abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:08:37 #151
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897912
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.

Neem het eens niet zo letterlijk :D Het staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_her al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:09:38 #152
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:04 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Vertel. Ik ben 30+ ...
Vertel wat? :D
pi_95897977
Ze moeten het gaatje wel kunnen vinden _O-
pi_95897979
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Neem het eens niet zo letterlijk :D Het staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_het al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?
Die wachte gewoon echt op zijn ware.
Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
pi_95897986
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter. :D
Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.

quote:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb. :{
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.
Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.

Is nu drie week terug, ik wilde weer eens terug gaan om te kijken of ze er weer is. Niet de stad in om lukraak iemand te versieren.

Een vriend van me belde net, hij is toevallig in de stad, dus we gaan straks even een biertje drinken. Dat is mooi, toch geen eenzaam zaterdag avondje thuis (of gênant in m'n eentje uit :') ).
pi_95897994
quote:

Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
Ook met meerdere mensen neem ik aan?
Lijkt mij ook helemaal niks. Verder dan een eerste indruk kom je niet.
pi_95898005
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?
Je hebt een kaart waarop je kan aankruizen wat je van de date vond. Iedereen heeft een nummer.
VB 6 vindt 17 niet leuk, neutraal, leuk en dan aankruizen wat je van de date vind
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95898018
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.
Wil die persoon dat ook worden er gegevens uitgewisseld
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:12:15 #159
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95898019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Slechter dan nu kan het iig bijna niet :P
Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.
The view from nowhere.
pi_95898057
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.
Toch heb ik er geen zin meer in om een onervaren iemand alle kneepjes nog bij te brengen.
(als ik single was dan he)
pi_95898074
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:09 schreef MeraViglioSa het volgende:
Vertel wat? :D
Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_95898094
Net zoals ik zei eerder , ze moeten het gaatje wel kunnen vinden als ik dat van alles nog uit moet leggen dan is het voor mij ook een afknapper
pi_95898112
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef missyB het volgende:

[..]

ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.
Wil die persoon dat ook worden er gegevens uitgewisseld
Lijkt mij erg confronterend.

Kwam daar bij jou nog iets uit Tijn?
pi_95898113
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net zoals ik zei eerder , ze moeten het gaatje wel kunnen vinden als ik dat van alles nog uit moet leggen dan is het voor mij ook een afknapper
nou als ze het knopje weten is ook ernstig fijn

ipv beetje links, beetje rechts
pi_95898147
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_her al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker. :)
Dat weet ik ook wel :) Ik trek mij ook niets aan van al dat soort dingen. Sommige mensen zeggen wel ergere dingen tegen mij.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ze moeten het gaatje wel kunnen vinden _O-
Gewoon een handje helpen anders ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.

[..]

Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.

Is nu drie week terug, ik wilde weer eens terug gaan om te kijken of ze er weer is. Niet de stad in om lukraak iemand te versieren.

Een vriend van me belde net, hij is toevallig in de stad, dus we gaan straks even een biertje drinken. Dat is mooi, toch geen eenzaam zaterdag avondje thuis (of gênant in m'n eentje uit :') ).
Dat is dus echt niet aan mij besteed. :{ flirten etc

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ja :)
Dat is zo. Maar op datingsites is het niet anders.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95898159
Ik ben zeer onervaren qua relaties, straal uit dat ik te graag wil en stel me te afhankelijk op maar gaatjes en knopjes vinden gaat prima. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:17:30 #167
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898172
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:

[..]

Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?
Die wachte gewoon echt op zijn ware.
Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft. ;)
pi_95898226
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft. ;)
aaaah idd, dat krijg je dus als je al stormend hier binnenkomt, ik lees weer eens half
pi_95898257
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Lijkt mij erg confronterend.

Kwam daar bij jou nog iets uit Tijn?
Nee :) de opkomst was ook wel erg slecht 5 vrouwen ofzo. Eentje die kon niet eens fatsoenlijk nederlands ze was pools. Geen idee wat ze daar deed.
14 SHADES OF GREY
pi_95898333
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Nee :) de opkomst was ook wel erg slecht 5 vrouwen ofzo. Eentje die kon niet eens fatsoenlijk nederlands ze was pools. Geen idee wat ze daar deed.
Dat kan je toch wel raden. :P

Een man zoeken zodat ze niet gedeporteerd wordt.
Ron Paul 2012
pi_95898354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Of klanten werven.. :')
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:23:03 #172
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898356
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef MTVGN het volgende:

[..]

Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.
Disclaimer: dit is gemiddeld genomen, er zijn een hoop uitzonderingen! :P

Twintigers zijn in mijn ogen teveel bezig met uiterlijk. Zowel van zichzelf als van het 'doelwit'.
Ook hebben ze doorgaans veel minder interessants te melden tijdens een gesprek dan wat ouderen (minder levenservaring). Dat, en er is vaak veel meer onzekerheid over zichzelf, omdat ze vaak niet weten wat ze willen worden, of wat er van ze verwacht wordt, etc etc kortom nog heel druk met zichzelf vinden. Ouderen hebben veel meer vrede met wie en wat ze zijn (geworden) en stralen daardoor veel meer zekerheid uit. Dat is aantrekkelijk. Ook gaan de gesprekken veel minder over 'zoeken naar', maar meer over 'dit is wat ik doe en wie ik ben'. Imho veel interessanter.
pi_95898359
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:

[..]

Hahaha :D ik denk het :D
14 SHADES OF GREY
pi_95898377
ach goss, t meisje zocht ook gewoon wat warmte en liefde, en de taal van de liefde is toch universeel
pi_95898385
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Of klanten werven.. :')
Nee het was geen hoer :P
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')