Nee want toen viel ik op m'n eigen leeftijd of hooguit een jaar of 5 ouder. Nu wil er nog wel eens makkelijk 20 jaar tussen zitten. Is ook een veel grotere vijver waar je uit kunt vissen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En iedereen vond je op die leeftijd te jong. Althans dat was bij mij. Nu nog steeds trouwens.
Om heel eerlijk te zijn het vaak ook een boel intelligente , creatieve mensen waardoor ik wel denk dat een boel bekende mensen het waren.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok. Maar meer dan andere mensen? Herman Brood was een borderliner.
Ik herken mezelf in alles en daarom geloof ik niet in dit soort labels.
Enige idee hoe jong ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo of profiel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nee want toen viel ik op m'n eigen leeftijd of hooguit een jaar of 5 ouder. Nu wil er nog wel eens makkelijk 20 jaar tussen zitten. Is ook een veel grotere vijver waar je uit kunt vissen.
Paar jaartjes volhouden nog TijnKomt vast helemaal goed
![]()
In alles? Maar goed jij kan dan ook geen diagnose stellen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:33 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ok. Maar meer dan andere mensen? Herman Brood was een borderliner.
Ik herken mezelf in alles en daarom geloof ik niet in dit soort labels.
Ouder dan mij in ieder geval.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige idee hoe jong ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo of profiel.
Liever vanaf 24. Toch lijkt het me wel eens leuk om een vrouw te daten die mij ziet als een jong ding ipv een oude lul (naar al het posten hier). Dan moet ze toch in de 50 zijn. Ik had in de trein vorige week wel een goed gesprek met een hele aardige vrouw van 50+. In het asielzoekerscentrum was er ook een die mij leuk vond (italiaanse), maar hardstikke getrouwd natuurlijk.quote:
En hoe jong is dat?quote:
1988, dus 22, jij bent toch minimaal wel een jaar of vijf ouder dan mij gok ik.quote:
Ik heb je ontmoet op een meet, ik schatte je een jaar of 24.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Enige idee hoe jong ik ben? Zonder te spieken in mijn fobo of profiel.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ik ookZit al bij mezelf te denken huh, borderline, wtf ook dat nog
![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
1988, dus 22, jij bent toch minimaal wel een jaar of vijf ouder dan mij gok ik.
Idoher heeft gelijkquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb je ontmoet op een meet, ik schatte je een jaar of 24.
-edit- maar dat is al even geleden he
Je wantrouwen doet me pijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Idoher heeft gelijkmaar die heeft vast vals gespeeld en gespiekt
Ik weet nog wel een paar dingen over borderlinersquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ok iedereen herkent er wel heel wat in maar bij borderline zijn de karakteristieken uitvergroet dat je er op je manier hinder in vind in je leven.
Mensen met borderline zijn vaak heel zelfdestructief.
Ach een tijdje terug tijdens een speeddate werd ik nog 20 geschat.quote:
Oh ik dacht dat die het over zichzelf had, verkeerd gelezen. Maar 22 dus, joh! Zat ik ernaast.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
[..]
Idoher heeft gelijkmaar die heeft vast vals gespeeld en gespiekt
Geen paniek dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een tijdje terug tijdens een speeddate werd ik nog 20 geschat.
Dat zeg ik mezelf ook vaak, het wordt ooit nog ongecompliceerd leuk.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die het over zichzelf had, verkeerd gelezen. Maar 22 dus, joh! Zat ik ernaast.
Het wordt dus alleen nog maar vele malen beter wat betreft vrouwelijke contacten, daar kun je best van uit gaan.
Ik ook, die had er nog een cocaineverslaving bovenop, een nachtmerrie van een mens werd het.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dingen over borderlinersmaar dat zijn geen leuke dingen
Ik wil never de nooit niet speeddatenquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach een tijdje terug tijdens een speeddate werd ik nog 20 geschat.
Nadeel van oudere vrouwen/mannen is dat ze vaak wel met een hoop baggage komen van vorige relaties, misschien zelfs een huwelijk en kinderen. Dat krijg je er dan allemaal bij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:40 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Liever vanaf 24. Toch lijkt het me wel eens leuk om een vrouw te daten die mij ziet als een jong ding ipv een oude lul (naar al het posten hier). Dan moet ze toch in de 50 zijn. Ik had in de trein vorige week wel een goed gesprek met een hele aardige vrouw van 50+. In het asielzoekerscentrum was er ook een die mij leuk vond (italiaanse), maar hardstikke getrouwd natuurlijk.
Slechter dan nu kan het iig bijna nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat die het over zichzelf had, verkeerd gelezen. Maar 22 dus, joh! Zat ik ernaast.
Het wordt dus alleen nog maar vele malen beter wat betreft vrouwelijke contacten, daar kun je best van uit gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |