ik ga zo naar bed na lange dag klussen om te slapen dusquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Over dat. Wie heeft er plannen en met welk doel?
Geeft ie ''aanwijzingen''?quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef missyB het volgende:
[..]
ik ga zo naar bed na lange dag klussen om te slapen dus
mijn man denkt daar duidelijk anders over als ik hem zo bekijk
Mannen hebben maar 1 doel, dat weet je toch.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja! Over dat. Wie heeft er plannen en met welk doel?
Deze provincie is in z'n geheel een Wasteland. Ze hadden die club Limburg moeten noemen.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:17 schreef Techno het volgende:
[..]
Dat zal dan wel ja. Want hier in de Randstad zijn dergelijke feesten ook erg populair maar er komen bij lange na niet alleen maar van die wanhoopsgevallen op af.
Succes met zoekenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:14 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Lol. Of gewoon iemand die me niet gaat vervelen.
nou eigenlijk maar 1 hahahahahhahaha maar best een pittige aanwijzing moet ik zeggenquote:
Daar gaat m'n goede zinquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:19 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
[..]
Mannen hebben maar 1 doel, dat weet je toch.
Ook streng gelovig dan?quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:28 schreef missyB het volgende:
[..]
nee zeker niet, gewoon slimme vrouw, volop in het leven, eigen zaak.
wel beide mey gelovige achtergrond denk dat hem daar d ekneep zit.
Zij was echter geen maagd meer.
Als je ze ziet samen dan zie je ook echt dat hoort bij elkaar. dat plaatje klopt gewoon helemaal.
Mja, kansloos bij voorbaat dus voorlopig ff nietquote:
nee, gewoon vrij/vol evangelisch dus het halleluja jutteperen geloof met synthesizers en drumstellen en dansen in de kerkquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ook streng gelovig dan?
Verder wel een lievv verhaal.
En die tent mag jij opzettenquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef missyB het volgende:
[..]
nou eigenlijk maar 1 hahahahahhahaha maar best een pittige aanwijzing moet ik zeggen
zijn doel is schat ik in: een tent bouwen
Zeker nietquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:21 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Mja, kansloos bij voorbaat dus voorlopig ff niet
Juist die mensen zijn heel streng in geen seks voor het huwelijk en dat soort ongeinquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:22 schreef missyB het volgende:
[..]
nee, gewoon vrij/vol evangelisch dus het halleluja jutteperen geloof met synthesizers en drumstellen en dansen in de kerk
Ik ben heel saaiquote:
Vind ik heel logisch klinken.quote:Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef missyB het volgende:
[..]
die mening deel ik dus niet met je.
Buiten de spanning en sensatie van het verliefd zijn om was ik altijd juist in de beginfase heel erg onzeker over mijn uiterlijk als ik dan in mn blootje stond of lag, vul zelf maar in.
Dus ging mijn focus eigenlijk daar naar toe.
terwijl ik toch vaak enorm verliefd ben geweest.
Juist op diegene op wie ik ooit het meest verliefd ben geweest waren die uiterlijke issues het ergst.
Later toend e relatie vorderde werd dat stukken beter en voor mij dus ook de sex
Halleluja prijs de heer op je knieen en nog een keer. Oh wacht dat is katholiekquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef missyB het volgende:
[..]
tsja hoog hollands is niet mijn ding, ik prefereer jip en janneke taal.
Gewoon kut met peren dus.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef missyB het volgende:
Ik vind je taalgebruik leuk, lig regelmatig in een deuk om je woordkeuzesquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef missyB het volgende:
[..]
ik kom zelf beetje uit die stroming en die zijn niet zo streng in d eleer wat betreft sex voor het huwelijk maar wel in bewaar jezelf voor diegene waar je veel van houdt en hou het exclusief.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Juist die mensen zijn heel streng in geen seks voor het huwelijk en dat soort ongein
[..]
Ik ben heel saai
Maar grefo's en katholieken nemen het juist niet zo nauw met die zedelijke moraal.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
ik kom zelf beetje uit die stroming en die zijn niet zo streng in d eleer wat betreft sex voor het huwelijk maar wel in bewaar jezelf voor diegene waar je veel van houdt en hou het exclusief.
Wees zuinig op je lichaam en zie het als een tempel.
Dus geen promiscues gedrag etc maar ze zijn niet helemaal tegen sex voor het huwelijk. dat heb je bijv in gereformeerde kringen meer en katholiek
Nou hij mag zijn eigen tent opzetten vanavond,vind het wel geschoten na vandaag.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind je taalgebruik leuk, lig regelmatig in een deuk om je woordkeuzes
'tent opzetten'
Dat kan ik tegenspreken als gereformeerd opgevoede.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
[..]
ik kom zelf beetje uit die stroming en die zijn niet zo streng in d eleer wat betreft sex voor het huwelijk maar wel in bewaar jezelf voor diegene waar je veel van houdt en hou het exclusief.
Dus geen promiscues gedrag etc maar ze zijn niet helemaal tegen sex voor het huwelijk. dat heb je bijv in gereformeerde kringen meer en katholiek
Ach mijn zusje en familie wel.quote:Op zaterdag 23 april 2011 22:25 schreef missyB het volgende:
[..]
oke alle gelovige maagden zich nu melden hierquote:Op zaterdag 23 april 2011 22:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat kan ik tegenspreken als gereformeerd opgevoede.
Dat gaat tegenwoordig precies zoals je hier omschrijft, bij ons dan iig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |