Neem het eens niet zo letterlijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.
Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem het eens niet zo letterlijkHet staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_het al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker.
Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter.
Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb.![]()
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.
Ook met meerdere mensen neem ik aan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
Je hebt een kaart waarop je kan aankruizen wat je van de date vond. Iedereen heeft een nummer.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?
ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook met meerdere mensen neem ik aan?
Lijkt mij ook helemaal niks. Verder dan een eerste indruk kom je niet.
Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechter dan nu kan het iig bijna niet![]()
Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
Toch heb ik er geen zin meer in om een onervaren iemand alle kneepjes nog bij te brengen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ervaren / zekere mensen hebben meestal geen moeite met onervaren / onzeker, zolang het niet chronisch is. Het is leuk om iemand iets te leren. Het zijn vooral onevarenen die denken dat het een afknapper is.
Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.quote:
Lijkt mij erg confronterend.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:12 schreef missyB het volgende:
[..]
ja je kletst met meerdere mensen, later op de avond als j alle tafeltjes afgeweest bent kun je je telefoonummer achterlaten bij bijv de organisator om door te geven aan diegenen met wie je een vervolgdate zou wensen.
Wil die persoon dat ook worden er gegevens uitgewisseld
nou als ze het knopje weten is ook ernstig fijnquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef formerjellybean het volgende:
Net zoals ik zei eerder , ze moeten het gaatje wel kunnen vinden als ik dat van alles nog uit moet leggen dan is het voor mij ook een afknapper
Dat weet ik ook welquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:08 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Neem het eens niet zo letterlijkHet staat niet op je voorhoofd dat je nooit een relatie hebt gehad hè. Dus dat maakt voor het eerste contact in wezen natuurlijk niet uit.
Maar ik denk wel dat de meerderheid van de vrouwen vanaf 25 or so wel wat ervaring wensen, ja.
De meerderheid. Niet bijna allemaal. Wat Id_do_her al zegt, er zijn er zat die het juist wel leuk vinden, dat weet ik zeker.
Gewoon een handje helpen andersquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef formerjellybean het volgende:
Ze moeten het gaatje wel kunnen vinden
Dat is dus echt niet aan mij besteed.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja misschien. Maar ik vind versieren in het openbaar ook erg leuk. Niet dat ik zo vaak heb gedaan of dat ik er een kei in ben maar het is wel leuk als het gebeurt. Vaak ook onverwachts en spontaan.
[..]
Vind ik ook moeilijk, om iemand aan te spreken. Ik had een paar weken geleden sjans met een leuke meid, en ik wilde haar wel aanspreken maar het lukte toch niet. In het begin wilde ik haar een biertje aanbieden want haar flesje was bijna leeg maar toen kwam iemand met bier voor haar hele groep aanzetten. Ik heb in haar buurt gedanst (niet heel dicht), ging rookpauzes houden als zij dat ook deed buiten, maar toch kwam het moment niet. Ze was steeds omringd door vriendinnen en misschien was ik ook te afwachtend, schijterig. Oogcontact was er de hele avond though.
Is nu drie week terug, ik wilde weer eens terug gaan om te kijken of ze er weer is. Niet de stad in om lukraak iemand te versieren.
Een vriend van me belde net, hij is toevallig in de stad, dus we gaan straks even een biertje drinken. Dat is mooi, toch geen eenzaam zaterdag avondje thuis (of gênant in m'n eentje uit).
Jaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook met meerdere mensen neem ik aan?
Lijkt mij ook helemaal niks. Verder dan een eerste indruk kom je niet.
Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?
Die wachte gewoon echt op zijn ware.
Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
aaaah idd, dat krijg je dus als je al stormend hier binnenkomt, ik lees weer eens halfquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ehhh ja, dat was mijn punt ook hè? Dat veel vrouwen het geen probleem vinden dat de man weinig ervaring heeft.
Neequote:Op zaterdag 23 april 2011 21:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Lijkt mij erg confronterend.
Kwam daar bij jou nog iets uit Tijn?
Dat kan je toch wel raden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Neede opkomst was ook wel erg slecht 5 vrouwen ofzo. Eentje die kon niet eens fatsoenlijk nederlands ze was pools. Geen idee wat ze daar deed.
Of klanten werven..quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel raden.
Een man zoeken zodat ze niet gedeporteerd wordt.
Disclaimer: dit is gemiddeld genomen, er zijn een hoop uitzonderingen!quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:14 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Vertel hoe 30+ mannen contact leggen / versieren aanpakken. Ik ben benieuwd naar het verschil met twintigers.
Hahahaquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:22 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel raden.
Een man zoeken zodat ze niet gedeporteerd wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |