Goh, zou Rich borderline hebben.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef formerjellybean het volgende:
Ok iedereen herkent er wel heel wat in maar bij borderline zijn de karakteristieken uitvergroet dat je er op je manier hinder in vind in je leven.
Mensen met borderline zijn vaak heel zelfdestructief.
Ik weet het niet hoor, maar als jij jezelf herkent in al die borderline kenmerken mag je wel bij jezelf afvragen waardoor dat komt. 3 of zo betekent natuurlijk niets. Vrijwel iedereen met lage eigenwaarde zal zich daar wel in herkennen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
![]()
Ik lees die beschrijvingen maar niet meer. Maar als je psychologie gaat studeren wordt dat moeilijk (zoals Straw). Eigenlijk kan het me niks schelen.
Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik wil never de nooit niet speeddatenDat vind ik zo kansloos.
Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.quote:
Freud you could right but also you could be wrongquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Goh, zou Rich borderline hebben.Over zelfdestructief gesproken.
Grapje natuurlijk.
Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een paar dingen over borderlinersmaar dat zijn geen leuke dingen
Dat hoeft lang niet altijd, sommige vrouwen hebben graag de leiding.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Slechter dan nu kan het iig bijna niet![]()
Wat wel een probleem is als je al wat ouder bent en nog weinig ervaring hebt met relaties enzo dat sommige vrouwen daarop afknappen.
Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:47 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat zeg ik mezelf ook vaak, het wordt ooit nog ongecompliceerd leuk.
quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
Maar ik zeg ook het is er in zoveel verschillende vorm en mate.
Dat kloptquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Als je onbehandeld of niet behandelaar bent dan heb je ook een heel groot probleem. En dan kunnen het nachtmerrie van mensen voor de omgeving zijn.
Maar ik zeg ook het is er in zoveel verschillende vorm en mate.
Gelukkig welquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hoeft lang niet altijd, sommige vrouwen hebben graag de leiding.
Die interesses/doelen en ervaringen worden voor mij ook elk jaar met stappen belangrijker.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Nah goed die garantie heb je natuurlijk ook niet, maar het verschil zal wel groot zijn ja. Ik merk bij mezelf ook dat ik helemaal niet meer op dingen als uiterlijk let bijvoorbeeld, terwijl dat voor mijn 25e nog best wel een criterium was. Voor mij telt op het eerste gezicht het zelfvertrouwen, en op het tweede gezicht iemands levensloop, interesses/doelen en ervaringen.
Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Van zulke ideeën ben ik al lang afgestapt. Dat werkt toch niet voor mij.
Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Dat hoeft lang niet altijd, sommige vrouwen hebben graag de leiding.
En hoe weet jij dat als twintiger?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:48 schreef MeraViglioSa het volgende:
Interessante discussie dit trouwens, want dit is wel de reden waarom de TT zo verwarrend is. Versieren op latere leeftijd, ergo ná je 30e, 40e, gaat er zo zooooveel anders aan toe dan als tiener/twintiger.
Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach ik vond het leuk om een keertje te doen. Het was ook in een omgeving waar ik vaak kom. Uitgangsgelegenheid.
Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan.
Belangrijk verschil: in de stad is het risico groter dat het banaal wordt, of dat ze bezopen is (of jij), etc... Bij een date gedraag je je meestal fatsoenlijker en is de kans op een leuke klik dus groter. En het is natuurlijk veel persoonlijker en doelgerichter.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
Absoluut!quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:56 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Onafhankelijkheid is anders bij vrouwen ook een groot voordeel.
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.quote:
Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:54 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja goed, maar dat is individueel. Het zelfde geldt in dit geval voor proberen een internetdate te regelen. De stad in, internetdate regelen is die zin een pot nat. Hoewel ik erken dat het in het uitgaansleven niet makkelijk is. Maar ik heb er nog wel eens sjans.
Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Abosluut waar, maar Tijn heeft wel een beetje een punt. Denk dat de meerderheid toch liever iets 'stabiels' zou hebben, op het eerste gezicht dan hè. Stabiel als in weten wat 'ie doet enzo. Oudere mannen zijn vaak juist interessant omdat daarover niet meer gemoederd hoeft te worden, die kunnen (eindelijk) op eigen benen staan.
Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat speeddaten, hoe gaat dat nou eigenlijk?
Vertel. Ik ben 30+ ...quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zoals gezegd, ik val op mannen die een heel stuk ouder zijn.
Ook qua vriendschappen vind ik 30/40+ vele malen interessanter dan eronder.
En die pakken het contact leggen en het versieren gewoon heel anders aan.
Krijg je het oordeel te horen die anderen over je geveld hebben?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet eens of sjans heb.![]()
Mijn probleem is vooral dat ik niet durf om iemand aan te spreken en dat ik ook niet goed ben in een gesprek gaande te houden etc.
[..]
Dus een man van 30 bv die nog nooit een relatie heeft gehad zullen de meeste vrouwen met een grote boog omheen lopen.
[..]
Je zit aan een tafeltje en moet 5 minuten met iemand praten en daarna een oordeel vellen over je date.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |