honderdduizend) rondloopt.
Lekker boeiend hoe wetenschappelijk verantwoord zoiets is, als mensen zich erin herkennen is het prima zo lijkt me.
pi_95864919
Jeetje deelnemer ben je wetenschapper ofzo ???
pi_95865184
quote:

[..]

Heel veel mensen. Maar jij hebt overduidelijk geen vrienden, dus je kunt het ook niet weten :')
pi_95865193

[ Bericht 100% gewijzigd door iwannabehigh op 22-04-2011 23:56:52 ]
pi_95865244
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:00 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Heel veel mensen. Maar jij hebt overduidelijk geen vrienden, dus je kunt het ook niet weten :')
Je moest eens weten! _O-

(ben echt super vriendloos!)
pi_95866073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat geeft het al aan. Het zelfde geldt voor PUA, NLP. Het is op zijn best pseudo wetenschappelijk en zwaar populistisch. Ook therapieen hebben geen goede wetenschappelijke fundering. Vanuit de psychologie als wetenschap gezien, zijn werkelijk menselijk problemen te complex om te doorgronden. Therapieen volgen meer uit levenservaring en zijn een veredelde vorm van huis, tuin en keuken psychologie. Het is wel het beste dat we nu hebben om werkelijk aan de slag te gang met dit soort problemen.
Hier ben ik het trouwens wel ontzettend mee oneens therapieen zijn geen veredelde vorm van huis tuin en keuken psychologie , en ten tweede zijn wij allemaal geen begeleiders en hulpverlening dit is een forum geen instituut om mensen te begeleiden met hun problemen.
Ik weet dat je een boel dingen anders ziet maar ik vind dit behoorlijk ver gaan en dat is zelfs op het manier dat ik me er onaangenaam bij ga voelen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:20:22 #47
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95866255
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 20:55 schreef formerjellybean het volgende:
Jeetje deelnemer ben je wetenschapper ofzo ???
Ik ben 47 en gepromoveerd in de theoretische natuurkunde, goed thuis in de filosofie en de economie. Weet ook het een en ander van de psychologie. Hier discusseer ik met 19 jarige tieners enzo. Dat is voor mij ook niet gemakkelijk. Maar van versieren bak ik niets hoor. Dus ja.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:24:40 #48
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95866515
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:17 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hier ben ik het trouwens wel ontzettend mee oneens therapieen zijn geen veredelde vorm van huis tuin en keuken psychologie , en ten tweede zijn wij allemaal geen begeleiders en hulpverlening dit is een forum geen instituut om mensen te begeleiden met hun problemen.
Ik weet dat je een boel dingen anders ziet maar ik vind dit behoorlijk ver gaan en dat is zelfs op het manier dat ik me er onaangenaam bij ga voelen.
Toch is het waar formerjellybean. Recentelijk was er nog sprake van om therapie uit het ziektepakket te schrappen om het onvoldoende werkt. Een tijdje terug bleek uit een onderzoek dat de therapie die mensen terugvoert naar hun vorige leven het meeste effect had (maar ik geloof niet in reincarnatie). Therapie land zit ook vol met modes.
The view from nowhere.
pi_95866530
Twee meisjes bij de pizzeria net hadden wel interesse in me, maar ik niet in hen. 8-)
Ron Paul 2012
pi_95866553
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef Supersoep het volgende:
Twee meisjes bij de pizzeria net hadden wel interesse in me, maar ik niet in hen. 8-)
Hoe weet je dat?
pi_95866703
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:25 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Hoe weet je dat?
Ze bleven dicht bij me in de buurt staan, zoeken naar oogcontact. Gesprekken proberen te starten. Eentje leunde naast me om een menukaartje te pakken, waar ze ''net'' niet bij kon, dus moest ik het haar geven.

Ja ja. Ik zie zulke signalen wel.
Ron Paul 2012
pi_95866802
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:24 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Toch is het waar formerjellybean. Recentelijk was er nog sprake van om therapie uit het ziektepakket te schrappen om het onvoldoende werkt. Een tijdje terug bleek uit een onderzoek dat de therapie die mensen terugvoert naar hun vorige leven het meeste effect had (naar ik geloof niet in reincarnatie). Therapie land zit ook vol met modes.
Hier zit een ervaringsdeskundige en therapie heeft voor mij wel degelijk geholpen en eerlijk gezegd vind ik het heel kwalijk dat je in een topic als dit waar mensen die heel erg met deze hulp gebaat zijn zulke dingen zit te verkondigen.
Verder wens ik eigenlijk ook geen discussie meer met jou te hebben. Praat maar tegen andere mensen en niet meer tegen mij.
pi_95867004
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Ze bleven dicht bij me in de buurt staan, zoeken naar oogcontact. Gesprekken proberen te starten. Eentje leunde naast me om een menukaartje te pakken, waar ze ''net'' niet bij kon, dus moest ik het haar geven.

Lijken me ook duidelijke signalen.
Ach, al zijn zij niet interessant, het is wel leuk voor je ego. :D
pi_95867195
Dat is wel heel cool supersoep , doet je ego wel even goed :) Het voorjaar is er en de mensen zijn veel positiever.
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:35:47 #55
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95867212
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:29 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Hier zit een ervaringsdeskundige en therapie heeft voor mij wel degelijk geholpen en eerlijk gezegd vind ik het heel kwalijk dat je in een topic als dit waar mensen die heel erg met deze hulp gebaat zijn zulke dingen zit te verkondigen.
Verder wens ik eigenlijk ook geen discussie meer met jou te hebben. Praat maar tegen andere mensen en niet meer tegen mij.
Ik zeg ook niet dat je er geen baat bij kan hebben. Maar als je ermee naar de wetenschap gaat en zegt, kijk ik weet wat werkt en hoe het werkt, onderzoek het en toon aan dat het zo is, dan valt dat tegen. Het is een feit. Maar als je aan de wetenschap vraagt of zij wat beters weten, dan weten zij het ook niet. Therapie is het beste wat we hebben, maar het is geen wondermiddel. HetNoordelicht is ook genezen door haar therapie (naar eigen zeggen), maar ik vond haar nog steeds niet goed in haar vel zitten.

Ik ben geen ervaringsdeskundige maar mijn ex zat in therapie en via haar heb ik veel meegekregen over wat er gebeurde. Ik kende ook een aantal van de mensen die in haar therapie groep zaten. Maar dat is al.
The view from nowhere.
pi_95867260
quote:

[..]

Zegt echt helemaal niks.
pi_95867310
zoals ik al zei ik ga verder niet meer met je in discussie maar zou het heel erg waarderen als je niet meer tegen me praatte.
pi_95867352
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:36 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zegt echt helemaal niks.
Je hebt gelijk.

Maar ik verwacht ook niet anders van jou.
Ron Paul 2012
pi_95867554
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:35 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zeg ook niet dat je er geen baat bij kan hebben. Maar als je ermee naar de wetenschap gaat en zegt, kijk ik weet wat werkt en hoe het werkt, onderzoek het en toon aan dat het zo is, dan valt dat tegen. Het is een feit. Maar als je aan de wetenschap vraagt of zij wat beters weten, dan weten zij het ook niet. Therapie is het beste wat we hebben, maar het is geen wondermiddel. HetNoordelicht is ook genezen door haar therapie (naar eigen zeggen), maar ik vond haar nog steeds niet goed in haar vel zitten.
Therapie is geen exacte wetenschap, waarom zou je het dan als zodanig willen behandelen?
Voor sommige kan het een wondermiddel zijn, voor anderen werkt het amper. En dan wat? Niemand hier beweert dat het een wondermiddel is.
pi_95867611
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:37 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Je hebt gelijk.

Maar ik verwacht ook niet anders van jou.
En toch zegt het echt niks.
pi_95867637
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat zijn volgens jou dan wel signalen, oh meneer de expert.
pi_95867646
Ik heb het ook wel, flirts in het openbaar zeg maar, maar ik vind het soms lastig om ervan te genieten. Het gevoel van frustratie dat ik niet weet hoe ik in zo'n situatie moet handelen overheerst de streling van de ego vaak. Ook al weet ik hoe moeilijk dat dan ook is. Had het bv gisteren in de supermarkt. Met een meid die voor me in de rij stond, stond nog een vent tussen. ik zat haar te checken en ze had het door en vond het leuk. Toen buiten keek ik haar plots recht in het gezicht, ze draaide met haar fiets net mijn kant op en ik moest voor haar stoppen (met lopen dus). Dan ben ik dus niet gladjes genoeg (op dat moment iig) om te 'hosselen' (toch?), terwijl ik weet dat dat hoge school versieren is dus soit maar toch vind ik het dan pijnlijk. Het gevoel van wederzijdse interesse dat wegfietst en je nooit meer terug ziet.
pi_95867727
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:42 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Weet je al wat friendzone betekent?

Zo nee, ga je dan al helemaal niet bemoeien met deze dingen. Zo ja, je hebt het alsnog verkeerd.
Ron Paul 2012
  vrijdag 22 april 2011 @ 21:52:29 #64
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95868216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:41 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Therapie is geen exacte wetenschap, waarom zou je het dan als zodanig willen behandelen?
Voor sommige kan het een wondermiddel zijn, voor anderen werkt het amper. En dan wat? Niemand hier beweert dat het een wondermiddel is.
De effectiviteit kun je altijd aantonen met een dubbelblind onderzoek. Maar als het mensen niet uitmaakt of het helpt en of het goed begrepen wordt, dan heb je gelijk. Who cares.

De werking berust vooral op dingen die je zelf ook wel kan snappen. Over je probleem praten. Aandacht krijgen. Bewuster worden wat je doet. Feedback van anderen. Misconcepties ontmantelen. Alledaagse pychologische mechanismen die we hier ook vaak noemen, enzovoort. En daar kun je veel baat bij hebben.
The view from nowhere.
pi_95868330
Omdat ze naar je kijken? Ik kijk ook wel eens naar mensen die ik eigenlijk niks vind (zoals ik al aangaf) omdat sommige mensen fascinerend zijn. Dat betekent echt niks.
Ze stonden dicht bij je? Dus.. Ik sta ook wel eens dicht bij onbekenden zonder bijbedoelingen :')
Ze leunde ''expres''.. hoe weet jij nou dat het expres was?

En hoe probeerden ze een gesprek te starten? Ik praat ook wel eens tegen onbekende mensen die me totaal niet aanstaan.
pi_95868430
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:54 schreef iwannabehigh het volgende:
Omdat ze naar je kijken? Ik kijk ook wel eens naar mensen die ik eigenlijk niks vind (zoals ik al aangaf) omdat sommige mensen fascinerend zijn. Dat betekent echt niks.
Ze stonden dicht bij je? Dus.. Ik sta ook wel eens dicht bij onbekenden zonder bijbedoelingen :')

En hoe probeerden ze een gesprek te starten? Ik praat ook wel eens tegen onbekende mensen die me totaal niet aanstaan.
Joh je was er niet bij dus je weet het niet en als hij het idee had dat mensen met hem flirten , dan is dat toch alleen maar een plus. Hij mag er best even van genieten hoor.
pi_95868499
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:56 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Joh je was er niet bij dus je weet het niet en als hij het idee had dat mensen met hem flirten , dan is dat toch alleen maar een plus. Hij mag er best even van genieten hoor.
Oké!
pi_95868515
quote:

Mijn hemel, je bent toch ook een negatieve idioot he. Hoeveel relaties heb jij al gehad, 0? :')

Maandenlang zeiken op mensen als Richard omdat ze niks anders doen dan klagen dat niemand oog voor ze heeft, maar wees dan ook niet hypocriet en ga niet proberen iemand af te blaffen die niet zo zielig is en wel enig succes heeft.

Ik denk dat je stieken nog steeds een beetje jaloers bent. Je weet wel waarom.
Ron Paul 2012
pi_95868641
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:57 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Mijn hemel, je bent toch ook een negatieve idioot he. Hoeveel relaties heb jij al gehad, 0? :')

Maandenlang zeiken op mensen als Richard, maar wees dan ook niet hypocriet en ga niet proberen iemand af te blaffen die niet zo zielig is en wel enig succes heeft.

Ik denk dat je stieken nog steeds een beetje jaloers bent. Je weet wel waarom.
Heel eerlijk gezegd heb ik 1 ''echte'' relatie gehad! Ongeveer 2,5 jaar lang.

Bizar eh?
pi_95868690
quote:

Jij bent dan ook een botte hark dus het is geen wonder dat zulke dingen niet aan jou besteed zijn. Tevens vergelijk je nu je eigen alledaagse gedrag met twee meiden die waarschijnlijk wel normaal met anderen kunnen flirten. Als een meisje zo doet naar een jongen is de kans heel klein dat het helemaal niets betekend.
pi_95868805
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:00 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Jij bent dan ook een botte hark dus het is geen wonder dat zulke dingen niet aan jou besteed zijn. Tevens vergelijk je nu je eigen alledaagse gedrag met twee meiden die waarschijnlijk wel normaal met anderen kunnen flirten. Als een meisje zo doet naar een jongen is de kans heel klein dat het helemaal niets betekend.
Je moest eens weten!
pi_95868842
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:59 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Heel eerlijk gezegd heb ik 1 ''echte'' relatie gehad! Ongeveer 2,5 jaar lang.

Bizar eh?
Met je Megan Fox poster tot ze doormidden brak door al het opgedroogde sperma?
Ron Paul 2012
pi_95868843
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 21:52 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De effectiviteit kun je altijd aantonen met een dubbelblind onderzoek. Maar als het mensen niet uitmaakt of het helpt en of het goed begrepen wordt, dan heb je gelijk. Who cares.

De werking berust vooral op dingen die je zelf ook wel kan snappen. Over je probleem praten. Aandacht krijgen. Bewuster worden wat je doet. Feedback van anderen. Misconcepties ontmantelen. Alledaagse pychologische mechanismen die we hier ook vaak noemen, enzovoort. En daar kun je veel baat bij hebben.
Globale effectiviteit misschien. Zoals ik al zei is het geen wetenschap. En jouw onderzoekje doet mogelijk geen recht aan de hulp die mensen gehad hebben. Zo makkelijk is het allemaal niet af te schrijven.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je moest eens weten!
Je post sprak boekdelen.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 22-04-2011 22:03:53 ]
pi_95868983
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Met je Megan Fox poster tot ze doormidden brak door al het opgedroogde sperma?
Nee, nee, nee! Ik ben serieus.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:07:43 #75
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95869164
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:02 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

En jouw onderzoekje doet mogelijk geen recht aan de hulp die mensen gehad hebben. Zo makkelijk is het allemaal niet af te schrijven.
Met deze zin ben ik het eens. Nergens schrijf ik het af. Ik ben genuanceerd in mij standpunt.
The view from nowhere.
pi_95869328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:07 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Met deze zin ben ik het eens. Nergens schrijf ik het af. Ik ben genuanceerd in mij standpunt.
Zo kwam het niet over, je kwam juist nogal belerend over.
Wat was je doel dan met je verhaaltje over therapieën en dergelijke?
pi_95869384
quote:

[..]

Duidelijke signalen idd. Dat iwannabehigh nou staart naar mensen die hij eigenlijk niet leuk vindt... :P Lijkt me een uitzondering.
pi_95869483
quote:

Zo kan je alle signalen wel afdoen als niets-betekenend.
Ik denk dat Supersoep prima kan beoordelen wat de intenties waren.
pi_95869496
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Duidelijke signalen idd. Dat iwannabehigh nou staart naar mensen die hij eigenlijk niet leuk vindt... :P Lijkt me een uitzondering.
Vind ik leuk. Mensen bekijken ;)
pi_95869532
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:12 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Precies. Vooral als je kijkt naar zijn acties als hij iemand wél leuk vindt.
pi_95869589
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:14 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Precies. Vooral als je kijkt naar zijn acties als hij iemand wél leuk vindt.
Auw.
Ron Paul 2012
pi_95869659
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:15 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Auw.
Nee, ik moet zelfs lachen.

Ik vind het ook wel fascinerend dat iemand mijn hele postgeschiedenis doorspit. :7
pi_95869758
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:16 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Nee, ik moet zelfs lachen.

Ik vind het ook wel fascinerend dat iemand mijn hele postgeschiedenis doorspit. :7
Och jochie toch, ik hoef enkel deze reeks gevolgd te hebben om genoeg te weten voor die opmerking.
Maak je maar geen illusies.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:17:48 #84
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95869770
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:11 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zo kwam het niet over, je kwam juist nogal belerend over.
Wat was je doel dan met je verhaaltje over therapieën en dergelijke?
De waarde van therapieen is een relevant onderwerp. Maar ik heb het gevoel dat je er niet kritisch over mag zeggen.
The view from nowhere.
pi_95869868
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:17 schreef deelnemer het volgende:

[..]

De waarde van therapieen is een relevant onderwerp. Maar ik heb het gevoel dat je er niet kritisch over mag zeggen.
Je mag van mij best kritisch zijn, maar de manier waarop je het bracht stoorde me.
pi_95869936
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:13 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Vind ik leuk. Mensen bekijken ;)
Nee, maar ik heb bij jou serieus vaak het gevoel dat je niet doorhebt welke signalen je doorgeeft aan mensen. Zoals veel interesse tonen in een meid die je eigenlijk niet ziet zitten, dat is gewoon niet handig. Mss flirt je onbewust ook wel irl.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:22:07 #87
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95870058
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Je mag van mij best kritisch zijn, maar de manier waarop je het bracht stoorde me.
Waarom? Leg het eens uit.
The view from nowhere.
pi_95870192
Wat een haantjesgedrag weer vanavond :P
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95870279
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:20 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Nee, maar ik heb bij jou serieus vaak het gevoel dat je niet doorhebt welke signalen je doorgeeft aan mensen. Zoals veel interesse tonen in een meid die je eigenlijk niet ziet zitten, dat is gewoon niet handig. Mss flirt je onbewust ook wel irl.
Ja. Denk ik ook wel soms.
pi_95870333
quote:
10s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Wat een haantjesgedrag weer vanavond :P
Dat hoort toch bij mannen :P
14 SHADES OF GREY
pi_95870651
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:22 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Waarom? Leg het eens uit.
Zoals ik al zei, het belerende toontje. Ook aangeven dat je wijs en geleerd bent en hier discussieert met wat simpele tieners. Zo ken je jezelf nogal wat autoriteit toe die je vast wel hebt in de wetenschap, maar ik betwijfel of dit ook geld voor de wereld van therapieën. Daarnaast bracht je jouw mening hierin als feitelijke kennis, en praat je een beetje langs de tegenwerpingen heen.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:42:59 #92
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95871389
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:30 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Zoals ik al zei, het belerende toontje. Ook aangeven dat je wijs en geleerd bent en hier discussieert met wat simpele tieners. Zo ken je jezelf nogal wat autoriteit toe die je vast wel hebt in de wetenschap, maar ik betwijfel of dit ook geld voor de wereld van therapieën. Daarnaast bracht je jouw mening hierin als feitelijke kennis, en praat je een beetje langs de tegenwerpingen heen.
Omdat ik wel degelijk iets wilde inbrengen maar daarin niet wordt begrepen. Het kan ook frustrerend zijn om al je inspanning om zelf tot inzicht te komen, ondergeschikt te moeten maken aan het inzicht van anderen die dat (nog) niet hebben gedaan. Als jij met een twaalf jarige spreekt en je probeert duidelijk te maken dat de wereld om anders kan worden gezien, dan zoals je dat ervaart op je twaalfde. En die twaalf jarige staat erop dat jij rare dingen zegt en dat jij moet dat erkenen. Hoe reageer je dan zelf? Ik ga voortduren om met mensen zonder opleiding en pas me aan hun inzichten aan. Maar soms ben ik dat zat.
The view from nowhere.
pi_95871688
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik klets mezelf er altijd uit. Ga ervan uit dat je er nog niks van bakt vanwege beginners fouten en de zenuwen. Doe iets waar je voldoening uit haalt zonder faal risico's. Als je wilt oefenen kun je ook eens iemand proberen te versieren die je eigenlijk niet ziet zitten. Dan ben je veel zelfverzekerder.
(sorry voor de late quote, had de tab nog open)

Kudos for remembering :7 ook al heb je 'r wegge-edit :P

De beginnersfouten en zenuwen zijn juist de dingen die me zo dwars zitten.
Geluk afdwingen in de liefde is al moeilijk genoeg zonder extra handicaps. Elke keer als ik weer een 'beginnersfout' maak is dat een klap. Dat ik dus nog steeds in dat stadium zit. Het vergroot ook mijn zenuwen. Ik zie het niet als oefening.

Oefenen op proefkonijnen lijkt me weinig zinvol. Je hebt immers niet dezelfde zenuwen dus het is een andere dynamiek. Het gaat erom de zenuwen te hanteren, en de onzekere gedachten te bestrijden op een effectieve manier, opdat normaal gedrag mogelijk is. Wie het weet mag het echter zeggen.
pi_95871692
nu kan ik het vorige deel gewoon niet vinden???
Ben erg benieuwd hoe het pillow vergaan is vandaag.

Voor de rest is het weer gezellig hier (sarcasmemodus aan)
pi_95871832
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:42 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Omdat ik wel degelijk iets wilde inbrengen maar daarin niet wordt begrepen. Het kan ook frustrerend zijn om al je inspanning om zelf tot inzicht te komen, ondergeschikt te moeten maken aan het inzicht van anderen die dat (nog) niet hebben gedaan. Als jij met een twaalf jarige spreekt en je probeert duidelijk te maken dat de wereld om anders kan worden gezien, dan zoals je dat ervaart op je twaalfde. En die twaalf jarige staat erop dat jij rare dingen zegt en dat jij moet dat erkenen. Hoe reageer je dan zelf? Ik ga voortduren om met mensen zonder opleiding en pas me aan hun inzichten aan. Maar soms ben ik dat zat.
Nu doe je het dus weer.
Maar voel je vooral fijn verheven.
pi_95871878
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:51 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nu doe je het dus weer.
Jij bent echt geen leuk persoon.
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:53:09 #97
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95871922
Hallo! Ik was even BBQ'en. :)

Heb ik nog iets gemist?
Relletjes? Diep inzicht in de menselijke natuur? Tietenplaatjes?
Je moeder is een hamster
  vrijdag 22 april 2011 @ 22:56:50 #98
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95872109
quote:

[..]

Nu doe je het dus weer.
Dat mag dus niet. Ik voel me niet verheven, maar ik ga mezelf ook niet verloochenen.
The view from nowhere.
pi_95872251
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Oefenen op proefkonijnen lijkt me weinig zinvol. Je hebt immers niet dezelfde zenuwen dus het is een andere dynamiek. Het gaat erom de zenuwen te hanteren, en de onzekere gedachten te bestrijden op een effectieve manier, opdat normaal gedrag mogelijk is. Wie het weet mag het echter zeggen.
Wie het weet hoe dat effectief te voorkomen is krijgt de Nobelprijs denk ik. :D

Misschien helpt het jou om te bedenken dat je ook geléérd hebt van de keren dat je afgewezen bent. Nu is misschien nog niet duidelijk wat je precies hebt geleerd (en dat kan ik je ook niet vertellen want ik weet alle details niet), maar wat je sowieso meekrijgt is ervaring en, vooral dit, leren omgaan met teleurstelling. Ook al voelt het nu alsof je totaal niet weet wat te doen - er komt een moment dat je je ineens bedenkt dat je er al een tijdje niet aan gedacht hebt. :Y
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:00:13 #100
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95872292
quote:

[..]

Nu doe je het dus weer.
Jij mag anders ook wel eens je oogkleppen afdoen en accepteren dat er andere meningen zijn en dat die wellicht goed gevormd zijn door leeftijd en ervaring. :Y
pi_95872387
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat mag dus niet. Ik voel me niet verheven, maar ik ga mezelf ook niet verloochenen.
Ik vraag je ook niet jezelf te verloochenen, maar als iemand het idee heeft denigrerend toegesproken te worden valt dit niet in goede aard nee. En dan kan het zijn dat iemand als een twaalfjarige tegen je in gaat.

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:00 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jij mag anders ook wel eens je oogkleppen afdoen en accepteren dat er andere meningen zijn. :Y
Blijkbaar kom ik harder over dan bedoelt, want het is vooral de toon waarop die me niet aanstond, niet zozeer zijn mening.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:02:48 #102
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95872397
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:48 schreef missyB het volgende:
nu kan ik het vorige deel gewoon niet vinden???
Ben erg benieuwd hoe het pillow vergaan is vandaag.

Voor de rest is het weer gezellig hier (sarcasmemodus aan)
Kijk eens in je Active Topics, als het goed is staat ie daar tussen, ook al heb je er misschien niet in gepost. Omdat het een reeks is zal elk topic daar verschijnen. :Y
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:06:59 #103
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95872595
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:56 schreef deelnemer het volgende:

[..]

volgensmij is moneyfornothing alleen maar op haar teentjes getrapt omdat deelnemer de woorden "huis tuin en keukenpsychologie" typte.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:09:45 #104
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95872721
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

volgensmij is moneyfornothing alleen maar op haar teentjes getrapt omdat deelnemer de woorden "huis tuin en keukenpsychologie" typte.
Er is niets mis met huis tuin en keuken psychologie. Bijvoorbeeld, als je jezelf aan iemand opdringt, deinst de ander terug. Dat werkt vaak zo. Dat kun je uit eigen ervaring leren.
The view from nowhere.
pi_95872811
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:06 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Nee hoor, daar heb ik volgens mij zelfs overheen gelezen. Zoals ik al zei beviel de toon me niet, en ik gaf ook al eerder aan dat dit was zoals het op mij overkwam. Daarmee wilde ik dus ook zeggen dat het niet zo bedoelt hoefde te zijn, maar dat het zo leek. Echter stootte de vergelijking met een 12jarige me wel voor het hoofd, waarna ik dus kortaf reageerde.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:17:42 #106
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95873124
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Nee hoor, daar heb ik volgens mij zelfs overheen gelezen. Zoals ik al zei beviel de toon me niet, en ik gaf ook al eerder aan dat dit was zoals het op mij overkwam. Daarmee wilde ik dus ook zeggen dat het niet zo bedoelt hoefde te zijn, maar dat het zo leek. Echter stootte de vergelijking met een 12jarige me wel voor het hoofd, waarna ik dus kortaf reageerde.
Goed.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:17:54 #107
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95873141
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:12 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt soms. Iedereen komt wel eens te bot open, vooral op fok. Op een slechte dag kan je irriteert raken als je leest hoe sommige mensen denken of praten.

Over psychologie, mijn mening is dat psychologie/psychiatrie nog geen betrouwbare wetenschap is. Het is nog jong en ze zitten met alles en nog wat te experimenteren. Over een eeuw zal het waarschijnlijk net zo wetenschappelijk en betrouwbaar zijn als natuurkunde denk ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:18:35 #108
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95873179
Je kun toch niet ontkennen dat iemand met zo'n 20 jaar meer levenservaring toch wel het recht heeft zich een 'belerend toontje' aan te meten? Ik zou zeggen sta eens open voor andermans ervaringen en inzichten. Zéker als diegene een stuk ouder is dan jij. ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:21:43 #109
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95873365
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kun toch niet ontkennen dat iemand met zo'n 20 jaar meer levenservaring toch wel het recht heeft zich een 'belerend toontje' aan te meten? Ik zou zeggen sta eens open voor andermans ervaringen. Zéker als diegene een stuk ouder is dan jij. ;)
Ik denk wel dat deelnemer genoeg levenservaring heeft om advies en inzicht te geven. Maar dat betekent niet dat hij alles weet.

En zoiezo, over sociale onderwerpen hoef leeftijd niks te betekenen, vind ik.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
pi_95873518
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:17 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ja, dat gebeurt soms. Iedereen komt wel eens te bot open, vooral op fok. Op een slechte dag kan je irriteert raken als je leest hoe sommige mensen denken of praten.

Over psychologie, mijn mening is dat psychologie/psychiatrie nog geen betrouwbare wetenschap is. Het is nog jong en ze zitten met alles en nog wat te experimenteren. Over een eeuw zal het waarschijnlijk net zo wetenschappelijk en betrouwbaar zijn als natuurkunde denk ik.
Haha, klopt zo blijkt maar weer.
Met de rest van je post ben ik het trouwens ook wel eens eigenlijk.

quote:
7s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:18 schreef MeraViglioSa het volgende:
Je kun toch niet ontkennen dat iemand met zo'n 20 jaar meer levenservaring toch wel het recht heeft zich een 'belerend toontje' aan te meten? Ik zou zeggen sta eens open voor andermans ervaringen. Zéker als diegene een stuk ouder is dan jij. ;)
Waarom heeft zo'n iemand dat recht? Wat maakt leeftijd zo heilig hierin.
Daarnaast is dit één ervaring/mening o.i.d. van hem, dat zegt niet zo heel veel over hoe ik over het algemeen opensta voor andermans inzichten.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:24:38 #111
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95873527
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk wel dat deelnemer genoeg levenservaring heeft om advies en inzicht te geven. Maar dat betekent niet dat hij alles weet.

Natuurlijk weet hij niet alles, maar wel een hoop. Toch zeker qua feiten wint hij het waarschijnlijk van iedereen hier. Ik snap niet zo goed waarom dat niet wordt gewaardeerd als zodanig; hij komt op mij iig totaal niet als wannabe omniscient over, aangezien hij al meermalen heeft aangegeven zelf ook met problemen te kampen of te hebben gekampt. Reden te meer om zijn inzicht te waarderen imho.
pi_95873695
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Natuurlijk weet hij niet alles, maar wel een hoop. Toch zeker qua feiten wint hij het waarschijnlijk van iedereen hier. Ik snap niet zo goed waarom dat niet wordt gewaardeerd als zodanig; hij komt op mij iig totaal niet als wannabe omniscient over, aangezien hij al meermalen heeft aangegeven zelf ook met problemen te kampen of te hebben gekampt. Reden te meer om zijn inzicht te waarderen imho.
Dat is wel een sterke stelling. Zeker aangezien er weinig ''feiten'' zijn in theoretische natuurkunde en filosofie. :')

Verder vind ik dat ook niet zo van belang. Het is allemaal goedbedoeld, maar er komt een punt waar dit soort advies tot in het absurde wordt doorgetrokken. Richard heeft er nog geen zak aan gehad, het zijn voornamelijk ''de bal is rond en kan alle kanten op'' adviezen.

Waardering mag er zijn, maar je kan ook doorslaan in psycholoogje proberen te spelen. Dat vind ik dan. Daar bedoel ik mee dat de fluwelen handschoenen een keer uit mogen bij sommige mensen. Je kan ze niet blijven vertroetelen, zo krijgen ze precies wat ze willen.
Ron Paul 2012
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:28:23 #113
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95873704
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Waarom heeft zo'n iemand dat recht? Wat maakt leeftijd zo heilig hierin.
Daarnaast is dit één ervaring/mening o.i.d. van hem, dat zegt niet zo heel veel over hoe ik over het algemeen opensta voor andermans inzichten.
Niet zozeer de leeftijd an sich maar wel de ervaringen die dat met zich meebrengt.

Fair enough wat betreft je algemene reacties op andermans inzichten trouwens, excuses.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:28:27 #114
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95873709
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:24 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vertrouw ook in zijn inzicht. Eigenlijk ben ik met de meeste dingen met hem eens.

Hij is wel een beetje TE lief voor sommige mensen, naar mijn mening. Dat hij te veel van hun oogpunt probeert te zien. Maar zelfs dat snap ik, maar tegelijkertijd vind ik dat je niet alles vanuit de oogpunt van een ander moet bekijken.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:29:58 #115
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95873776
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:21 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik alles weet. Mijn standpunten is veel meer dat we juist niet zoveel weten. Minder dan sommige posten hier suggereren. De wereld is echt complex. De psychologie zal over een eeuw zeker niet net zover zijn als de natuurkunde, omdat de hersenen een uiterst complex systeem vormen, in volledige wisselwerking met een complex omgeving. Natuurkunde is zover omdat het relatief eenvoudige systemen bestudeerd.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:31:12 #116
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95873845
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat is wel een sterke stelling. Zeker aangezien er weinig ''feiten'' zijn in theoretische natuurkunde en filosofie. :')

Verder vind ik dat ook niet zo van belang. Het is allemaal goedbedoeld, maar er komt een punt waar dit soort advies tot in het absurde wordt doorgetrokken. Richard heeft er nog geen zak aan gehad, het zijn voornamelijk ''de bal is rond en kan alle kanten op'' adviezen.

Waardering mag er zijn, maar je kan ook doorslaan in psycholoogje proberen te spelen. Dat vind ik dan. Daar bedoel ik mee dat de fluwelen handschoenen een keer uit mogen bij sommige mensen. Je kan ze niet blijven vertroetelen, zo krijgen ze precies wat ze willen.
Dat vind ik ook, maar ik vind het niet toepasselijk in deze. Laten we het eens zijn dat we het niet eens zijn. :D
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:32:34 #117
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95873908
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik vertrouw ook in zijn inzicht. Eigenlijk ben ik met de meeste dingen met hem eens.

Hij is wel een beetje TE lief voor sommige mensen, naar mijn mening. Dat hij te veel van hun oogpunt probeert te zien. Maar zelfs dat snap ik, maar tegelijkertijd vind ik dat je niet alles vanuit de oogpunt van een ander moet bekijken.
Ik vind het juist verfrissend, eens niet iemand die met de groep meeblaat maar gewoon geduldig is en luistert en probeert te adviseren. ;)
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:32:58 #118
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95873932
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:29 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ik alles weet. Mijn standpunten is veel meer dat we juist niet zoveel weten. Minder dan sommige posten hier suggereren. De wereld is echt complex. De psychologie zal over een eeuw zeker niet net zover zijn als de natuurkunde, omdat de hersenen een uiterst complex systeem vormen, in volledige wisselwerking met een complex omgeving. Natuurkunde is zover omdat het relatief eenvoudige systemen bestudeerd.
Wat ik dan denkt, is dat we genen en hersenen voldoende zullen snappen, in combinatie met hoe een persoonlijkheid wordt gevormd, dat wij vrij makkelijk iemand kan helpen met wat voor problemen hij of zij heeft.

Mensen met BDD, borderliner, schizofrenie, sociale fobie en dat soort poespas kunnen we vrij makkelijk helpen dan.

Dat we alles zullen weten over hoe in elke mens in elkaar zit, dat gebeurt voorlopig niet, maar voor mij hoef dat ook niet.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:33:58 #119
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_95873980
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik vind het juist verfrissend, eens niet iemand die met de groep meeblaat maar gewoon geduldig is en luistert en probeert te adviseren. ;)
Ik doe ook mijn best daarvoor, maar mijn mening is dat dat niet altijd de juiste aanpak is.
pi_95874073
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:28 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Niet zozeer de leeftijd an sich maar wel de ervaringen die dat met zich meebrengt.

Fair enough wat betreft je algemene reacties op andermans inzichten trouwens, excuses.
Eens, maar het probleem hier is dat het dus erg lastig is om hierop te oordelen aangezien ik niet aan bijvoorbeeld iemands username zijn hoeveelheid ervaringen kan aflezen. En tsja, daarom laat ik me niet zomaar 'belerend' toespreken. En ik kwam blijkbaar feller over dan bedoelt, nog een nadeel van internetdiscussies enzo.

En bedankt voor je excuses. :)
pi_95874076
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 22:59 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Wie het weet hoe dat effectief te voorkomen is krijgt de Nobelprijs denk ik. :D

Misschien helpt het jou om te bedenken dat je ook geléérd hebt van de keren dat je afgewezen bent. Nu is misschien nog niet duidelijk wat je precies hebt geleerd (en dat kan ik je ook niet vertellen want ik weet alle details niet), maar wat je sowieso meekrijgt is ervaring en, vooral dit, leren omgaan met teleurstelling. Ook al voelt het nu alsof je totaal niet weet wat te doen - er komt een moment dat je je ineens bedenkt dat je er al een tijdje niet aan gedacht hebt. :Y
Omgaan met teleurstellingen zou ik een kei in moeten zijn. Ben ik misschien ook wel, of was. Nu echter voelt het niet zo. Eerder alsof de emmer bijna vol is en elke druppel 'm doet overlopen.

De details zijn elke keer verschillend. De rode lijn is dat ik mijn onzekerheid en/of mijn te graag willen niet voldoende kan maskeren. Althans, dat denk ik dus zelf.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:36:43 #122
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95874134
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Keep_Walking het volgende:
Dat we alles zullen weten over hoe in elke mens in elkaar zit, dat gebeurt voorlopig niet, maar voor mij hoef dat ook niet.
Moet je je voorstellen! :o
Aan de ene kant ergens wel handig voor een hoop mensen hier, want dan is versieren niet meer nodig. Je loopt gewoon ff naar de algemene databank en vraagt om de gegevens van degene die volgens de computer bij je past. :P

Maar dan is wel de lol eraf :'(
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:40:35 #123
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95874347
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Er is niets mis met huis tuin en keuken psychologie. Bijvoorbeeld, als je jezelf aan iemand opdringt, deinst de ander terug. Dat werkt vaak zo. Dat kun je uit eigen ervaring leren.
"vaak" he ;) . niet als de ander dement is, dan werkt het alweer anders. :*

ik ben het met je eens. er zijn tekortkomingen in de psychologie die tot nu toe beschreven is vergeleken met wat er daadwerkelijk in het brein allemaal gebeurd.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:40:57 #124
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95874361
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:32 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Wat ik dan denkt, is dat we genen en hersenen voldoende zullen snappen, in combinatie met hoe een persoonlijkheid wordt gevormd, dat wij vrij makkelijk iemand kan helpen met wat voor problemen hij of zij heeft.

Mensen met BDD, borderliner, schizofrenie, sociale fobie en dat soort poespas kunnen we vrij makkelijk helpen dan.

Het zal wel weer arrogant zijn, maar dat is dan jammer. Ik ben gepromoveerd in de tak van sport waar met probeert macroscopische eigenschappen te begrijpen vanuit een microscopisch model. Bij uitstek het terrein waar je te maken krijgt met de consequenties van de interactie in een veel deeltjes systeem (dan krijgt te maken met complexiteit). In de natuurkunde kan men daar nog weinig mee. De wiskunde zelf is daarvoor nog niet voldoende ontwikkeld. De ontwikkeling van de hersenen, laat staan iemands persoonlijkheid, is nog veel complexer.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:42:42 #125
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95874428
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:33 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik doe ook mijn best daarvoor, maar mijn mening is dat dat niet altijd de juiste aanpak is.
Hij is dan ook bijna de enige die het doet. De rest negeert of gaat schelden/jouwen.
Dat zijn de enige twee dingen die je kunt doen van achter je scherm, en zo zijn die beide gedaan.
Dus voor de balans vind ik het juist goed dat 'ie dat doet.
Daar waar andere aanpak nodig is hebben wij toch geen invloed, hier kunnen we slechts doen wat we kunnen. En dat doet hij zoals hij denkt dat goed is. :Y

Nou nu heb je wel weer genoeg pluimen in je reet, deelnemer. :P

Ik ga een biertje doen, eens kijken of het beter gaat dan vorige week. :') :W
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:46:19 #126
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95874600
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:40 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Het zal wel weer arogant zijn, maar dat is dan jammer. Ik ben gepromoveerd in de tak van sport waar met probeert macroscopische eigenschappen te begrijpen vanuit een microscopisch model.
wanneer ben je gepromoveert? computerkracht is veel groter geworden de laatste jaren om bijv stromingen en simpele dingen als verbranding enzo veel beter te kunnen perfectioneren.

(denk aan de allernieuwste gasturbines die tegenwoordig netaan nog ietsjes zuiniger gemaakt kunnen worden door een serie computers er een paar maanden op te laten rekenen).

het menselijk brein als een heleboel hele kleine deeltjes gaan benaderen, is nogal moeilijk inderdaad :P boel verschillende materialen, en effecten, en elk stukje is anders, en etc,etc. en alle andere problemen.

maar ben gewoon nieuwsgierig

[ Bericht 2% gewijzigd door mylifeisgrey op 22-04-2011 23:51:40 ]
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:46:49 #127
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95874621
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

Nou nu heb je wel weer genoeg pluimen in je reet, deelnemer. :P
:D O+

quote:
Ik ga een biertje doen, eens kijken of het beter gaat dan vorige week. :') :W
Veel succes dan maar.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:51:32 #128
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95874831
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:46 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

wanneer ben je gepromoveert? computerkracht is veel groter geworden de laatste jaren om bijv stromingen en simpele dingen als verbranding enzo veel beter te kunnen perfectioneren.

(denk aan de allernieuwste gasturbines die tegenwoordig netaan nog ietsjes zuiniger gemaakt kunnen worden door een supercomputer een jaar erop te laten rekenen).

maar het menselijk brein als hele kleine deeltjes gaan benaderen, is nogal moeilijk inderdaad :P boel verschillende materialen, en effecten, en elk stukje is anders, en etc,etc.
Echte veel deeltjes systemen gaan iedere computor kracht te boven. Zelfs als je iets kunt simuleren op een computer (als allerlei vereenvoudigende aannames geoorloofd zijn), dan weet je nog steeds niet waarom het zo uitpakt. Je zit alleen maar tegen een simulatie resultaat aan te kijken.
The view from nowhere.
  vrijdag 22 april 2011 @ 23:55:17 #129
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95875009
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Echte veel deeltjes systemen gaan iedere computor kracht te boven. Zelfs als je iets kunt simuleren op een computer, dan weet je nog steeds niet waarom het zo uitpakt.
ja zal best, maar als je bent gepromoveert in 1980 lijkt me wel dat je met hedendaagse cloudcomputing of weet ik veel wat er allemaal tegenwoordig is ietsjes dichterbij kan komen als je alles goed programmeert :D

en "floor thirteen" (de film) !! een aanrader
pi_95875239
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja zal best, maar als je bent gepromoveert in 1980 lijkt me wel dat je met hedendaagse cloudcomputing of weet ik veel wat er allemaal tegenwoordig is ietsjes dichterbij kan komen als je alles goed programmeert :D

Heb je vandaag nog iets productiefs gedaan MLiG?
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:04:42 #131
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95875398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Heb je vandaag nog iets productiefs gedaan MLiG?
ja ik heb wasgoed naar me moeder gebracht
pi_95875437
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

Dus je hebt wel contact met je ouders dan. Ik vind het raar dat ze zich niet meer met je bemoeien. Zij horen te denken dat jij je studie inmiddels hebt afgerond.

Heb je al opgezocht over stufi? En stopgezet?
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:06:09 #133
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95875460
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 april 2011 23:55 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja zal best, maar als je bent gepromoveert in 1980 lijkt me wel dat je met hedendaagsecloudcomputing of weet ik veel wat er allemaal tegenwoordig ietsjes dichterbij kan komen :D

Las recentelijk nog een stukje in de krant van de voorzitter van de academie van wetenschappen, Robbert Dijkgraaf (een natuurkundige) met dezelfde boodschap als ik hierboven poste. Mensen onderschatten complexiteit. Veel speler/deeltjes in onderlinge interactie leidt tot een explosie van mogelijkheden. Als je het systeem wel kunt simuleren (een klein aaltal deeltjes) en stopt er een extra speler/deeltje bij, dan is het aantal mogelijkheden alweer een orde van grote moeilijker (en moet je wachten op de volgende generatie computers). (promotie in 1993)

[ Bericht 0% gewijzigd door deelnemer op 23-04-2011 00:28:33 ]
The view from nowhere.
pi_95875481
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:05 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dus je hebt wel contact met je ouders dan. Ik vind het raar dat ze zich niet meer met je bemoeien. Zij horen te denken dat jij je studie inmiddels hebt afgerond.

Heb je al opgezocht over stufi? En stopgezet?
Die kennen hem nu al 23 jaar. Waarschijnlijk de moed al lang opgegeven dat er ooit iets nuttigs uit komt.
Ron Paul 2012
pi_95875536
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Die kennen hem nu al 23 jaar. Waarschijnlijk de moed al lang opgegeven dat er ooit iets nuttigs uit komt.
Waarom zeg je zoiets beledigends? Doe normaal.
pi_95875612
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:07 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Waarom zeg je zoiets beledigends? Doe normaal.
Spoor jij eigenlijk wel of loop je te trollen? Serieuze vraag.
Ron Paul 2012
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:13:46 #137
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95875761
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Las recentelijk nog een stukje in de krant van de voorzitter van de academie van wetenschappen, Robbert Dijkgraaf (een natuurkundige) met dezelfde boodschap als ik hierboven poste. Mensen onderschatten complexiteit. Veel speler/deeltjes in onderlinge interactie leidt tot een explosie van mogelijkheden. Als je het systeem wel kunt simuleren (een klein aaltal deeltjes) en stopt er een extra speler/deeltje bij is het aantal mogelijkheden alweer een orde van grote moeilijker (en moet je wachten op de volgende generatie computers).
oh oke dan, valt dus tegen hoe ingewikkeld we het al kunnen maken met hedendaagse compuiters:P. bij elk extra deeltje gaat het al een bepaalde orde ingewikkelder/moeilijker/langer/groter .

naja offtopic, want eerder sci-fi om het mensenlijk brein te simuleren :P .
al opzich, dna is niet zo heel eindeloos veel info. en dan met alle bekende scheikunde, natuurkunde, en quantummechanica enzo. en het human-genes project (of hoe heet het :P ) .

maar zullen we wel niet meemaken :P
pi_95875785
Is er nog plek voor dit stuk meubilair?
pi_95875804
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:09 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Spoor jij eigenlijk wel of loop je te trollen? Serieuze vraag.
Wat denk je nou zelf? Serieuze vraag.
pi_95875902
Zojuist weer gebeld, na al mijn wanhopige smsjes belde ze me 2 uur geleden op. Het komt erop neer dat wat er gebeurde eigenlijk niet had mogen gebeuren maar dat ze er geen spijt van had.

Bovendien zij ze opnieuw mij nooit te laten vallen en zomaar mij af te kappen omdat ze zei dat ze dit zelf ook vaak heeft meegemaakt en het dus zelf nooit zou doen.

Dus ja dit blijft gewoon een goede vriendin waarbij ik af en toe eens naar toe kan gaan en dat ze misschien weer sex wilt ofzo als ze zich kut voelt.
Eigenlijk dus best veel voordeel :D Op die manier ondervind ik alleen de lusten en niet de lasten.
pi_95875941
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:17 schreef richard_prf het volgende:
Zojuist weer gebeld, na al mijn wanhopige smsjes belde ze me 2 uur geleden op. Het komt erop neer dat wat er gebeurde eigenlijk niet had mogen gebeuren maar dat ze er geen spijt van had.

Bovendien zij ze opnieuw mij nooit te laten vallen en zomaar mij af te kappen omdat ze zei dat ze dit zelf ook vaak heeft meegemaakt en het dus zelf nooit zou doen.

Dus ja dit blijft gewoon een goede vriendin waarbij ik af en toe eens naar toe kan gaan en dat ze misschien weer sex wilt ofzo als ze zich kut voelt.Eigenlijk dus best veel voordeel :D Op die manier ondervind ik alleen de lusten en niet de lasten.
Tegenstrijdig.
pi_95875951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tegenstrijdig.
Niet als je zo emotioneel bent?
pi_95875962
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:18 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Tegenstrijdig.
Laat hem alsjeblieft een avondje happy zijn, joh!
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:19:44 #144
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95875978
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:06 schreef Supersoep het volgende:

[..]

oh een heel klein beetje.

maar ze denken dat het wel lekker met me gaat. ik doe alsof ik ietsjes studievertraging heb, en afentoe bedenk ik een nepverhaaltje wat me overkomen zou zijn op uni. en ik bedenk/kies wat vakken waar ik zogenaamd mee bezig ben.

en dan vragen ze weer naar 8k-meid. en dan moet ik snel vaag doen alsof ik haar afentoe zie, en alle vragen ontwijken.

en ..... weet ik veel. ze zijn bezorgt
  zaterdag 23 april 2011 @ 00:19:48 #145
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95875981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:13 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

oh oke dan, valt dus tegen hoe ingewikkeld we het al kunnen maken met hedendaagse compuiters:P. bij elk extra deeltje gaat het al een bepaalde orde ingewikkelder/moeilijker/langer/groter .

naja offtopic, want eerder sci-fi om het mensenlijk brein te simuleren :P .
al opzich, dna is niet zo heel eindeloos veel info. en dan met alle bekende scheikunde, natuurkunde, en quantummechanica enzo. en het human-genes project (of hoe heet het :P ) .

maar zullen we wel niet meemaken :P
Ik verwacht wel dat er meer correlaties worden ontdekt tussen menselijke eigenschappen / gedrag en genen.
The view from nowhere.
pi_95875982
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef _pillow_ het volgende:
Is er nog plek voor dit stuk meubilair?
Altijd! Nog wat leuks te vertellen? ;)
pi_95875988
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Laat hem alsjeblieft een avondje happy zijn, joh!
Het is toch zo? waar maak ik me eigenlijk druk om? Dit is zo slecht nog niet toch?
pi_95875990
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:14 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Wat denk je nou zelf? Serieuze vraag.
Dat je ergens een storing in je hoofd hebt waardoor je geen visie hebt op je eigen gedrag en hoe je uit de hoek kan komen, maar dit dan weer wel kan zien bij andere mensen.

Best apart.
Ron Paul 2012
pi_95876002
Toch is het raar. Ik voel mij kut dus nu wil ik seks. Dus dan bel ik Richard maar even op, die overigens op een geest lijkt Ja... :')
pi_95876005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze wilt niet neuken, maar ze heeft wel een keertje voor de verleiding toegehapt, maar ik weet zeker dat zoiets zich niet meer zal herhalen. :)
pi_95876026
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Dat je ergens een storing in je hoofd hebt waardoor je geen visie hebt op je eigen gedrag en hoe je uit de hoek kan komen, maar dit dan weer wel kan zien bij andere mensen.

Best apart.
Je bent écht nog dommer dan ik had ingeschat. Als je dit serieus meent.

Overigens snap ik je reactie ook niet; ik heb zelfs in meerdere DM's meegedeeld aan je dat ik hier af en toe troll.. waarom hier vragen?
pi_95876079
Waarom blijft men trollen als Richard voeren? ;(
pi_95876087
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ze wilt niet neuken, maar ze heeft wel een keertje voor de verleiding toegehapt, maar ik weet zeker dat zoiets zich niet meer zal herhalen. :)
IK zal het niet erg vinden hoor, als het blijft bij enkel vriendschap. Maar toch denk ik dat ze zelf af en toe twijfelt of ze niet meer wilt. Ik denk dat ik veel gecompenseerd heb met mijn uiterlijk maar dat het toch net niet genoeg is.
pi_95876101
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Je bent écht nog dommer dan ik had ingeschat. Als je dit serieus meent.
Als jij geen antwoord geeft, dan ga ik gewoon speculeren, en ik vind het wel een grappige gedachte om jou als een soort mentaal-onvolmaakt persoon te zien.
Ron Paul 2012
pi_95876116
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef iwannabehigh het volgende:
Toch is het raar. Ik voel mij kut dus nu wil ik seks. Dus dan bel ik Richard maar even op, die overigens op een geest lijkt Ja... :')
Nee schatje, ik ben niet vreemd gegaan. Het was een geest, ik zweer het je.
pi_95876128
Overigens snap ik je reactie ook niet; ik heb zelfs in meerdere DM's meegedeeld aan je dat ik hier af en toe troll.. waarom hier vragen?
pi_95876143
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:23 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Nee schatje, ik ben niet vreemd gegaan. Het was een geest, ik zweer het je.
Die woorden heeft ze ingetrokken,ze vindt dat ik er gezond uitzie nu. Ook K_W zei dat ik een normale huidskleur heb.
pi_95876151
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Weet je al waarom ze je genegeerd heeft?
pi_95876156
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:19 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Altijd! Nog wat leuks te vertellen? ;)
Nouja, ik ben net weer terug, de date duurde veel langer dan dat ik eigenlijk verwacht had. Veel gepraat en op het eind zei ze dat ze sinds tijden niet zoveel gelachen heeft. Maargoed, verder eerlijk gezegd weinig ondernomen. Op het einde begon ik wel een beetje in de negatieve sfeer terrecht te komen, maar dat was meer onder de noemer ''pesten met sarcasme''.
pi_95876165
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Die woorden heeft ze ingetrokken nu, ze vindt dat ik er gezond uitzie nu.
Hoe gaat het met je eetpatroon?
pi_95876185
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:20 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Het is toch zo? waar maak ik me eigenlijk druk om? Dit is zo slecht nog niet toch?
Nee, niet bepaald. :)
pi_95876219
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ze zei" Ik heb je smsjes wel allemaal gelezen hoor, heel erg lief, maar af en toe heb ik geen energie om terug te reageren en gisteren was ik de hele dag op het strand en vandaag ben ik de hele dag wezen winkelen en heb ik nieuwe schoenen gehaald "
pi_95876224
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Blijkbaar kan jij ook niet zonder zijn aandacht? Want dit alles heeft geen ene fok te maken met het onderwerp. Versieren op latere leeftijd, je weets?
pi_95876235
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Hoe gaat het met je eetpatroon?
Prima, ik eet 3 maal per dag gezond. Af en toe wat snacks er tussen door. Keep_walking vond ook dat ik een normale huidskleur had nu.
pi_95876242
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:22 schreef Techno het volgende:
Waarom blijft men trollen als Richard voeren? ;(
Denk jij ook dat hij een troll is? Dat denk ik ook, serieus, maar ik ben volgens mij de enigste hier.
pi_95876244
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:24 schreef iwannabehigh het volgende:
Ron Paul 2012
pi_95876269
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ze zei" Ik heb je smsjes wel allemaal gelezen hoor, heel erg lief, maar af en toe heb ik geen energie om terug te reageren en gisteren was ik de hele dag op het strand en vandaag ben ik de hele dag wezen winkelen en heb ik nieuwe schoenen gehaald "
Damn, wat een debiel excuus. Want het is oh zo tijdrovend om te reageren.

Ze voelde zich gewoon schuldig je te negeren en daarom heb je nu weer contact.
pi_95876270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef Supersoep het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Ja maar dat wist je toch wel? Even serieus en eerlijk.
pi_95876277
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:25 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Nouja, ik ben net weer terug, de date duurde veel langer dan dat ik eigenlijk verwacht had. Veel gepraat en op het eind zei ze dat ze sinds tijden niet zoveel gelachen heeft. Maargoed, verder eerlijk gezegd weinig ondernomen. Op het einde begon ik wel een beetje in de negatieve sfeer terrecht te komen, maar dat was meer onder de noemer ''pesten met sarcasme''.
Klinkt goed, vooral dat ze aangaf zoveel moest lachen. Vond jij het ook leuk? En is er sprake van een eventueel vervolg?
pi_95876280
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:26 schreef Techno het volgende:

[..]

Blijkbaar kan jij ook niet zonder zijn aandacht? Want dit alles heeft geen ene fok te maken met het onderwerp. Versieren op latere leeftijd, je weets?
Ach, hou toch je hoofd.
pi_95876293
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ach, hou toch je hoofd.
Zegt ze tegen een man van 40. Geen manieren? :o

waar is halcon

En ik trol niet altijd trouwens! Soms gewoon een vervelende opmerking.
pi_95876312
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Ja maar dat wist je toch wel? Even serieus en eerlijk.
Dat je af en toe trollt? Ja.
Ron Paul 2012
pi_95876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef iwannabehigh het volgende:
Denk jij ook dat hij een troll is? Dat denk ik ook, serieus, maar ik ben volgens mij de enigste hier.
Dat lijkt me wel duidelijk, want hij dat kunstje van hem herhaald zich tot uit den treuren.
pi_95876326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:27 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Damn, wat een debiel excuus. Want het is oh zo tijdrovend om te reageren.

Ze voelde zich gewoon schuldig je te negeren en daarom heb je nu weer contact.
Ja maar waarom dan 2 uur en 10 minuten bellen? En ze ging als een ratelende machine te keer. Ik kon er amper tussen komen. Dus ze ziet me wel als een vriend. Anders zou ze het gesprek wel afkappen toch?
pi_95876349
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef -Strawberry- het volgende:
Ach, hou toch je hoofd.
Goed inhoudelijk beargumenteerd antwoord ook. Sowieso heb je hier als 19-jarige niets te zoeken.
pi_95876376
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Zegt ze tegen een man van 40. Geen manieren? :o

waar is halcon

En ik trol niet altijd trouwens! Soms gewoon een vervelende opmerking.
Alsof dit off-topic is, hij heeft weer contact met een meid die hij probeert te versieren. Zeiken om het zeiken, rot dan gewoon op echt.
pi_95876395
quote:
9s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:29 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat lijkt me wel duidelijk, want hij dat kunstje van hem herhaald zich tot uit den treuren.
En dan ben je een troll natuurlijk, uhu. Zet dan toch liever je geld op geestelijk niet in orde, wat ook zo is gezien zijn BDD. Maar goed, ik wilde eigenlijk alleen een paar dingen weten van hem hoor.
pi_95876398
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
Alsof dit off-topic is, hij heeft weer contact met een meid die hij probeert te versieren. Zeiken om het zeiken, rot dan gewoon op echt.
Dit topic draait niet om Richard, wanneer valt dat kwartje nu eens?
pi_95876432
lama. hij zit wss weer te rukken en dat gun ik hem niet eens
pi_95876437
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef Techno het volgende:

[..]

Dit topic draait niet om Richard, wanneer valt dat kwartje nu eens?
Beweer ik dat ergens dan? Ik reageer gewoon op hem.
pi_95876439
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:31 schreef -Strawberry- het volgende:
En dan ben je een troll natuurlijk, uhu.
Ja, ik zit al langer op Fok dan vandaag. Richard is gewoon een aandachtshoer en jij geilt daar blijkbaar op.
pi_95876448
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:30 schreef Techno het volgende:

[..]

Goed inhoudelijk beargumenteerd antwoord ook. Sowieso heb je hier als 19-jarige niets te zoeken.
Hmm, wat was de ondergrens om hier te komen ook alweer? B-)
pi_95876451
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef -Strawberry- het volgende:
Beweer ik dat ergens dan? Ik reageer gewoon op hem.
Dat laatste moet je dus eens NIET doen?
pi_95876469
Een troll is altijd een aandachtshoer, maar een aandachtshoer is niet noodzakelijkerwijs een troll.

Zo, denk daar maar eens over na.
Ron Paul 2012
pi_95876483
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:33 schreef moneyfornothing het volgende:
Hmm, wat was de ondergrens om hier te komen ook alweer? B-)
Nou, 19 is i.i.g. alles behalve "latere leeftijd".
pi_95876525
quote:
6s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:33 schreef Supersoep het volgende:
Een troll is altijd een aandachtshoer, maar een aandachtshoer is niet noodzakelijkerwijs een troll.

Zo, denk daar maar eens over na.
Nee echt niet. Als ik een kut (troll) opmerking maak, doe ik dat niet voor aandacht. Meer om de persoon te irriteren, en zulke opmerkingen maak ik dan wel tegen de mensen die mij irriteren hé. Niet bij de mensen die mij aanstaan. :)
pi_95876526
quote:
13s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:32 schreef Techno het volgende:

[..]

Ja, ik zit al langer op Fok dan vandaag. Richard is gewoon een aandachtshoer en jij geilt daar blijkbaar op.
Wat jij wil.

quote:
13s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:33 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat laatste moet je dus eens NIET doen?
Bepaal ik zelf wel. Ik wilde gewoon even wat dingen vragen. Zelf wil ik minder aandacht aan hem besteden tot hij volgende week hulp heeft en ook duidelijk vooruitgang boekt, maar die paar reacties kunnen geen kwaad denk ik zo. Jij komt hier de laatste tijd ook alleen maar om mensen op de zenuwen te werken heb ik het idee.
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik vraag dan ook geen hulp met versieren.
En een TT change is al eerder voorgesteld, dus neem het niet zo nauw wil je.
pi_95876569
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:34 schreef Techno het volgende:

[..]

Maar zolang je hier niet komt om het versieren te leren heb je dan qua leeftijd een soort vrijstelling?
pi_95876580
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:36 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Maar zolang je hier niet komt om het versieren te leren heb je dan qua leeftijd een soort vrijstelling?
Jij wilt ook altijd je gelijk halen. Dodelijk vermoeiend zulke mensen.
pi_95876601
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:35 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat jij wil.

[..]

Bepaal ik zelf wel. Ik wilde gewoon even wat dingen vragen. Zelf wil ik minder aandacht aan hem besteden tot hij volgende week hulp heeft en ook duidelijk vooruitgang boekt, maar die paar reacties kunnen geen kwaad denk ik zo. Jij komt hier de laatste tijd ook alleen maar om mensen op de zenuwen te werken heb ik het idee.
Tja, ik had ook niet anders verwacht. Je bent net zo'n aandachtshoer als Richard, soit. En FYI, mensen als jij en Richard werken anderen op hun zenuwen met hun OFFTOPIC geneuzel en topic-hijacks, maar goed.
pi_95876634
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:28 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Klinkt goed, vooral dat ze aangaf zoveel moest lachen. Vond jij het ook leuk? En is er sprake van een eventueel vervolg?
Ik vond het ook gezellig. Ze begon ook veel te praten en dingen te verzinnen, dus dat zal wel goed gaan. Ik weet niet of er nog een volgende keer in zit, maar ik denk het wel. :)
pi_95876696
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:38 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik vond het ook gezellig. Ze begon ook veel te praten en dingen te verzinnen, dus dat zal wel goed gaan. Ik weet niet of er nog een volgende keer in zit, maar ik denk het wel. :)
Leuk! :D
pi_95876714
quote:
Tof! :D

En ontopic.
pi_95876739
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:04 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

_O-
pi_95876768
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:41 schreef Techno het volgende:

[..]

Tof! :D

En ontopic.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:40 schreef moneyfornothing het volgende:

[..]

Leuk! :D
*O* *O* *O*

Oh, ik wil me trouwens wel aanmelden voor de meet, maar er staat van alles in over newbies enzo... Hoe serieus moet ik dat nemen?
pi_95876787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:43 schreef _pillow_ het volgende:
Hoe serieus moet ik dat nemen?
Gewoon... niet. :D
pi_95876790
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 00:43 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

[..]

*O* *O* *O*

Oh, ik wil me trouwens wel aanmelden voor de meet, maar er staat van alles in over newbies enzo... Hoe serieus moet ik dat nemen?
Gewoon gaan, niks lezen, behalve datum en tijd natuurlijk.
Ron Paul 2012
pi_95876895
Aangemeld!

Nu lekker douchen en dan pitten. Truste iedereen!
pi_95877071
quote:

[..]

Jij wil neem ik aan ook dat er een volgende keer komt dus? :)
pi_95878051
Ontopic: ha fijn, iemand vroeg vandaag naar mijn liefdesleven. Ik kreeg als tip mee dat ik nieuwe omgevingen moet opzoeken (sportclub, werk) om een man te vinden. Maar ik vind het doodeng om mensen mijn huidige leven uit te leggen, en ik snap niet hoe je op het werk contact kunt leggen buiten werk om, met een man dan. De eerdere tip van aan zijn bureautje komen giechelen van hihi zie ik niets in. Iemand meer tips?
pi_95878100
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:38 schreef minnemin het volgende:
Ontopic: ha fijn, iemand vroeg vandaag naar mijn liefdesleven. Ik kreeg als tip mee dat ik nieuwe omgevingen moet opzoeken (sportclub, werk) om een man te vinden. Maar ik vind het doodeng om mensen mijn huidige leven uit te leggen, en ik snap niet hoe je op het werk contact kunt leggen buiten werk om, met een man dan. De eerdere tip van aan zijn bureautje komen giechelen van hihi zie ik niets in. Iemand meer tips?
Krijg jij wel eens aandacht van mannen?
  zaterdag 23 april 2011 @ 01:42:16 #202
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95878117
quote:
haha, dat was mijn tip :P

is gewoon gebaseerd op gewoon laten merken dat je interesse hebt in een man, en dan gewoon de man het werk laten doen

succes met advies krijgen hoe je bij meer mannen in de buurt kan komen en zelf kan regelen dat je elkaar al beter leert kennen enzo.

edit:
me fantasieen worden trouwens steeds levendiger, en intiemer. dat ik in bed lig, en in ogen kijk van een meisje die precies wederzijdse gevoelens heeft en hetzelfde doet enzo.

pathetic ben ik want het ziet er niet naar uit dat ik dat ooit nog voor elkaar krijg zoals het nu gaat en blijft gaan :@

edit2: en nu is het precies een jaar terug volgensmij dat ik 8k meisje voor het laatst en enige keer gezien heb, en dat gevoelt had voor het eerst in me leven.
(22 april)

[ Bericht 7% gewijzigd door mylifeisgrey op 23-04-2011 01:48:58 ]
pi_95878539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 01:42 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

haha, dat was mijn tip :P

is gewoon gebaseerd op gewoon laten merken dat je interesse hebt in een man, en dan gewoon de man het werk laten doen

succes met advies krijgen hoe je bij meer mannen in de buurt kan komen en zelf kan regelen dat je elkaar al beter leert kennen enzo.

edit:
me fantasieen worden trouwens steeds levendiger, en intiemer. dat ik in bed lig, en in ogen kijk van een meisje die precies wederzijdse gevoelens heeft en hetzelfde doet enzo.

pathetic ben ik want het ziet er niet naar uit dat ik dat ooit nog voor elkaar krijg zoals het nu gaat en blijft gaan :@

edit2: en nu is het precies een jaar terug volgensmij dat ik 8k meisje voor het laatst en enige keer gezien heb, en dat gevoelt had voor het eerst in me leven.
(22 april)
Ga op zoek naar labiele chicks dan net als ik :D komt een beetje over zoals jij beschrijft omdat zij zichzelf ook heel eenzaam voelen (alleen eenzaam op een andere manier dan denk ik, want de chicks krijgen toch wel genoeg aandacht)
pi_95878555
Wat een dom wijf. Waarom blokkeer je nou ineens?

Labiel. Omgekeerde wereld ook. Mij een DM sturen, ik antwoord en vervolgens blokkeren.

[ Bericht 50% gewijzigd door iwannabehigh op 23-04-2011 02:20:06 ]
  zaterdag 23 april 2011 @ 02:16:54 #205
305427 mylifeisgrey
amor omnia vincit
pi_95878635
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:08 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ga op zoek naar labiele chicks dan net als ik :D komt een beetje over zoals jij beschrijft omdat zij zichzelf ook heel eenzaam voelen (alleen eenzaam op een andere manier dan denk ik, want de chicks krijgen toch wel genoeg aandacht)
ja, nou. ik wil niet klagen maar
waar zijn die dan
en dan ook nog ik vind onbekende meisjes vinden en benaderen en contacten en praten allemaal veels te moeilijk

edit:
en deelnemer had gepost over meisjes spotten waar iets mis mee is. maar hoesnel spot je dat dan? moet je dan eerst in comfort komen voordat je het merkt, of kan je ze van een afstandje al spotten?
pi_95878703
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:16 schreef mylifeisgrey het volgende:

[..]

ja, nou. ik wil niet klagen maar
[b]waar zijn die dan[/b]
en dan ook nog ik vind onbekende meisjes vinden en benaderen en contacten en praten allemaal veels te moeilijk
Op diverse Fora. Je moet het wel langzaam opbouwen, interesse tonen en tips geven en je moet een beetje geluk hebben dat je er eentje treft die problemen heeft maar niet al te groot, waarbij je een beetje op dezelfde golflengte zit en ook dat ze eerlijk/lief en betrouwbaar is en natuurlijk minimaal HBO niveau.
Ik heb best veel geluk gehad aangezien dit pas de tweede was die ik ooit heb benaderd.
pi_95878714
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:22 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Op diverse Fora. Je moet het wel langzaam opbouwen, interesse tonen en tips geven en je moet een beetje geluk hebben dat je er eentje treft die problemen heeft maar niet al te groot, waarbij je een beetje op dezelfde golflengte zit en ook dat ze eerlijk/lief en betrouwbaar is en natuurlijk minimaal HBO niveau.
Ik heb best veel geluk gehad aangezien dit pas de tweede was die ik ooit heb benaderd.
Jij mag helemaal niks eisen, daar ben je te lelijk voor. Je eigen woorden.

wanneer ga je nou verhuizen naar dat ene hutje op de bergen? (zou je doen)
pi_95878787
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:23 schreef iwannabehigh het volgende:

[..]

Jij mag helemaal niks eisen, daar ben je te lelijk voor. Je eigen woorden.

[[b]sub]wanneer ga je nou verhuizen naar dat ene hutje op de bergen? (zou je doen)[/sub][/b]
Ik heb ook geen eisen maar dit is toevallig zo dat ik zo'n type meisje had ontmoet. En het zegt wel iets dat we na 7 maanden nog steeds contact hebben en het is wel ongelooflijk dat ik gewoon mijn emoties mag uiten wat toch niet eenvoudig is als man.
Want als je normaal gaat huilen of je zwaktes laat zien dan laat een meisje je meteen vallen of denkt ze dat je een creep bent, of ze vindt je zwak. Maar deze snapt het het tenminste ze snapt hoe ik me voel en eigenlijk voelt zij zich ook net zo kut als ik maar heeft ze andere redenen. Ze zei dat ze zich extreem eenzaam voelt maar dat begrijp ik dus niet.... ze krijgt zoveel aandacht van iedereen en iedereen heeft het beste met haar voor... maar ze zei dat niemand haar snapt maar dat ik haar wel snapte omdat ze gewoon allebei veel ellende hebben meegemaakt ofzo? Ik weet niet maar we zitten gewoon op dezelfde golflengte dus de gesprekken zijn altijd van een gelijkwaardig niveau.

Net zoals Lantefanteraar een beetje bij Mylifeisgrey past, pas ik een beetje bij haar.

Ach mensen veranderen hun plannen wel eens toch? Ik hoop wel een keer te emigreren ja maar niet in mijn eentje.

[ Bericht 10% gewijzigd door richard_prf op 23-04-2011 02:37:56 ]
pi_95878921
Misschien kunnen jullie samen emigreren naar China. Daar vindt iedereen jullie mooi omdat jullie blond en blank zijn, ondanks haar ontzettende grote mond en je scheve kaak. Of je kan altijd nog Straw of Lant proberen te versieren als je graag een relatie wilt hebben en toch je emoties wilt laten zien. Ze zijn op de hoogte van je grote problemen en steunen je ook als het nodig is. Heb je ook nog gesprekken op gelijkwaardig niveau. Wat wil je nog meer?
pi_95879310
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:43 schreef iwannabehigh het volgende:
Misschien kunnen jullie samen emigreren naar China. Daar vindt iedereen jullie mooi omdat jullie blond en blank zijn, ondanks haar ontzettende grote mond en je scheve kaak. Of je kan altijd nog Straw of Lant proberen te versieren als je graag een relatie wilt hebben en toch je emoties wilt laten zien. Ze zijn op de hoogte van je grote problemen en steunen je ook als het nodig is. Heb je ook nog gesprekken op gelijkwaardig niveau. Wat wil je nog meer?
_O-
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:33:42 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95879404
quote:
Ik weet niet of een man op het werk versieren nou zo'n goed idee is.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het een slecht idee is. :{
Versieren op het werk doe je als pro, niet als onzeker persoon. :N
Want als je faalt als pro is het al behoorlijk kut met peren als je diegene daarna nog steeds continu tegen het lijft loopt want collega's... Hoe denk je dat jij je zou voelen..? :{

Ga je wel eens uit, eigenlijk?
pi_95879418
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:33 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik weet niet of een man op het werk versieren nou zo'n goed idee is.
Wat ik eigenlijk bedoel te zeggen is dat het een slecht idee is. :{
Versieren op het werk doe je als pro, niet als onzeker persoon. :N
Want als je faalt als pro is het al behoorlijk kut met peren als je diegene daarna nog steeds continu tegen het lijft loopt want collega's... Hoe denk je dat jij je zou voelen..? :{

Ga je wel eens uit, eigenlijk?
Dit lijkt ook niet te werken, ik ben zo'n 50 keer in mijn leven uitgeweest zonder resultaat. En dan bedoel niet 1 keer contact met meiden. Het is pijnlijk hoor als ik daar aan denk! Dan faal ik liever 100 keer zoals Mylifeisgrey.
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:37:38 #213
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95879427
@pillow *O* Tof dat je ook op de meet komt :D

Wat ik me afvraag, is er iets dat je niet vertelt over je date? :o
Je lijkt heul niet enthousiast, waarom denk je dat je het verpest hebt?
Hoe namen jullie precies afscheid?
  zaterdag 23 april 2011 @ 03:38:52 #214
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95879432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dit lijkt ook niet te werken, ik ben zo'n 50 keer in mijn leven uitgeweest zonder resultaat. En dan bedoel niet 1 keer contact met meiden. Het is pijnlijk hoor als ik daar aan denk! Dan faal ik liever 100 keer zoals Mylifeisgrey.
Als je hebt gelet op mijn posts dan weet je dat ik ook geen voorstander ben van versieren in het uitgaansleven :D maar ik was gewoon benieuwd, het zegt namelijk misschien wat over haar sociale contacten in het algemeen. :)
pi_95879434
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als je hebt gelet op mijn posts dan weet je dat ik ook geen voorstander ben van versieren in het uitgaansleven :D maar ik was gewoon benieuwd, het zegt namelijk misschien wat over haar sociale contacten in het algemeen. :)
Het hoeft ook niet perse versieren te zijn, maar zelfs een vriendschappelijk gesprekje kan er nooit van af :/

Als je geinteresseerd bent kan je mijn aller eerste post eens doorlezen op Fok 26jaar,nooit verkering gehad of contact met een vrouw.
pi_95879773
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 02:10 schreef iwannabehigh het volgende:
Wat een dom wijf. Waarom blokkeer je nou ineens?

Labiel. Omgekeerde wereld ook. Mij een DM sturen, ik antwoord en vervolgens blokkeren.
Het probleem ligt altijd bij de ander :Y
pi_95879908
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 07:03 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Het probleem ligt altijd bij de ander :Y
Zegt degene die adviseerde jezelf te filmen :')
pi_95880511
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 07:40 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Zegt degene die adviseerde jezelf te filmen :')
Sarcasme is niet echt je ding, zeg maar?
pi_95880584
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:17 schreef anoniemelurker het volgende:

[..]

Sarcasme is niet echt je ding, zeg maar?
Volgens mij ben je niet echt de slimste of wel?
pi_95882064
Wat gaat het hier snel :Y Zo maar jurkje aantrekken sinds het bloedheet is en de mensen moeten mijn witte benen maar voor lief nemen want ik kleur niet gauw :(
Ik hoop trouwens dat voor de date er een vervolg komt pillow
pi_95883144
Joehoe, het meisje waar ik mee chatte wil een date. Op 1 mei spreken we af. *O* *O* *O*
  zaterdag 23 april 2011 @ 11:39:04 #222
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95883192
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:36 schreef Arolsen het volgende:
Joehoe, het meisje waar ik mee chatte wil een date. Op 1 mei spreken we af. *O* *O* *O*
Gefeliciteerd Arolson. Als geestelijke vader van dit topic geef je wel het goede voorbeeld.
The view from nowhere.
pi_95883272
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 11:36 schreef Arolsen het volgende:
:D Tof man, wat zijn je plannen?
pi_95883562
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 10:39 schreef formerjellybean het volgende:
Wat gaat het hier snel :Y Zo maar jurkje aantrekken sinds het bloedheet is en de mensen moeten mijn witte benen maar voor lief nemen want ik kleur niet gauw :(
Ik hoop trouwens dat voor de date er een vervolg komt pillow
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 03:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
@pillow *O* Tof dat je ook op de meet komt :D

Wat ik me afvraag, is er iets dat je niet vertelt over je date? :o
Je lijkt heul niet enthousiast, waarom denk je dat je het verpest hebt?
Hoe namen jullie precies afscheid?
Tsja, ik heb het idee dat ze echt op ''low level'' wilt communiceren. Als ik soms bepaalde dingen vertelde, dan liet ze snel merken dat ze het saai vond. Tsja, ik ben nou eenmaal niet Bassie waar je constant aan het grollen bent. :') Maar ik denk ook dat dat gewoon zo was omdat dit de eerste keer was. Ik merkte wel regelmatig dat ze een masker op zette, maargoed, wie doet dat nou niet?

Afscheid was gewoon 3 kussen op de wang en een kleine omhelzing. Toen ze in de trein stond zei ik nog snel dat ik een befaamde taart van haar wel eens wil proeven, ze vond dat wel een deal. Maar aan de andere kant kan het ook gewoon zijn dat ze op het einde nog lekker positief wilt overkomen.

Ze heeft me nog niet bij de chat eruit geflikkerd, wat ik wel als positief ervaar. En wat ik wil? Haar looks zitten wel goed, maar ik voelde nog echt helemaal geen klik. Misschien dat dat nog wel komt bij een tweede date als ze wat meer van haarzelf laat tonen.
pi_95883750
Waar is het toch misgegaan met deze topicreeks? In het begin was het echt nog leuk om te lezen en had ik het idee dat mensen echt elkaar probeerden te helpen. Nu wordt het steeds meer een grote chaos waar iedereen iedereen aan het afzeiken is (uitzonderingen daar gelaten).
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:06:18 #226
126003 Daniel1976
de omnibus dubitandum
pi_95883829
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Inconcordia het volgende:
Waar is het toch misgegaan met deze topicreeks?
Dat was deeltje 34 geloof ik. Maar daarvoor ook al een paar keer.
quote:
In het begin was het echt nog leuk om te lezen en had ik het idee dat mensen echt elkaar probeerden te helpen. Nu wordt het steeds meer een grote chaos waar iedereen iedereen aan het afzeiken is (uitzonderingen daar gelaten).
En dat valt ook wel weer mee geloof ik.
Sommige mensen zijn gewoon heel overheersend met hun problemen.
pi_95883853
Als ze zegt deal dan denk ik wel dat ze het als positief heeft ervaren en verder is het afwachten . Maar dat blijf je een beetje houden ook al als je de buit zogezegd binnen hebt
pi_95883959
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:07 schreef formerjellybean het volgende:
Als ze zegt deal dan denk ik wel dat ze het als positief heeft ervaren en verder is het afwachten . Maar dat blijf je een beetje houden ook al als je de buit zogezegd binnen hebt
Gelukkig heb ik voldoende afleiding om haar niet te gaan stalken. :') Hoe zit het eigenlijk met jouw schildertje? Zijn daar nog enige vorderingen in, of is het ook alleen maar afwachten?
pi_95884211
Ik heb hem online gezien, dat laat die nu ook steeds zien dus ik weet dat het gelezen is en ik had al aangekaart laat maar horen wanneer , Het punt is wel het is zomer en dus voor hem ook berendruk met schilderen veel in het weekend ook werken en daarbij nog voetbal, dus het is afwachten wanneer die kan.

Ik heb wel voor mezelf zoiets als hij niet reageert , dan ga ik het me ook niet persoonlijk aantrekken en blijf gewoon mijn eigen ding doen wat ik sowieso al doe en ik ga er ook niet kwaad om worden. Wanneer ik hem weer zie , wat grote kans is in dit dorp gewoon vriendelijk doen. Ik ben niet echt het wachtende type en ga evengoed gewoon uit. En voor mezelf zie ik het allang als win dat ik dit gemaild heb naar hem verder is het gewoon aan hem en voor eigen bescherming ga ik maar even van het ergste uit.
  zaterdag 23 april 2011 @ 12:38:31 #230
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95884746
quote:
15s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:03 schreef Inconcordia het volgende:
Waar is het toch misgegaan met deze topicreeks? In het begin was het echt nog leuk om te lezen en had ik het idee dat mensen echt elkaar probeerden te helpen. Nu wordt het steeds meer een grote chaos waar iedereen iedereen aan het afzeiken is (uitzonderingen daar gelaten).
Het komt wel goed, denk ik. Na al die tijd is logisch dat er ook irritaties ontstaan en uitgesproken worden. Tussen Iwannabehigh en richard lijkt het nu juist beter te gaan. Alleen Techno plaatst teveel niets zeggende posten, allemaal gericht op Straw. Waarom doe je dat Techno? En formerjellybean wil niet meer met mij praten :'(. Ze vind mij begreigend, eng, stom of alledrie tegelijk. Overigens heb ik ook nog hele mooie witte benen. Mijn gezicht begint nu wel een kleurtje te krijgen van het buitenwerken.

[ Bericht 2% gewijzigd door deelnemer op 23-04-2011 13:00:44 ]
The view from nowhere.
pi_95884794
Ai, ik zou daar niet mee om kunnen gaan, denk ik. Wat je mailde kwam bij mij over als iets wat je erg belangrijk vindt. Maar inderdaad, veel meer dan dit kan je niet doen. Vind het knap dat je er zo mee omgaat. ±'
pi_95885061
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:39 schreef _pillow_ het volgende:
Ai, ik zou daar niet mee om kunnen gaan, denk ik. Wat je mailde kwam bij mij over als iets wat je erg belangrijk vindt. Maar inderdaad, veel meer dan dit kan je niet doen. Vind het knap dat je er zo mee omgaat. ±'
Nou niet erg belangrijk hoor , maar ben niet in de gewoonte een jongen uit te nodigen met een sexy jurkje, dus wat dat betreft heb ik een drempel overwonnen en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan dat die reageert of niet. Wel heb ik hem net even mijn nummer gestuurd, via persoonlijke berichtje omdat zijn hyves nogal leeg is en ik ook al in omgeving zie dat mensen van hyves weggaan en het handiger is. En verder laat ik het gewoon open. Het is ook bij hem een stukje ervaring hoor , soms reageert juist op moment dat je er totaal niet mee bezig bent en ik heb gewoon ook geleerd dat verontwaardigd reageren omdat niet reageert niet werkt en als we elkaar tegenkomen is het meestal gewoon goed. En ergens weet ik ook op een rare manier doordat die vaak op hyves is recentelijk dat hij me ook niet helemaal negeert
pi_95885357
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Nou niet erg belangrijk hoor , maar ben niet in de gewoonte een jongen uit te nodigen met een sexy jurkje, dus wat dat betreft heb ik een drempel overwonnen en dat vind ik eigenlijk belangrijker dan dat die reageert of niet. Wel heb ik hem net even mijn nummer gestuurd, via persoonlijke berichtje omdat zijn hyves nogal leeg is en ik ook al in omgeving zie dat mensen van hyves weggaan en het handiger is. En verder laat ik het gewoon open. Het is ook bij hem een stukje ervaring hoor , soms reageert juist op moment dat je er totaal niet mee bezig bent en ik heb gewoon ook geleerd dat verontwaardigd reageren omdat niet reageert niet werkt en als we elkaar tegenkomen is het meestal gewoon goed. En ergens weet ik ook op een rare manier doordat die vaak op hyves is recentelijk dat hij me ook niet helemaal negeert
Sorry, maar dat begrijp ik niet echt helemaal. Hij komt on-line op hyves en jij beschouwt het dat hij je via die manier een soort van aandacht geeft?

Verder ben je echt duidelijk genoeg geweest. Maar ik begrijp het niet, als ik een uitnodiging krijg om met een vrouw met een sexy jurk wat te drinken, zal ik daar niet dagen over nadenken. Ik hoop vor je dat je snel een antwoord van hem zal krijgen!
pi_95885516
Ja zo is het met hem wel vaak geeft hij zijn status online niet vaak aan , en juist als die contact zoekt gaat die vaker online ( dat is meer omdat ik hem een poosje ken en ook een beetje weet hoe hij is) en al helemaal als zijn online status laat zien dan scheelt het niet vaak dat ik al een beetje weet ik ga weer van hem horen ( zo gaat dat bij ons vaker dat is gewoon doordat ik hem toch een beetje ken)

Hij is ook wat verlegen en soms wat paniekerig dat die niet weet wat te doen , dat zit al heel erg in zijn karakter , dat weet ik ook van hem en hij heeft gewoon tijd nodig om te bedenken hoe die zal reageren want dat weet die vaak niet.

Ik laat hem ook verder even met rust maar het leek me gewoon sowieso handig mijn nummer te geven sinds die hem niet heeft.
pi_95885544
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:05 schreef formerjellybean het volgende:
Ja zo is het met hem wel vaak geeft hij zijn status online niet vaak aan , en juist als die contact zoekt gaat die vaker online ( dat is meer omdat ik hem een poosje ken en ook een beetje weet hoe hij is) en al helemaal als zijn online status laat zien dan scheelt het niet vaak dat ik al een beetje weet ik ga weer van hem horen ( zo gaat dat bij ons vaker dat is gewoon doordat ik hem toch een beetje ken)

Hij is ook wat verlegen en soms wat paniekerig dat die niet weet wat te doen , dat zit al heel erg in zijn karakter , dat weet ik ook van hem en hij heeft gewoon tijd nodig om te bedenken hoe die zal reageren want dat weet die vaak niet.

Ik laat hem ook verder even met rust maar het leek me gewoon sowieso handig mijn nummer te geven sinds die hem niet heeft.
Ach meid toch je hebt ook zo'n zwaar leven he? Misschien moet je hem vulgaire sms'jes sturen zoals je bij die andere man deed? Dan hapt hij waarschijnlijk wel.
pi_95885652
joh ik reageer niet naar jou . Ik zou het ook waarderen als je dat naar mij deed
pi_95885660
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:06 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ach meid toch je hebt ook zo'n zwaar leven he? Misschien moet je hem vulgaire sms'jes sturen zoals je bij die andere man deed? Dan hapt hij waarschijnlijk wel.
Ga jij nou maar je borderlinewijf uitwonen! :')
pi_95885673
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef formerjellybean het volgende:
joh ik reageer niet naar jou . Ik zou het ook waarderen als je dat naar mij deed
Dat bepaal ik zelf wel.
pi_95885712
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:11 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat bepaal ik zelf wel.
:')
Heb je je pilletje nog niet ingenomen vandaag?
pi_95885713
Dan wens ik je veel succes want als je mij gaat trollen dan kan ga ik zo weer naar de modjes. Trollen mag namelijk niet
pi_95885752
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Dan wens ik je veel succes want als je mij gaat trollen dan kan ga ik zo weer naar de modjes. Trollen mag namelijk niet
Is niet trollen, het was een serieus advies. Stuur hem platvloerse vulgaire sms'jes en binnen 5 minuten staat hij voor je deur. Want daar ben je zo goed in.
pi_95885830
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:12 schreef formerjellybean het volgende:
Hebben ze jou nooit geleerd dat je "pesters" het beste kunt negeren? Van wat ik begrepen heb ben jij een volwassen vrouw, jij zou dit toch moeten weten. Zolang jij blijft happen, blijft hij eten in het water gooien :')
pi_95885849
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:16 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Hebben ze jou nooit geleerd dat je "pesters" het beste kunt negeren? Van wat ik begrepen heb ben jij een volwassen vrouw, jij zou dit toch moeten weten. Zolang jij blijft happen, blijft hij eten in het water gooien :')
Hoe zit het eigenlijk met jouw situatie? Je bent te knap om vrouwen te krijgen, ofzo?
pi_95885896
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 12:21 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb hem online gezien, dat laat die nu ook steeds zien dus ik weet dat het gelezen is en ik had al aangekaart laat maar horen wanneer , Het punt is wel het is zomer en dus voor hem ook berendruk met schilderen veel in het weekend ook werken en daarbij nog voetbal, dus het is afwachten wanneer die kan.

Ik heb wel voor mezelf zoiets als hij niet reageert , dan ga ik het me ook niet persoonlijk aantrekken en blijf gewoon mijn eigen ding doen wat ik sowieso al doe en ik ga er ook niet kwaad om worden. Wanneer ik hem weer zie , wat grote kans is in dit dorp gewoon vriendelijk doen. Ik ben niet echt het wachtende type en ga evengoed gewoon uit. En voor mezelf zie ik het allang als win dat ik dit gemaild heb naar hem verder is het gewoon aan hem en voor eigen bescherming ga ik maar even van het ergste uit.
Lijkt mij eindeloos vermoeiend zo...in zulke gevallen is de 'zekerheid' van een relatie toch wel fijn.
pi_95885910
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:17 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Hoe zit het eigenlijk met jouw situatie? Je bent te knap om vrouwen te krijgen, ofzo?

Ik las hier niet zolang geleden dat ik buiten de gangbare leeftijdsgroep val. Geen 40+er maar wel vrijgezel. Mijn situatie? Te kieskeurig.
pi_95885950
't is weer gezellig hier, zal ik maar weer eens ontopic posten ...

Gisteren op een terras gezeten in Enschede (had MLiG ook uitgenodigd, maar die was niet in Enschede DM'de ie) met twee vage bekenden (1 man en 1 vrouw, kennen elkaar ook) en weer bekenden van die 2. Zegt die wat oudere man (en hij klonk serieus) dat ie bij voorbijlopende mensen vooral naar hun gezicht kijkt en zich dan een voorstelling probeert te maken van hoe die mensen zijn qua karakter, interesses en zo. Dus ik zeg terug dat ik vrijwel alleen naar vrouwen kijk en dat ik bij die vrouwen maar voor 10% of zo naar het gezicht kijk ...

Gaat er niet veel later aan het tafeltje naast de onze een vrouw zitten waarvan ik expres net niet hard genoeg zeg "die heeft een léuk gezicht", waarop een vriendin van die vrouw die ik vaag ken zegt "waarom zeg je dat niet tegen haar?" waarop ik aangeef dat ik dat niet durf, zegt zij "zal ik het voor je zeggen?", maar dat voelt als een nederlaag want als ze dat complimentje zou krijgen, dan zou het rechtstreeks van mij moeten komen vind ik en dus zeg ik daarop maar gewoon nee ...

*zucht* Volgens mij zit er ook bij mij zo'n diepgewortelde afkeer jegens players in mij en zijn het in mijn ogen alleen de players die vrouwen aanspreken dat ik daardoor zelf niks durf. Handig ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_95885955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:20 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ik las hier niet zolang geleden dat ik buiten de gangbare leeftijdsgroep val. Geen 40+er maar wel vrijgezel. Mijn situatie? Te kieskeurig.
Ik denk dat er maar weinig 40+'ers zitten hier. Maar te kieskeurig, ben je zelf wel tevreden met wat je allemaal hebt en doet?
pi_95885981
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:22 schreef MTVGN het volgende:

Gisteren op een terras gezeten in Enschede (had MLiG ook uitgenodigd, maar die was niet in Enschede DM'de ie)
Oh, daarom was ie dus was brengen naar zijn moeder.....
pi_95886013
quote:
*zucht* Volgens mij zit er ook bij mij zo'n diepgewortelde afkeer jegens players in mij en zijn het in mijn ogen alleen de players die vrouwen aanspreken dat ik daardoor zelf niks durf. Handig ...
Wat is jouw definitie van een player dan?
pi_95886036
quote:

Gisteren op een terras gezeten in Enschede (had MLiG ook uitgenodigd, maar die was niet in Enschede DM'de ie) met twee vage bekenden (1 man en 1 vrouw, kennen elkaar ook) en weer bekenden van die 2. Zegt die wat oudere man (en hij klonk serieus) dat ie bij voorbijlopende mensen vooral naar hun gezicht kijkt en zich dan een voorstelling probeert te maken van hoe die mensen zijn qua karakter, interesses en zo. Dus ik zeg terug dat ik vrijwel alleen naar vrouwen kijk en dat ik bij die vrouwen maar voor 10% of zo naar het gezicht kijk ...

Gaat er niet veel later aan het tafeltje naast de onze een vrouw zitten waarvan ik expres net niet hard genoeg zeg "die heeft een léuk gezicht", waarop een vriendin van die vrouw die ik vaag ken zegt "waarom zeg je dat niet tegen haar?" waarop ik aangeef dat ik dat niet durf, zegt zij "zal ik het voor je zeggen?", maar dat voelt als een nederlaag want als ze dat complimentje zou krijgen, dan zou het rechtstreeks van mij moeten komen vind ik en dus zeg ik daarop maar gewoon nee ...

Je grote fout was om meteen een persoonlijke opmerking te maken. Directheid van onbekenden, daar houden vrouwen meestal niet echt van.
pi_95886067
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:24 schreef -Strawberry- het volgende:
Wat is jouw definitie van een player dan?
Ehh, zoiets: een man die makkelijk met vrouwen contact maakt om ze het bed in te krijgen zonder ze daadwerkelijk te willen leren kennen, en waarbij het vaak nog lukt ook.
pi_95886086
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:25 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Je grote fout was om meteen een persoonlijke opmerking te maken. Directheid van onbekenden, daar houden vrouwen meestal niet echt van.
Man hoe weet jij dat nou? Misschien reageert ze er wel heel anders op.
pi_95886093
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:26 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Ehh, zoiets: een man die makkelijk met vrouwen contact maakt om ze het bed in te krijgen zonder ze daadwerkelijk te willen leren kennen, en waarbij het vaak nog lukt ook.
Maar dat is dan toch niet jouw intentie? :)
Of ben je gewoon bang dat je zo over komt?
pi_95886106
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Vrouwen houden over het algemeen niet van directheid.
pi_95886109
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:27 schreef richard_prf het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:10 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ga jij nou maar je borderlinewijf uitwonen! :')
pi_95886128
Ik weet een leuke uitdaging de volgende keer dat je een vrouw ziet , en die ziet er leuk uit probeer dan gewoon tegen haar te zeggen goh je ziet er leuk uit. Vrouwen vinden het wel leuk een compliment te krijgen ook al kennen ze die persoon niet. En achteraf voel je ook opgelucht omdat je zo een drempel hebt overwonnen
pi_95886130
quote:
Zou kunnen, die vrouw vroeg namelijk ook waar ik bang voor was als ik die opmerking wel zou maken en toen zei ik "afwijzing ..."
pi_95886174
quote:

Iedere vent die een vrouw aan durft te spreken is een player zeg je...

Zal ik je de echte reden vertellen waarom je niks durft te zeggen? Onzekerheid en bang om afgewezen te worden.

Kerel, er is niet 1, ik herhaal: NIET 1, vrouw op deze aardkloot die het niet leuk vindt om te horen dat ze er leuk of goed uitziet! Dat ze niet meteen de kleren van je lijf rukt en je om de hals vliegt had je zelf ook al bedacht natuurlijk, maar je hebt toch contact gelegd. Dus, zodra jij haar een drankje aanbied heb je al twee kredietpunten opgebouwd:
1. Je hebt haar een goed gevoel gegeven door haar een compliment te geven. Honderden gasten denken zoals jij en durven niks te zeggen. Vrouwen houden ervan als mannen hun trots opzij zetten en de eerste stap zetten.
2. Ook al ziet ze niet meteen toekomst van 5 jaar met je, ze zal dat drankje echt niet gaan afwijzen. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze zegt dat ze een vriend heeft of getrouwd is. Maar wees gerust man, vrouwen zijn hartstikke lief en begripvol. Zij zorgt er wel voor dat je je niet kut of beschaamd voelt.
pi_95886179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

[..]

Dat veranderd niks aan het feit dat je een achterlijke opmerking maakte.
pi_95886182
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Zou kunnen, die vrouw vroeg namelijk ook waar ik bang voor was als ik die opmerking wel zou maken en toen zei ik "afwijzing ..."
Ik heb het idee dat ze je een beetje zaten te pesten. Als je op een terrasje zit moet je wel creatief zijn, anders sla je geheid een flater.
pi_95886187
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

[..]

Err, als je het voor Formerjellybean wilt opnemen omdat Rich nogal lullig tegen haar deed, moet je misschien het woord borderlinewijf vermijden.
pi_95886228
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat is niet waar als een man die ik niet ken op me afkomt en me zegt dat ik er leuk uitzie dan zie ik dat als compliment .
Ik denk eerder dat de vrouw de poespas erom heen vervelend vond omdat iemand anders er mee ging bemoeien en dan word het gewoon een sociale rare combinatie.
Maar als een man direct op mij afkomt en ook echt zegt van goh je ziet er goed uit dan vind ik dat redelijk gedurfd en kan ik het wel waarderen
pi_95886244
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:29 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Dan gaat het je dus niet om dat player-gedoe maar heb je niet genoeg zelfvertrouwen om zo'n opmerking te maken. Waarschijnlijk vat zij het niet eens op als een met bijbedoelingen beladen compliment. Hoe zou ze je dan moeten afwijzen? Waarschijnlijk glimlacht ze gewoon of is ze verlegen en gaat ze blozen. Een compliment krijgen is altijd leuk.

En jij lijkt mij niet zo'n gladjakker, dus dan is het nog leuker.
pi_95886248
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:33 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat is niet waar als een man die ik niet ken op me afkomt en me zegt dat ik er leuk uitzie dan zie ik dat als compliment .
Ik denk eerder dat de vrouw de poespas erom heen vervelend vond omdat iemand anders er mee ging bemoeien en dan word het gewoon een sociale rare combinatie.
Maar als een man direct op mij afkomt en ook echt zegt van goh je ziet er goed uit dan vind ik dat redelijk gedurfd en kan ik het wel waarderen
Daarom: over het algemeen.
Maar je hebt wel gelijk dat een complimentje maken niet afschrikt, al is het misschien direct.
pi_95886276
ja klopt ik heb borderline , dat kon je ook niet weten
pi_95886280
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:31 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Dat veranderd niks aan het feit dat je een achterlijke opmerking maakte.
Ga maar lekker in de zandbak spelen en schreeuwen dat de hele wereld tegen je is. :') !
pi_95886295
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:35 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ga maar lekker in de zandbak spelen en schreeuwen dat de hele wereld tegen je is. :') !
Neem jij het maar op voor je bordelinewijf dan he _O-
pi_95886300
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:31 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Iedere vent die een vrouw aan durft te spreken is een player zeg je...

Zal ik je de echte reden vertellen waarom je niks durft te zeggen? Onzekerheid en bang om afgewezen te worden.
Dit is absoluut waar.

quote:
Kerel, er is niet 1, ik herhaal: NIET 1, vrouw op deze aardkloot die het niet leuk vindt om te horen dat ze er leuk of goed uitziet! Dat ze niet meteen de kleren van je lijf rukt en je om de hals vliegt had je zelf ook al bedacht natuurlijk, maar je hebt toch contact gelegd. Dus, zodra jij haar een drankje aanbied heb je al twee kredietpunten opgebouwd:
1. Je hebt haar een goed gevoel gegeven door haar een compliment te geven. Honderden gasten denken zoals jij en durven niks te zeggen. Vrouwen houden ervan als mannen hun trots opzij zetten en de eerste stap zetten.
Hmm, maar ze worden toch juist de hele tijd alleen maar benaderd door players?

quote:
2. Ook al ziet ze niet meteen toekomst van 5 jaar met je, ze zal dat drankje echt niet gaan afwijzen. Het ergste wat je kan overkomen is dat ze zegt dat ze een vriend heeft of getrouwd is. Maar wees gerust man, vrouwen zijn hartstikke lief en begripvol. Zij zorgt er wel voor dat je je niet kut of beschaamd voelt.
Die kan helpen, ik had er juist eentje uitgekozen om dat over te zeggen met een lieve blik in haar ogen, dus ja, ze kan bijna niet bot gaan reageren ...

Maare, ze was met een oudere man die haar vader had kunnen zijn, en ik hoorde later die man die vrouw ook aan iemand die erbij kwam zitten voorstellen met "dit is mijn dochter". Kweenie hoor, maar een drankje aanbieden was in dit geval raar geweest ...
pi_95886304
Mijn tip aan anderen soms is het even moeilijk maar probeer even niet zo te happen op elkaar , maakt het topic ook wat gezelliger
pi_95886341
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef richard_prf het volgende:

[..]

:') ! Ik vind je echt telkens schattiger worden. Heb je nog meer van zulke fascinerende uitspraken?
pi_95886359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

:') ! Ik vind je echt telkens schattiger worden. Heb je nog meer van zulke fascinerende uitspraken?
In elk geval geen achterlijke opmerkingen dat jij al weet hoe iemand reageert als je een complimentje maakt en dat ziet als een grote fout.
pi_95886367
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:28 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Saaie vrouwen niet nee... Sorry, maar ik herken dit totaal niet. Ik ben een heel directe jongen en zeg heel snel wat in me opkomt. Ik probeer het wel 'netjes te zeggen, maar ik ben liever direct en duidelijk, dan vaag en charmant. Er zijn genoeg vrouwen die dit waarderen om dezelfde reden als waarom ik deze vorm van communicatie verkies: mensen weten tenminste wat ze aan je hebben.

Tip: als je een compliment geeft aan een vrouw zorg dan dat je een gesprek op gang brengt en laat geen stilte vallen daarna. Vrouwen weten vaak niet hoe zie hierop moeten reageren, dus vang dat op door ergens anders over te beginnen.
pi_95886380
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Dit is absoluut waar.

[..]

[..]

Die kan helpen, ik had er juist eentje uitgekozen om dat over te zeggen met een lieve blik in haar ogen, dus ja, ze kan bijna niet bot gaan reageren ...

Maare, ze was met een oudere man die haar vader had kunnen zijn, en ik hoorde later die man die vrouw ook aan iemand die erbij kwam zitten voorstellen met "dit is mijn dochter". Kweenie hoor, maar een drankje aanbieden was in dit geval raar geweest ...
Als jij een complimentje wilt maken, waar ben je dan precies bang voor? Dat ze helemaal niet reageert, of niet leuk reageert, wat jij dan ziet als een afwijzing?
pi_95886388
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef formerjellybean het volgende:
Mijn tip aan anderen soms is het even moeilijk maar probeer even niet zo te happen op elkaar , maakt het topic ook wat gezelliger
Ik heb telkens meer het idee dat de meet een soort afgesproken knokdag gaat worden. Maar als ik mocht stemmen, dan zou ik iwannagethigh en richard er niet bij willen hebben. Ik denk dat ze zich beter thuis voelen in onzin of klaagbaak. :)
pi_95886389
Niet om het een of ander maar strawberry heeft ook borderline en misschien zou het ook fijn zijn als je dat soort uitlatingen voor je houd.

Met andere woorden , er zijn hier meerdere mensen die hier problemen mee hebben
pi_95886439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef formerjellybean het volgende:
Niet om het een of ander maar strawberry heeft ook borderline en misschien zou het ook fijn zijn als je dat soort uitlatingen voor je houd.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef richard_prf het volgende:

1000 keer liever een leuk borderlinerwijf dan geen wijf!
[..]

pi_95886441
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:39 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

[..]

Saaie vrouwen niet nee... Sorry, maar ik herken dit totaal niet. Ik ben een heel directe jongen en zeg heel snel wat in me opkomt. Ik probeer het wel 'netjes te zeggen, maar ik ben liever direct en duidelijk, dan vaag en charmant. Er zijn genoeg vrouwen die dit waarderen om dezelfde reden als waarom ik deze vorm van communicatie verkies: mensen weten tenminste wat ze aan je hebben.
Dat is zo. :) Die vrouwen passen dan ook beter bij je.

quote:
Tip: als je een compliment geeft aan een vrouw zorg dan dat je een gesprek op gang brengt en laat geen stilte vallen daarna. Vrouwen weten vaak niet hoe zie hierop moeten reageren, dus vang dat op door ergens anders over te beginnen.
Tja, schijnt dat lang niet iedereen zo goed een compliment in ontvangst kan nemen.
Ik zeg dan gewoon altijd dankjewel met een glimlach?
pi_95886454
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ik heb telkens meer het idee dat de meet een soort afgesproken knokdag gaat worden. Maar als ik mocht stemmen, dan zou ik iwannagethigh en richard er niet bij willen hebben. Ik denk dat ze zich beter thuis voelen in onzin of klaagbaak. :)
Dat is dan jammer voor je want ik ga zeker komen op die meet. En wat jij denkt boeit me vrij weinig gezien je domme uitspraken.
pi_95886494
quote:

Op mijn 16e had ik borderline-trekken. Nog geen officiële borderline diagnose dus, dat kan pas na je 18e geloof ik. Maar dat soort uitlatingen waardeer ik ook niet echt nee.
pi_95886495
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:38 schreef richard_prf het volgende:

[..]

In elk geval geen achterlijke opmerkingen dat jij al weet hoe iemand reageert als je een complimentje maakt en dat ziet als een grote fout.
Ah, je hebt de jaloezie en pure afgunst modus aangetrapt. En dan nog afvragen waarom je nooit een relatie zal krijgen, ergo, nooit vrienden zal hebben. :')
pi_95886500
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Als jij een complimentje wilt maken, waar ben je dan precies bang voor? Dat ze helemaal niet reageert, of niet leuk reageert, wat jij dan ziet als een afwijzing?
In aansluiting op wat Mahjoe_Jazz schrijft: of dat er een voor ons beiden ongemakkelijke stilte zou vallen of dat van mij verwacht wordt vervolgens een gesprek op gang te brengen, ik zou namelijk niet weten waarover ...
pi_95886523
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:43 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Ah, je hebt de jaloezie en pure afgunst modus aangetrapt. En dan nog afvragen waarom je nooit een relatie zal krijgen, ergo, nooit vrienden zal hebben. :')
Wie zegt dat ik geen vrienden heb? Weer zo'n opmerking nergens op gebaseerd.
pi_95886529
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:40 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

:N

Irl gaat dat er echt niet zo aan toe denk ik nu.
Misschien weer achteraf, op het forum. Dat zie ik wel gebeuren.
pi_95886566
quote:

Ik zal -Pillow- niet meer serieus nemen aangezien nu wel duidelijk is hoe hij denkt over mensen met bordeline.
pi_95886585
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:44 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

:N

Irl gaat dat er echt niet zo aan toe denk ik nu.
Misschien weer achteraf, op het forum. Dat zie ik wel gebeuren.
Om eerlijk te zijn weet ik dat nog zo net niet. Ik ben er bijna van overtuigd dat Richard echt zo'n opgefokt tokkie type is. :)
pi_95886619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn weet ik dat nog zo net niet. Ik ben er bijna van overtuigd dat Richard echt zo'n opgefokt tokkie type is. :)
Dat is dan wederzijds aan jouw achterlijke uitspraken erger ik me nog het meest van alle users.
pi_95886653
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef richard_prf het volgende:

[..]

Ik zal -Pillow- niet meer serieus nemen aangezien nu wel duidelijk is hoe hij denkt over mensen met bordeline.
:')_!
pi_95886663
Trouwens bij sommige verlegen mensen werkt het internet zo dat ze op internet extraverter en groffer zijn en dan zijn ze in het echt verlegen
pi_95886714
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Trouwens bij sommige verlegen mensen werkt het internet zo dat ze op internet extraverter en groffer zijn en dan zijn ze in het echt verlegen
Internethelden. :Y
pi_95886742
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:43 schreef MTVGN het volgende:

[..]

In aansluiting op wat Mahjoe_Jazz schrijft: of dat er een voor ons beiden ongemakkelijke stilte zou vallen of dat van mij verwacht wordt vervolgens een gesprek op gang te brengen, ik zou namelijk niet weten waarover ...
Ik weet niet, je kan ook een complimentje maken en verder niets. Soms is het leuk om iemand even een fijn gevoel te geven.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:46 schreef _pillow_ het volgende:

[..]

Dat is niet hoe KW hem beschreef na hun meet, dus ik zou daar maar niet vanuit gaan.

Ik denk dat zowel Richard als iwannabehigh tijdens een meet met redelijk onbekenden niet het hoogste woord zullen hebben.
pi_95886791
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:49 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ben juist andersom. :')
pi_95886837
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:36 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Dit is absoluut waar.

[..]

[..]

:') je was mijn held geweest als je haar een drankje had aangeboden kerel!
Tuurlijk leende jouw situatie zich niet echt hiervoor, maar je moet het in een andere context plaatsen. Ik vind het terras sowieso geen geschikte plek om vrouwen te versieren. Oogcontact zoeken gaat wel makkelijk en je kunt ook makkelijk een gesprek aanknopen, maar als er geen klik is en je vindt het meisje niks moet je wel nog naast mekaar zitten en dat wil je niet. Voor mij geldt tenminste dat ik het terras op ga om een leuke tijd te hebben met vriend(inn)en en in veel gevallen vooral om te zuipen :')

Nog een tip die ik je kan geven is kies je werkgebied! Ga bijvoorbeeld eens naar een boekenwinkel. Vrouwen die lezen zijn doorgaans geen "dushi's" (als je begrijpt wat ik bedoel) en zullen je niet "dissen".. Je kunt dus makkelijk een gesprek aanknopen én het aanknopingspunt voor een gesprek ligt voor je neus. Pak een boek (vrouwen houden van fictie, astrologie en dat soort flauwekul :P) en loop gewoon eens naar een meisje toe.
Bedenk een leuk grapje om het ijs te breken en je zult snel genoeg aan haar reactie merken of ze van je aandacht gediend is of niet. Je kunt haar ook vragen of ze je kan helpen met het uitzoeken van een boek. Wees voorbereid is de laatste tip die ik je wil geven! Zorg dat je niet met je mond vol tanden komt te staan omdat ze met een vraag uit onverwachte hoek komt bijv: Waarom vraag je geen hulp aan het personeel?
Dan antwoord je eenvoudig met: ik neem liever advies aan van een leuke jonge meid dan saaie oude mensen.

Succes!
pi_95886838
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 09:22 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Volgens mij ben je niet echt de slimste of wel?
Ik snap nog net waarom sommige mensen in dit topic nooit iemand zullen krijgen :)
pi_95886841
Is voor trouwens ook de reden dat ik niet internetdate omdat ik liever iemand persoonlijk contact heb, met internetdaten kunnen ze een heleboel zeggen wat niet waar is .
pi_95886891
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
Is voor trouwens ook de reden dat ik niet internetdate omdat ik liever iemand persoonlijk contact heb, met internetdaten kunnen ze een heleboel zeggen wat niet waar is .
Of de chatters zien als een luisterpaal. Nee, ik ben een voorstander van als het klikt qua chat, zo snel mogelijk proberen een date eruit te halen. :)
pi_95886940
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:55 schreef formerjellybean het volgende:
Niet alleen met internetdaten. :)

En daar kom je dan snel genoeg achter.
pi_95886985
Tuurlijk met gewoon daten ook wel , maar je kan meer van een contact zeggen dat je face to face zit dan achter een scherm
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:02:58 #298
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95887010
quote:

Dat is nieuw voor mij.
The view from nowhere.
pi_95887162
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:02 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Dat is nieuw voor mij.
Het was eigenlijk ook de bedoeling dat zo te houden. :')

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nonetheless is het wel inzichtelijk om er dingen over te lezen en hoe ik er het beste mee om kan gaan.
  zaterdag 23 april 2011 @ 14:13:07 #300
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95887223
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 13:43 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Op mijn 16e had ik borderline-trekken. Nog geen officiële borderline diagnose dus, dat kan pas na je 18e geloof ik. Maar dat soort uitlatingen waardeer ik ook niet echt nee.
Die schappen we dan weer. O+
The view from nowhere.
pi_95887245
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 14:13 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Die schappen we dan weer. O+
Graag. :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: