Meisje ik gok dat 40+ wasquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef missyB het volgende:
ach goss, t meisje zocht ook gewoon wat warmte en liefde, en de taal van de liefde is toch universeel
Komt nog wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat hoor je heel vaak, maar ik vind veel mannen op oudere leeftijd echt
Zeker niet knapper dan dat ze vroeger waren.
Je moet even een time-out nemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 20:49 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ik zit dus best wel aan de grond nu, qua motivatie. Ik baal ervan. Dat ik geen dikke huid heb. Het minste of geringste slaat me uit het veld en dat houdt me op. Ik moet door, maar als ik nu bv de stad inga met als doel leuke vrouwen te ontmoeten wordt dat een farce (verwacht ik, door m'n gemoedstoestand), en dus contra-productief.
Best een naïeve vrouw dan volgens mij...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:10 schreef missyB het volgende:
[..]
Niet mee eens, heb hele leuke buurman van nu 32 schat ik zo in?
Die wachte gewoon echt op zijn ware.
Weleens een vriendinnetje hier of daar maar echt serieu niet en hij wilde sex ook echt bewaren.
Hij schreef zich in bij een dating buro, trof na een half jaar een leuke vrouw, zijn nu 1 jaar samen en trouwen 2 juni.
Haar maakte het dus niet uit dat hij weinig tot geen meisjes had gehad en zelfs nog maagd is
Door niet uit te gaan?quote:
nee zeker niet, gewoon slimme vrouw, volop in het leven, eigen zaak.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:26 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Best een naïeve vrouw dan volgens mij...
Goed verhaal, wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:
[..]
nee zeker niet, gewoon slimme vrouw, volop in het leven, eigen zaak.
wel beide mey gelovige achtergrond denk dat hem daar d ekneep zit.
Zij was echter geen maagd meer.
Als je ze ziet samen dan zie je ook echt dat hoort bij elkaar. dat plaatje klopt gewoon helemaal.
Ja dat snap ik op zich wel, en dat gebeurt bijna vanzelf wel (heb bv nauwelijks ingelogd om een nieuwe internetdate te zoeken deze week), maar dat is juist wat me ergert. Ik heb het geduld niet om een time out te nemen. Dat kost alleen maar meer tijd. En niks anders interesseert me ook genoeg om me echt af te leiden.quote:
Waarom is tijd zo'n issue bij je?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:31 schreef BlakeGriffin het volgende:
[..]
Ja dat snap ik op zich wel, en dat gebeurt bijna vanzelf wel (heb bv nauwelijks ingelogd om een nieuwe internetdate te zoeken deze week), maar dat is juist wat me ergert. Ik heb het geduld niet om een time out te nemen. Dat kost alleen maar meer tijd. En niks anders interesseert me ook genoeg om me echt af te leiden.
Min of meer hetzelfde alleen dan alles in de vrouwelijke variantquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:25 schreef missyB het volgende:
40+ kan ook nog meisje zijn met beetje fantasie.
Ik viel eigenlijk ook veel op oudere mannen.
Meer wijsheid, betere sex,meer te vertellen en aantrekkelijker.
ik heb dus niets met die pokdalige puistenkoppies met vlasje boven de bovenlip
Er zijn ook een hoop vrouwen die een 'jong ding' leuk vinden.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Min of meer hetzelfde alleen dan alles in de vrouwelijke variant
including het vlasje?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Min of meer hetzelfde alleen dan alles in de vrouwelijke variant
Ok, niet zo goed voor m'n ego dit. Toch bedankt, ondanks dat het slecht nieuws is. Ik ben nog wel druk met mezelf vinden zeg maar en vind wat ik doe en wie ik ben (nog) niet zo heel interessant, dus dat is dan wel lastig.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
Twintigers zijn in mijn ogen teveel bezig met uiterlijk. Zowel van zichzelf als van het 'doelwit'.
Ook hebben ze doorgaans veel minder interessants te melden tijdens een gesprek dan wat ouderen (minder levenservaring). Dat, en er is vaak veel meer onzekerheid over zichzelf, omdat ze vaak niet weten wat ze willen worden, of wat er van ze verwacht wordt, etc etc kortom nog heel druk met zichzelf vinden. Ouderen hebben veel meer vrede met wie en wat ze zijn (geworden) en stralen daardoor veel meer zekerheid uit. Dat is aantrekkelijk. Ook gaan de gesprekken veel minder over 'zoeken naar', maar meer over 'dit is wat ik doe en wie ik ben'. Imho veel interessanter.
Ok, dat gelovige verklaart een hoop inderdaad. Het feit dat ze wat ouder zijn zal daarom een extra steun in de rug geven in die relatie denk ik...quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:
[..]
nee zeker niet, gewoon slimme vrouw, volop in het leven, eigen zaak.
wel beide mey gelovige achtergrond denk dat hem daar d ekneep zit.
Zij was echter geen maagd meer.
Als je ze ziet samen dan zie je ook echt dat hoort bij elkaar. dat plaatje klopt gewoon helemaal.
Die ben ik al eens tegen gekomenquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop vrouwen die een 'jong ding' leuk vinden.
Ik hoop dat ze dat afscheertquote:
kuch kuch hoest hoestquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:35 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er zijn ook een hoop vrouwen die een 'jong ding' leuk vinden.
Een sierraad mag welquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef missyB het volgende:
[..]
daar wensen we totaal geen vlasjes of iets van dien aard
Daar moet ik je gelijk in geven. Al is het dan toch wat gecontroleerder.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:16 schreef tijnbrein het volgende:
Ja![]()
Dat is zo. Maar op datingsites is het niet anders.
In tegenstelling tot de meeste snotneuzen hier begint mijn leeftijd wel met een 3.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:33 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom is tijd zo'n issue bij je?
Sorryquote:Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef MTVGN het volgende:
[..]
Ok, niet zo goed voor m'n ego dit. Toch bedankt, ondanks dat het slecht nieuws is. Ik ben nog wel druk met mezelf vinden zeg maar en vind wat ik doe en wie ik ben (nog) niet zo heel interessant, dus dat is dan wel lastig.
Naja, ik ga maar weer eens een de dansvloer op, dat is de laatste tijd wel goed voor m'n ego. Al zijn het inderdaad de wat jongere grietjes (18-25) die dan contact proberen te maken waar ik dan vervolgens niet van weet hoe ermee om te gaan ...
Jij bent er eentje van?quote:
IRL ook je gaat ook alleen achter de mensen aan waar je tot aangetrokken voelt.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Daar moet ik je gelijk in geven. Al is het dan toch wat gecontroleerder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |