abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95898914
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:36 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Ok, dat gelovige verklaart een hoop inderdaad. Het feit dat ze wat ouder zijn zal daarom een extra steun in de rug geven in die relatie denk ik...
Wat me wel heel erg tegenzit is dat dat geloof er vaak voor zorgt dat die jongelui wat ermee zijn opgegroeid veel te vroeg gaan trouwen, omdat ze bij de eerste de beste relatie waar beiden geloven denken dat ze de 'ware' hebben gevonden :')

In dit geval kan het natuurlijk zijn dat deze mensen enorm goed bij mekaar passen, maar dan zou ik nog niet na een jaar al trouwen, zelfs niet als je toch al 32 bent...
Maar god zegen ze, of zoiets.
dat zou het kunnen verklaren,
ik vond het ook wat aan de vlotte kant.
maar aan de andere kant: hoe ouder men is des te sneller settelt men vaak is mijn ervaring.
Even op mezelf betrekkend, ik was 27 toen ik mijn huidige man leerde kennen,6 maanden later kochten wij een huis en 1,5 jaar later waren wij een kind rijker(geen ongelukje)
Ben je wat ouder heb je vaak al zoveel gezien zo van been there done that dat je gewoon weet wat je wilt.
pi_95898951
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Sorry :@
Maar nogmaals, het is maar net waar zo'n vrouw naar op zoek is.
Er zijn er zat die dat stabiele juist maar saai vinden. :Y
Enneuh... Op de dansvloer is het vrij simpel denk ik toch? Met jonge grietjes?
De muziek staat vaak zo hard dat kletsen al niet hoeft. :D
Bodylanguage, jeweettoooog 8-) Go for it! :Y
dat gehups wat nu zo in is dat meiden met hun bevallige bibsen tegen je kruis aan staan te rijden?
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:42:13 #203
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95898973
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meeste snotneuzen hier begint mijn leeftijd wel met een 3.
En ik wil nog veel. Bijvoorbeeld kinderen. Meervoud. En dan niet al dood zijn voor ze van de middelbare school afkomen. Maar anderzijds wil ik ook niet met de eerste de beste te 'hoeven' trouwen om een gezinnetje te stichten. Het liefst wil ik ook nog wel wat ervaring op doen, er zijn nog zo veel zaken die ik moet leren, mijn achterstand is groot en ik heb moeite met intimiteits-issues dus het gaat allemaal niet zo makkelijk. Alle tijd die ik heb is kostbaar. En bovendien elke dag langer alleen is gewoon kut.
Oohkee. Dat verklaart een hoop, inderdaad.
Lastig, want hoe meer tijdsdruk je erop legt, hoe groter de kans dat het misgaat. Of dat je te snel genoegen neemt. Denk ik hoor. :{
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_95899019
quote:
Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:43:56 #205
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899035
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:41 schreef missyB het volgende:

[..]

dat gehups wat nu zo in is dat meiden met hun bevallige bibsen tegen je kruis aan staan te rijden?
Daggeren :') Achja, waarom ook niet hè. :)
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:45:10 #206
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899077
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
Ligt aan de intenties van de betrokkenen, denk ik. Op die leeftijd helemaal.
Beetje tegen elkaar aan schuren is al gauw hot en voor je het weet sta je te bekken. :P

Ziedaar een prachtig voorbeeld van het verschil in aanpak van versieren op jongere en oudere leeftijd. :D
pi_95899096
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:40 schreef missyB het volgende:

[..]

dat zou het kunnen verklaren,
ik vond het ook wat aan de vlotte kant.
maar aan de andere kant: hoe ouder men is des te sneller settelt men vaak is mijn ervaring.
Even op mezelf betrekkend, ik was 27 toen ik mijn huidige man leerde kennen,6 maanden later kochten wij een huis en 1,5 jaar later waren wij een kind rijker(geen ongelukje)
Ben je wat ouder heb je vaak al zoveel gezien zo van been there done that dat je gewoon weet wat je wilt.
En de biologische klok van de vrouw natuurlijk die doortikt..
pi_95899101
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Oohkee. Dat verklaart een hoop, inderdaad.
Lastig, want hoe meer tijdsdruk je erop legt, hoe groter de kans dat het misgaat. Of dat je te snel genoegen neemt. Denk ik hoor. :{
Ja inderdaad, dat zie ik zelf ook in. Maar wat misschien wel helpt is om in turbo-mode te gaan. Proberen overal lak aan te hebben, en gewoon naar de volgende. Klinkt gemakkelijker dan het is though. Maar in de best case scenario word ik dan onverschilliger t.o.v. individuele vrouwen. Dat ben ik nu te weinig.

Snel genoegen neem ik sowieso niet. Ik merk wel dat ik gemakkelijker voor iemand val dan in het verleden maar ik ben nog steeds selectief.
pi_95899123
quote:
2s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

En de biologische klok van de vrouw natuurlijk die doortikt..
Er zijn gelukkig ook vrouwen die geen kinderen willen :D
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:46:16 #210
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899125
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:13 schreef missyB het volgende:

[..]

Toch heb ik er geen zin meer in om een onervaren iemand alle kneepjes nog bij te brengen.
(als ik single was dan he)
Heb ik helemaal niet. Onervarenheid maakt het extra speciaal en intiem en dat maakt het voor mij ook weer leuk.
The view from nowhere.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:48:00 #211
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899191
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Ja inderdaad, dat zie ik zelf ook in. Maar wat misschien wel helpt is om in turbo-mode te gaan. Proberen overal lak aan te hebben, en gewoon naar de volgende. Klinkt gemakkelijker dan het is though. Maar in de best case scenario word ik dan onverschilliger t.o.v. individuele vrouwen. Dat ben ik nu te weinig.

Snel genoegen neem ik sowieso niet. Ik merk wel dat ik gemakkelijker voor iemand val dan in het verleden maar ik ben nog steeds selectief.
Gelukkig. Want echt hoor, alleen is kut, maar samen met iemand die je niet (meer) wil is nog veel kutter. :{
pi_95899196
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:46 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Ik ben daar wel een van maar moet wel zeggen dat ik heel veel droom over zwangerschap dus misschien gaat die biologische klok niet helemaal aan me voorbij. Stomme hormonendingetjes
pi_95899197
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:46 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb ik helemaal niet. Onervarenheid maakt het extra speciaal en intiem en dat maakt het voor mij ook weer leuk.
ik vind dat gestoethaspel dus echt niets he, te vaak gehad denk ik hahahaha.
Mijn voorkeur gaat toch echt wel uit naar een man die enigszins weet waar hij mee bezig is.
De eerste keren sex met elkaar is al onwennig genoeg met alle uiterlijke onzekerheden erbij zoals blubberbuiken en flapdingetjes her en der.
Zowiezo sla ik liever die eerste keren maar gewoon over.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:48:26 #214
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899209
quote:

[..]

Jaaaa *O*
pi_95899214
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik ben daar wel een van maar moet wel zeggen dat ik heel veel droom over zwangerschap dus misschien gaat die biologische klok niet helemaal aan me voorbij. Stomme hormonendingetjes
Haal de batterij eruit!!!!
pi_95899238
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Beetje tegen elkaar aan schuren is al gauw hot en voor je het weet sta je te bekken. :P

Ziedaar een prachtig voorbeeld van het verschil in aanpak van versieren op jongere en oudere leeftijd. :D
Soms gaat dat dansen er zelfs niet eens aan vooraf :')
Even een tip voor alle gasten hier die hopen een leuk meisje te ontmoeten. In de kroeg ga je haar niet vinden. Althans, ze zijn er genoeg, maar hebben allemaal een vriend. De leuke meisjes moeten echt veroverd worden en dat gebeurt niet met je ladderzatte harses om 04:45u op een zaterdagnacht... was het maar zo!
pi_95899262
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:45 schreef MeraViglioSa het volgende:

Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken hoor.

Ja, en dan sta je te bekken, en een week of wat later blijkt de ander een kompleet leeghoofd te zijn. Tja. :+
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:49:35 #218
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899263
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:

[..]
Zowiezo sla ik liever die eerste keren maar gewoon over.
Dat is lastig. :+
pi_95899276
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Jaaaa *O*
:D
En dan nog mensen die zeggen ja dat komt nog wel etc :{
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:48 schreef missyB het volgende:

[..]

Haal de batterij eruit!!!!
Goed plan :D
slecht ook weer andere ongemakken :P
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_95899280
quote:

[..]

En die gedachte houdt me in barre dagen op de been
pi_95899306
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Pff als je echt verliefd/geil bent gaan die eerte keren gewoon vanzelf :P
14 SHADES OF GREY
pi_95899323
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

das idd lastig maar die eerste keren met nieuwe partner, ik vind ze een drama.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:51:35 #223
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899350
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat heeft niet zoveel met leeftijd te maken hoor.

Ja, en dan sta je te bekken, en een week of wat later blijkt de ander een kompleet leeghoofd te zijn. Tja. :+
Dan ben je immers ook het stadium versieren alweer voorbij. :P
En ik denk dat het wel degelijk veel met leeftijd te maken heeft.
Op jongere leeftijd dans je meer en vooral uitdagender, en is het doel om te versieren vaker alleen om te versieren, niet zozeer om dieper contact te leggen. Denk ik. Mijn ervaring, iig.
pi_95899377
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:51 schreef MeraViglioSa het volgende:
Dan ben je immers ook het stadium versieren alweer voorbij. :P
En ik denk dat het wel degelijk veel met leeftijd te maken heeft.
Op jongere leeftijd dans je meer en vooral uitdagender, en is het doel om te versieren vaker alleen om te versieren, niet zozeer om dieper contact te leggen. Denk ik. Mijn ervaring, iig.
Dan ga je naar de verkeerde feestjes vrees ik. :+
pi_95899417
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

Pff als je echt verliefd/geil bent gaan die eerte keren gewoon vanzelf :P
die mening deel ik dus niet met je.
Buiten de spanning en sensatie van het verliefd zijn om was ik altijd juist in de beginfase heel erg onzeker over mijn uiterlijk als ik dan in mn blootje stond of lag, vul zelf maar in.
Dus ging mijn focus eigenlijk daar naar toe.
terwijl ik toch vaak enorm verliefd ben geweest.
Juist op diegene op wie ik ooit het meest verliefd ben geweest waren die uiterlijke issues het ergst.
Later toend e relatie vorderde werd dat stukken beter en voor mij dus ook de sex
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:53:30 #226
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899425
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:50 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

:D
En dan nog mensen die zeggen ja dat komt nog wel etc :{
Echt hè :|W Ver-schrik-ke-lijk. Ik ben zó blij als ik een vrouw hoor zeggen dat ze het ook niet wil. En begin nu eindelijk op een leeftijd te komen dat men in ieder geval niet meer zegt: "Wacht maar tot je ouder bent." O+
pi_95899483
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef missyB het volgende:

[..]

Buiten de spanning en sensatie van het verliefd zijn om was ik altijd juist in de beginfase heel erg onzeker over mijn uiterlijk als ik dan in mn blootje stond of lag, vul zelf maar in.
Juist op diegene op wie ik ooit het meest verliefd ben geweest waren die uiterlijke issues het ergst.
Later toend e relatie vorderde werd dat stukken beter en voor mij dus ook de sex
Kijk, hier hebben mannen nou wat aan.
pi_95899486
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Echt hè :|W Ver-schrik-ke-lijk. Ik ben zó blij als ik een vrouw hoor zeggen dat ze het ook niet wil. En begin nu eindelijk op een leeftijd te komen dat men in ieder geval niet meer zegt: "Wacht maar tot je ouder bent." O+
Ik vind het juist knap en slim als vrouwen op jongere leeftijd die beslissing al kunnen maken.
Ik heb mijn kinderen en ben doodgek met ze, zou ze niet willen missen maar als ik alles van te voren had geweten weet ik niet of ik er nog net zo makkelijk aan was begonnen.
Ik vind het ouderschap bijzonder en leuk maar tegelijkertijd ook zeer zwaar
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:55:12 #229
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899502
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ging, ja. ;)
pi_95899548
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:55 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ging, ja. ;)
Je gaat niet naar de feestjes waar 30'ers elkaar zo versieren, bedoelde hij, dunkt mij.
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:56:30 #231
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:49 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Soms gaat dat dansen er zelfs niet eens aan vooraf :')
Even een tip voor alle gasten hier die hopen een leuk meisje te ontmoeten. In de kroeg ga je haar niet vinden. Althans, ze zijn er genoeg, maar hebben allemaal een vriend. De leuke meisjes moeten echt veroverd worden en dat gebeurt niet met je ladderzatte harses om 04:45u op een zaterdagnacht... was het maar zo!
Eens!
quote:

[..]

Ook eens :Y
pi_95899556
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:52 schreef Techno het volgende:

[..]

Ik vind haar verhaal toch veel herkenbaarder dan dat van jou...
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:56:46 #233
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:38 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

In tegenstelling tot de meeste snotneuzen hier begint mijn leeftijd wel met een 3.
En ik wil nog veel. Bijvoorbeeld kinderen. Meervoud. En dan niet al dood zijn voor ze van de middelbare school afkomen. Maar anderzijds wil ik ook niet met de eerste de beste te 'hoeven' trouwen om een gezinnetje te stichten. Het liefst wil ik ook nog wel wat ervaring op doen, er zijn nog zo veel zaken die ik moet leren, mijn achterstand is groot en ik heb moeite met intimiteits-issues dus het gaat allemaal niet zo makkelijk. Alle tijd die ik heb is kostbaar. En bovendien elke dag langer alleen is gewoon kut.
OK. Dat is duidelijk. Maar even een paar weken rustig aan kan toch wel. Wat heb je al die jaren daarvoor gedaan? Probeer je het al tien jaar zo, of ben je laat begonnen. Datingsites lijken mij het meest effectief als je haast hebt.
The view from nowhere.
pi_95899601
Ik ga mijn katertje er even afslapen trusten allemaal :W
pi_95899602
quote:

[..]

Ik denk dat als manzijnde je een groot probleem hebt als je gelijk komt of er helemaal geen leven in je jongen heer zit.

Maar ik begrijp waar je het over hebt. :) Sowieso zijn de eerste keren seks lastig. Vind hij/zij het wel lekker etc

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:53 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Als ik soms zeg krijg dat soort opmerking nog steeds. Als je echt verliefd bent dan doe je dat toch. Echt no way never. :N
14 SHADES OF GREY
  zaterdag 23 april 2011 @ 21:57:49 #236
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899609
quote:
12s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef BlakeGriffin het volgende:

[..]

Je gaat niet naar de feestjes waar 30'ers elkaar zo versieren, bedoelde hij, dunkt mij.
Nee, ik zou ook niet weten of die er überhaupt zijn, afgezien van Berlusconi-taferelen dan :')
Daarom denk ik ook dat het wel degelijk leeftijdsgebonden is zoiets, dat doe je op/na je 30e gewoon niet meer. :N
pi_95899614
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Dat is knap want ik heb nog helemaal geen verhaal verteld?
pi_95899628
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
Ik ga mijn katertje er even afslapen trusten allemaal :W
Weltrusten :W
14 SHADES OF GREY
pi_95899710
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nee, ik zou ook niet weten of die er überhaupt zijn, afgezien van Berlusconi-taferelen dan :')
Daarom denk ik ook dat het wel degelijk leeftijdsgebonden is zoiets, dat doe je op/na je 30e gewoon niet meer. :N
Echt niet. Ik wil je best wel een keer meenemen naar e.o.a. obscuur housefeestje. Dan kan je zelf zien dat het niet zo is. :')
pi_95899751
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

dat zijn toch gewoon de bewuste jaren 80 parties?
pi_95899800
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:56 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

Wat je niet ziet bestaat niet?
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:03:35 #242
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899826
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Echt niet. Ik wil je best wel een keer meenemen naar e.o.a. obscuur housefeestje. Dan kan je zelf zien dat het niet zo is. :')
Ik denk dat ik niet degene ben die naar de verkeerde feestjes gaat. :P
Ieder z'n ding hoor. Ik ga alleen nog naar gabberfeesten, daar draait het amper om versieren. Heerlijk om ff te ontladen zonder dat je wordt lastiggevallen. O+
pi_95899847
quote:
5s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:58 schreef Techno het volgende:

[..]

Dat is knap want ik heb nog helemaal geen verhaal verteld?
quote:
7s.gif Op zaterdag 23 april 2011 21:43 schreef Techno het volgende:

[..]

Dansen. O+ Maar om vrouwen te versieren is het alleen maar irritant. Gewoon teveel herrie om een beetje normale discussie? te kunnen voeren. Bodylanguage alleen is bij lange na niet genoeg. :+
quote:

[..]

Hopelijk snap je de discussie die je zelf aan het voeren was nu wel en daarmee ook wat ik bedoelde... Veel duidelijker kan ik het niet maken, sorry.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:04:39 #244
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_95899869
quote:

[..]

Je bent eigenlijk vooral zelf onzeker.
The view from nowhere.
  zaterdag 23 april 2011 @ 22:04:39 #245
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_95899870
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:01 schreef missyB het volgende:

[..]

dat zijn toch gewoon de bewuste jaren 80 parties?
Daar wordt nog volop gedaggerd door 30-ers, wou je zeggen? :D
Ik denk het niet. :P
pi_95899902
quote:
10s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:00 schreef Techno het volgende:

[..]

Een zaal vol met mensen op de xtc, dat is inderdaad een nóg slechtere plek om leuke meisjes te leren kennen dan de kroeg!
pi_95899919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Je bent eigenlijk vooral zelf onzeker.
Hahahah, sukkel :')
pi_95899944
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:
Een zaal vol met mensen op de xtc, dat is inderdaad een nóg slechtere plek om leuke meisjes te leren kennen dan de kroeg!
Daar neuken ze ook op de dansvloer en zo?
pi_95899950
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:04 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Daar wordt nog volop gedaggerd door 30-ers, wou je zeggen? :D
Ik denk het niet. :P
Jij viel toch op oudere mannen?
14 SHADES OF GREY
pi_95899966
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 april 2011 22:05 schreef Mahjoe_Jazz het volgende:

[..]

:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')