abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95897320
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ok iedereen herkent er wel heel wat in maar bij borderline zijn de karakteristieken uitvergroet dat je er op je manier hinder in vind in je leven.
Mensen met borderline zijn vaak heel zelfdestructief.
Goh, zou Rich borderline hebben. :+ Over zelfdestructief gesproken.

Grapje natuurlijk.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

:D
Ik lees die beschrijvingen maar niet meer. Maar als je psychologie gaat studeren wordt dat moeilijk (zoals Straw). Eigenlijk kan het me niks schelen.
Ik weet het niet hoor, maar als jij jezelf herkent in al die borderline kenmerken mag je wel bij jezelf afvragen waardoor dat komt. 3 of zo betekent natuurlijk niets. Vrijwel iedereen met lage eigenwaarde zal zich daar wel in herkennen.
pi_95897322
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik wil never de nooit niet speeddaten :N Dat vind ik zo kansloos.
Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95897326
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 16:46 schreef tijnbrein het volgende:
Same here :)
Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
pi_95897340
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Goh, zou Rich borderline hebben. :+ Over zelfdestructief gesproken.

Grapje natuurlijk.
Freud you could right but also you could be wrong :Y
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95897351
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet nog wel een paar dingen over borderliners :{ maar dat zijn geen leuke dingen
Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
Maar ik zeg ook het is er in zoveel verschillende vorm en mate.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:50:46 #131
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897354
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Slechter dan nu kan het iig bijna niet :P
Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
Dat hoeft lang niet altijd, sommige vrouwen hebben graag de leiding.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_95897377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:51:56 #133
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897390
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Dat zeg ik mezelf ook vaak, het wordt ooit nog ongecompliceerd leuk.
Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95897428
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
:Y

Dat zijn dan ook vaker de mensen die dan zelfmoord plegen denk ik.
pi_95897461
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Dat klopt :) maar zelfs met behandeling en in mindere mate dat er mee te leven valt is het zwaar voor de omgeving. En dat zeg ik uit ervaring.

Oh trouwens borderline wordt milder na de loop der jaren. Dus dat is wel gunstig.

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Gelukkig wel :)
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:54:16 #136
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897465
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen. :Y
Die interesses/doelen en ervaringen worden voor mij ook elk jaar met stappen belangrijker. :Y
pi_95897474
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.
Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:55:02 #138
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897490
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan. :Y
pi_95897493
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interessante discussie dit trouwens, want dit is wel de reden waarom de TT zo verwarrend is. Versieren op latere leeftijd, ergo ná je 30e, 40e, gaat er zo zooooveel anders aan toe dan als tiener/twintiger. :Y
En hoe weet jij dat als twintiger?
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_95897494
het voornaamste verschil is dat ik veel minder op kort termijn denk maar meer op lang termijn . Ook qua dating , ik weet nu ook dat een afwijzing niet meteen een afwijzing hoeft te zijn , maar ook ik weet niet hoe ik moet reageren kan zijn en ik wacht het even af. Dat kon ik voor heen niet dan was ik vooral pissig op wat voor een hork de kerel kon zijn en nu heb ik zoiets van maak geen overhaaste conclusies maar wacht het af en zorg in de tussentijd voor leuke afleiding
pi_95897504
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.
Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:56:04 #142
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_95897514
Na de loop der jaren wel ja. _O-
Je moeder is een hamster
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:56:27 #143
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_95897525
quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan. :Y
Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:11 #144
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897542
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter. :D
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:57:30 #145
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897556
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef Id_do_her het volgende:

[..]

Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.
Absoluut!
  zaterdag 23 april 2011 @ 20:59:33 #146
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95897610
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MTVGN het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat als twintiger?
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.
Ook qua vriendschappen vind ik 30/40+ vele malen interessanter dan eronder.
En die pakken het contact leggen en het versieren gewoon heel anders aan. ;)
pi_95897710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb. :{
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.

quote:
14s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?
Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
14 SHADES OF GREY
pi_95897788
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.
Ook qua vriendschappen vind ik 30/40+ vele malen interessanter dan eronder.
En die pakken het contact leggen en het versieren gewoon heel anders aan. ;)
Vertel. Ik ben 30+ ...
Democratie is iets waar politici over praten zoals een hoer over de liefde
pi_95897904
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb. :{
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.

[..]

Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.

[..]

Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?
Ron Paul 2012
pi_95897908
Komt ook binnen stormen om mee te kletsen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')