Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
In elk geval niet thuis hangen.quote:
En wat moet ze minimaal afgerond hebben?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:30 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hoeft geen einstein te zijn, maar wel kennis die je al mee krijgt als je normaal school volgt
Ja, komt door plaatjesuploader, even opnieuw proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef TheFamousMan het volgende:
Is 'ie niet ietsjes erg te klein nijner?
Maar, toch bedankt
Eujhquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:32 schreef Joysa het volgende:
[..]
In elk geval niet thuis hangen.
MPG knuffelen vanavond
Fucking hellquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
O MY GOD
Die 2 van Show me the money mogen daar blijven, die hoef ik niet.
De vraag:
Welke cijfer komt alfabetisch het laatst ...
10, 11, 12 of 13 ...
ze zeggen 13
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
O MY GOD
De vraag:
10, 11, 12 of 13 ...
ze zeggen 13
Waar vragen ze dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
O MY GOD
De vraag:
10, 11, 12 of 13 ...
ze zeggen 13
echt wtf ... en dan vragen ze nog de uitleg aan Beau hahahahaquote:
bij Show me the money op SBSquote:
Jaaa, die lieve Nijner doet d'r best voor mequote:
Lief nijntjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jaaa, die lieve Nijner doet d'r best voor me
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:34 schreef RockNijntje het volgende:
@ TFM
200*300 max, of mag het groter?
Hoezo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
Boodschappen gedaan. Dat was geen slim plan.
What happened?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
Oke, grotere foto dan die je nu krijgt gaat dus nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Dus het mag wel kleiner, niet groter.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, grotere foto dan die je nu krijgt gaat dus niet
met deze 2 wel heeeel erg haha.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar het lijkt wel een beetje Beauty and the nerd qua IQ
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
quote:
quote:
Omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met deze 2 wel heeeel erg haha.
moet je 1 mil inzetten en na 8 vragen mag je het overschot hebben.
die vraag van de cijfers was de 1ste vraag. Ze hadden 950.000 op 13 gezet en 50.000 op 12.
dus nu moeten ze nog 6 vragen met die 50k doen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met deze 2 wel heeeel erg haha.
moet je 1 mil inzetten en na 8 vragen mag je het overschot hebben.
die vraag van de cijfers was de 1ste vraag. Ze hadden 950.000 op 13 gezet en 50.000 op 12.
dus nu moeten ze nog 6 vragen met die 50k doen
Image resizer googelenquote:
quote:
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.quote:
Dag nijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, nu moet ik echt weg, doeidaghoudoe
Die facepalm is niet goed genoegquote:
Of paint shop pro gebruiken. Dan is het binnen 2 sec gedaanquote:
Welke foto, wiewatwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarmaarmaar, het is een foto van een jaar geleden, en mensen gaan haten op uiterlijk en alles
Maar skitta.
*knuffel*quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.
nee, geld valt via een vak naar beneden. alleen het overschot kun je mee verder spelen. Geld wat je over houdt na 8 vragen is van jou.quote:
wat heb je dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.
Zelfs paint doet het nog goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of paint shop pro gebruiken. Dan is het binnen 2 sec gedaan
Ach, die komt er toch niet, want tinypic is al te lastig schijnbaarquote:
laters bosquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer naar buiten. Misschien dat ik vanaf een uur of 9 weer binnenkom om een film ofzo te kijken
Tot later
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die komt er toch niet, want tinypic is al te lastig schijnbaar
wat schattig je lijkt wel 12quote:
Ik was ook 12 toen die foto gemaakt werdquote:
Danku.quote:
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je dan?
klinkt iig niet goed
Of heeft tinypic tegenwoordig ook al beperkingen?quote:
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik nietquote:
Bis Later Bosquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer naar buiten. Misschien dat ik vanaf een uur of 9 weer binnenkom om een film ofzo te kijken
Tot later
Post nou maar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik niet
Moet wel lief zijn voor mijn stadsgenootjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.
mwa dat ligt eraanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
En wat moet ze minimaal afgerond hebben?
KJOET!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik niet
Valt allemaal wel mee dus. Ik snap waarom je morgen over die berg vrouwen heen moet om eieren te gaan zoeken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBoquote:
Dacht het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of heeft tinypic tegenwoordig ook al beperkingen?
je hebt je amandelen nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik was ook 12 toen die foto gemaakt werd
hippe avaquote:
Aaaaaah, wat schattigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OH! Waarom gaan we hem posten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBo
Op die achterlijke captchas naquote:
aaah de charmeurquote:
deze UI is wel mooier dan de vorigequote:
Dat is een mooie graadmeterquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa dat ligt eraan
maar heb zelf ook maar mavo, en meer bereikt dan mensen die een hogere opleiding hebben gedaan
en beter IQ dan degene bij Show me the money
dommer kan toch niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is een mooie graadmeterMeisje moet slimmer dan dan diegene bij show me the money
mensen gingen hatenquote:
Ja, de rest heeft een meet in rotterdam!quote:
whehehe mijn quotequote:
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je amandelen nog![]()
dat klinkt naar ziekenhuis
Wat schattigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBo
moet je maar oplettenquote:
Actiepic van Myr en mij op het aanrechtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
En heb ik ook nog iets boeiends gemist in het vorige topic?
Mijn trein rijdt net het station uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de rest heeft een meet in rotterdam!
Ik hoor niet andersquote:
Ze zat natuurlijk net op het fobo en zag je in de grabbelton!quote:
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.
Het was lekker, schatje, doen we snel weer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Actiepic van Myr en mij op het aanrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJs eten. B&J natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.
Ja, de volgende keer doe ik de grill wel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was lekker, schatje, doen we snel weer.
mja kan niks leuks vinden met een pinguin in de keukenquote:
Jijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haten op jou.Stelletje klapjosti's.
Roomijs is fout.quote:
Heb je stiekem sushi gerold?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
arme myrquote:
Ik vond het wel een spannende ervaring, en een leuke reminder aan ons avontuurtje. Altijd al grillstrepen op mijn billetjes gewild.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de volgende keer doe ik de grill wel uit.
deze toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roomijs is fout.We gingen boodschappen doen, dat was de reden waarom ik meeging, om ijsjes en soep te halen, maar nu zijn we de ijsjes vergeten.
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
Mijn trein rijdt net het station uit.
En waarom lijkt vandaag op een zaterdag?.
die schedelquote:
Pheno heeft geen kontquote:
wel erg slank ...quote:
weg duwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!
Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!
Die zat in de grill.quote:
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet echt op het aanrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?
Vorigequote:
Dit is er gewoon voor, zij hadden het toch echt er van op. Dat mag zeker wel, gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst worden
in een gifje beide doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Dan zet je er toch nog een plaatje bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
deze is wel leuker dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
nu weer 2 nieuwe vrouwen haha. kijken wat die gaan doen bij vraag 1quote:
beidequote:
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?
Spugen ze ook naar andermans rug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
Er zit hier een stelletje naast ons in de trein beetje bonje te schoppen. Wat een volk!
ja ik ik zie altijd andere zaken op foto'squote:
Had ik maar zo'n maat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Gewoon terug schoppenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
Er zit hier een stelletje naast ons in de trein beetje bonje te schoppen. Wat een volk!
Ik ook vanaf een uur of zes. Nu met Muck op weg naar Muckfamiliequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, met mij wel. Gezellig middagje Rotterdam gehad. En hoe is het met jou?
Toen ik 14 was waren mijn voeten al uitgegroeid. En had/heb ik 44.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Dat is stoer. En meisjes horen al te pijpen op die leeftijd hoorde ik gisteren!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.
Doe Muck de groeten van me. En de faMuckie ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook vanaf een uur of zes. Nu met Muck op weg naar Muckfamilie
Daar begon ik nog niet mee op mijn 13de hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is stoer. En meisjes horen al te pijpen op die leeftijd hoorde ik gisteren!
Had je dat niet beter net kunnen doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe Muck de groeten van me. En de faMuckie ook.
Waarschijnlijk dacht ik toch dat ik niet meer dan 1 bass topique op FOK! zou bezoeken, dus deed ik maar watquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.
Was je toen al jaren bezig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar begon ik nog niet mee op mijn 13de hoor.
je bent blijven hangenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ik toch dat ik niet meer dan 1 bass topique op FOK! zou bezoeken, dus deed ik maar wat
nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!quote:
kijk daar zit hem de kneepquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet beter net kunnen doen?
ik ken iemand die 16 is en maat 49 heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Toen ik 14 was waren mijn voeten al uitgegroeid. En had/heb ik 44.
Maar dat terzijde.
helaas voor jullie wel jaquote:
Hoe eerder, hoe rustiger voor julliequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!
Ach, ik nog decennia nietquote:
48,5 hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken iemand die 16 is en maat 49 heeft
Woahh, mag ik een handtekening?quote:
wel spektakelquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!
* Crazy-M heeft 43quote:
je kan een schop in je gezicht krijgen met oew blije bakkesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woahh, mag ik een handtekening?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over je schoenmaat, niet je leeftijd!
quote:
laatbloeierquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat is toch geen vervelende maat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag een maatje 39 schoenen gekocht voor d'r poezelige voetjes
"Oooooooooooh, dit gezicht ga ik nooit meer wassen!"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een schop in je gezicht krijgen met oew blije bakkes
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over je schoenmaat, niet je leeftijd!
meisjequote:
smurfquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag een maatje 39 schoenen gekocht voor d'r poezelige voetjes
ik ben er blij mee, het is alleen wat lastig schoenen kopen somsquote:
wel makkelijk, zijn veel schoenen in die maatquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
Heerlijk standaard lijkt me, altijd ruime keuze!quote:
quote:
Ja hoi, riep iemand me.quote:
Met 45 lukt het me ook nog wel goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk standaard lijkt me, altijd ruime keuze!
sssst, verpest mn undercover hier nu niet.quote:
quote:
it's all about verhoudingen hehquote:
in vergelijking bij Pezu niet neequote:
Dus jouw sigaar steekt maar matig af bij die schoenmaat?quote:
snel inhalen dusquote:
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik postte het maar nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jouw sigaar steekt maar matig af bij die schoenmaat?
jij hebt helemaal makkelijk met je voeten,quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
whehehehequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
GMTAquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik postte het maar niet
oei. lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar echt! Zeker in pumps heb ik hele kleine voetjes
met mij vergeleken is iedereen kleinquote:
weet ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Denk het. Ben zelf ook niet heel klein.
ja man kleine inimini micro lul, pincet om te trekken erbij allesquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
merk er anders niks vanquote:
GMTA!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik dacht precies hetzelfde, maar ik postte het maar niet
Misschien kunnen we elkaar helpen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens een inhaalslag gaan maken.
gay minded think alikequote:
Dat wilde ik heul niet weten, ik had het over je sigaar in je ava perverselingquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef PeZu het volgende:
ja man kleine inimini micro lul, pincet om te trekken erbij alles_!
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wilde ik heul niet weten, ik had het over je sigaar in je ava perverseling
whahahahah je bent zoooooooo grappig p echtquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat wilde ik heul niet weten, ik had het over je sigaar in je ava perverseling
Dat je het weetquote:
Hoiquote:
Hey PGRquote:
Dat is zeker klotequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
Dan baal je... komen er mensen hard de trap oprennen, rijdt de trein een minuut te vroeg weg.
OVquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:02 schreef DaMart het volgende:
Dan baal je... komen er mensen hard de trap oprennen, rijdt de trein een minuut te vroeg weg.
Volgens mij nog langer dan ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat je het weet
Met pumps aan ben ik wel heel lang trouwens
[..]
Hoi
en dat is een prestatie?quote:
Daarom val ik de dames hier niet lastigquote:
wie dan welquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daarom val ik de dames hier niet lastig
Gaat en daar?quote:
Dat is toch een mooie lengtequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ben 1.78. Afhankelijk van de pumps word ik 1.84-1.88
Ik ben ongeveer 1 meter 95.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ongeveer even lang of iets langer ben je dan met pumpsquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat en daar?
[..]
Dat is toch een mooie lengte
Ook, mwah.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Gaat en daar?
[..]
Dat is toch een mooie lengte
Daar kan ik in komen, dus als je met mij date laat ze maar uit want ik ben 1.82quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vind het vervelend als ik langer ben dan een man. Tenminste, als ik date met die man
dan zijn we ongeveer even langquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
classicquote:
je haalt me toch niet meer inquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet ook nog eens een inhaalslag gaan maken.
mooi lengte voor een vrouwquote:
ID kaart ztaat 1.80 maar klopt niet precies denkquote:
quote:
quote:
1.82 dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ID kaart ztaat 1.80 maar klopt niet precies denk
is al 5 jaar oud. zit tussen de 1.80 en de 1.85
hoe oud ben je dan dat je nog zoveel doorgroeitquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Mijn ID zegt 1.76 geloof ik, maar dat klopt niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Have fun, ik vond dat er een leuke mini stondquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:07 schreef pgrferrari het volgende:
Ik wil alleen maar![]()
Morgen al om 8:13 uur weg![]()
Gelukkig wel naar de Rai
ik wil je ook wel helpen hoorquote:
Rocketman concept wss.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef Trevland het volgende:
[..]
Have fun, ik vond dat er een leuke mini stond
quote:
Hoi, ik ben langerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vind het vervelend als ik langer ben dan een man. Tenminste, als ik date met die man
door groeien doe ik al niet meer, maar heb ooit geschat, ben iets groter dan op de ID staat maar jah, boeienquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan dat je nog zoveel doorgroeit
frank?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door groeien doe ik al niet meer, maar heb ooit geschat, ben iets groter dan op de ID staat maar jah, boeien
jahquote:
denk niet zwartquote:
Denk niet zwart wit, alleen de kleur van je hartquote:
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheidquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk niet zwart wit, alleen de kleur van je hart
mja, dat lied zat best veel waarheid in ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid
ja het ging dan over een echt gebeurde racistische moord hehquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, dat lied zat best veel waarheid in ...
Duurt nog even voor Top Gearquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, maar Topgear kijken en daarna pitten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
Muck schotelde me trouwens een plak cake met piercings voor vandaag.
[ afbeelding ]
quote:
mja ik snapte toen dat lied niet, en heb me er nooit in verdiept, tot ik het laatst weer een keer horode.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het ging dan over een echt gebeurde racistische moord heh
Dat is zeker wel nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik boodschappen doen, stond deze tegenover me:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
ben je gek met jequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik boodschappen doen, stond deze tegenover me:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
sinds wanneer is deze heiligschennis aan de gang, vuige verraadsterquote:
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je morgen mee naar het strand? Eten we daarna bij mij thuis een perenijsje.
Noemen ze dat zo tegenwoordig, samen een perenijsje eten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
sinds altijd, want rode oldtimersquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer is deze heiligschennis aan de gang, vuige verraadster
Ik zou ze aanklagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijn
solquote:
nogal jaquote:
Ik vond ze er al zo raar uitzien, en ze sloegen steeds afquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
ST, heb jij nog wat bijzonders gemerkt aan de bussen bij jullie? NS zet namelijk gewijzigde bussen in!
[ afbeelding ]
ja maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sinds altijd, want rode oldtimers
ja ze zijn gewijzigd in bussen voor de nsquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
ST, heb jij nog wat bijzonders gemerkt aan de bussen bij jullie? NS zet namelijk gewijzigde bussen in!
[ afbeelding ]
dan verander je in reltaartje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig, samen een perenijsje eten?
Hey Trevquote:
oh, Yuks.quote:
Crazyquote:
1.85 hier, dus kan netquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Nou ja, dan kun je ze bij mij komen halen dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |