Dus jullie passen nog steeds bij elkaarquote:Op zaterdag 23 april 2011 19:47 schreef formerjellybean het volgende:
wa ha ha net met een vriend van toen ik 16 was op het terras gezeten hier in wormerveer. En kibbelen is doorgegaan .
On topic over borderline ik heb zelf een redelijke milde behandelbare vorm ervan gehad en dat is door behandeling goed gegaan , en ben al 8 jaar helemaal therapie vrij. Het is ook veel gemilderd dus mensen die toch wel met de psychiatrie te maken hebben gehad zeggen ook dat als ik nu diagnose zou krijgen het borderline kenmerken zou zijn wat ook wel de voorspelling was omdat het milde en behandelbare vorm betreft.
Verder over de oudere vrouwen discussie , ik denk dat ik qua sexualiteit me rond de 30 echt pas goed over mezelf begon te voelen en kan me voorstellen dat meerdere mannen dat juist aantrekt aan oudere vrouwen.
Het klinkt raar maar ik kan mezelf nu pas goed in de spiegel zien naakt en er tevreden over zijn en ik had dat in mijn tiener jaren en twintiger jaren niet . En ja kan me voorstellen dat dat voor mannen prettiger is .
Ik heb hetzelfde.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
misschien wel . trouwens als ik wat typo's heb dan is dat omdat ik op dit moment dronken typterrasjes en bier zijn leuk als je zit tot je weer opstaat
Je kon ons beiden naar huis rollen.
Zelfs als ik nuchter ben heb ik veel typo'squote:Op zaterdag 23 april 2011 20:02 schreef formerjellybean het volgende:
misschien wel . trouwens als ik wat typo's heb dan is dat omdat ik op dit moment dronken typterrasjes en bier zijn leuk als je zit tot je weer opstaat
Je kon ons beiden naar huis rollen.
Ik reageer soms wel extreem hoor.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:10 schreef deelnemer het volgende:
@Straw: Je posten blinken altijd uit door redelijkheid. Je reageert nooit extreem. Volgens mij bent je geen borderliner, maar eerder te verstandig en gecontroleerd.
Ok ik zal niet meer posten, ik ga slapen doei doei gelukkig kan ik nog een leuk leven dromen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik reageer soms wel extreem hoor.Toch bedankt, ik zie mezelf niet als borderliner maar wel als iemand die te veel borderline trekken vertoont. Daar probeer ik sinds mijn 16e aan te werken.
Aan Richard, ik denk dat je hier nu beter even niet kunt posten. Je doet de hele dag al vervelend.
Dan kun je het goed verbergen. Zien borderliners ook altijd beren op de weg? Ik dacht dat die pas achteraf, als het is misgegaan, beginnen met nadenken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik reageer soms wel extreem hoor.Toch bedankt, ik zie mezelf niet als borderliner maar wel als iemand die te veel borderline trekken vertoont. Daar probeer ik sinds mijn 16e aan te werken.
Dat heb ik ook met (veel) oudere mannen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 16:58 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Om er toch nog even serieus op in te gaan... Ik denk dat het te maken heeft met het feit dat volwassen vrouwen veel zelfzekerder zijn. Ook de uitstraling van een vrouw en haar uiterlijk is iets waar ik mezelf in kan verliezen.
Sowieso merk je vaak aan mensen dat ze veel beter gehumeurd zijn door het mooie weer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:20 schreef formerjellybean het volgende:
Het was heel gezellig en heel onverwachts . Terrasjes zijn leuk en ideaal om te flirten en contacten te leggen
Wist je dat faalangst niet ongewoon is bij borderliners? Ik ben in andere opzichten heel impulsief waarna ik me achteraf voor m'n kop kan slaan, maar daar ga ik het hier niet over hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan kun je het goed verbergen. Zien borderliners ook altijd beren op de weg? Ik dacht dat die pas achteraf, als het is misgegaan, beginnen met nadenken.
nee , eerst ben ik vrolijk en impulsief totdat ik over mijn grens ben gegaan en dan komen de beren. Het kan soms een beetje lijken op manische depressie maar dat is het nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:24 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dan kun je het goed verbergen. Zien borderliners ook altijd beren op de weg? Ik dacht dat die pas achteraf, als het is misgegaan, beginnen met nadenken.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:26 schreef deelnemer het volgende:
Ik heb wel iets met jongere vrouwen, maar dat is te normaal om te noemen.
Bij mij is het meer overmoedigheid waar pa ook al weleens over op aanspreekt . Ik wil alles gewoon gedaan hebben om er achter te komen dat het niet lukt en impulsief herken ik ook doe soms iets te veel dingen spontaan zonder er bij na te denken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist je dat faalangst niet ongewoon is bij borderliners? Ik ben in andere opzichten heel impulsief waarna ik me achteraf voor m'n kop kan slaan, maar daar ga ik het hier niet over hebben.
Hoe dan ook ik merk aan formerjellybean op het forum ook niks hoor.
Dat hoor je heel vaak, maar ik vind veel mannen op oudere leeftijd echtquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met (veel) oudere mannen.
Komt nog bij dat vrouwen veel sneller hun looks verliezen dan mannen, sterker nog, die worden alleen maar knapper naarmate ze ouder worden (het is niet eerlijk, potver). Tot zekere hoogte dan. 80 gaat weer iets te ver enzo.
Dat vond ik ook op mijn 19e.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak, maar ik vind veel mannen op oudere leeftijd echt
Zeker niet knapper dan dat ze vroeger waren.
Dat is de leeftijd.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak, maar ik vind veel mannen op oudere leeftijd echt
Zeker niet knapper dan dat ze vroeger waren.
Ok. Maar meer dan andere mensen? Herman Brood was een borderliner.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wist je dat faalangst niet ongewoon is bij borderliners? Ik ben in andere opzichten heel impulsief waarna ik me achteraf voor m'n kop kan slaan, maar daar ga ik het hier niet over hebben.
En iedereen vond je op die leeftijd te jong. Althans dat was bij mij. Nu nog steeds trouwens.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Op mijn 19e was iedereen oud
Ja, ik ookquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok. Maar meer dan andere mensen? Herman Brood was een borderliner.
Ik herken mezelf in alles en daarom geloof ik niet in dit soort labels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |