Het was lekker, schatje, doen we snel weer.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Actiepic van Myr en mij op het aanrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
IJs eten. B&J natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.
Ja, de volgende keer doe ik de grill wel uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Het was lekker, schatje, doen we snel weer.
mja kan niks leuks vinden met een pinguin in de keukenquote:
Jijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Haten op jou.Stelletje klapjosti's.
Roomijs is fout.quote:
Heb je stiekem sushi gerold?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
arme myrquote:
Ik vond het wel een spannende ervaring, en een leuke reminder aan ons avontuurtje. Altijd al grillstrepen op mijn billetjes gewild.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de volgende keer doe ik de grill wel uit.
deze toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Roomijs is fout.We gingen boodschappen doen, dat was de reden waarom ik meeging, om ijsjes en soep te halen, maar nu zijn we de ijsjes vergeten.
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:44 schreef DaMart het volgende:
Mijn trein rijdt net het station uit.
En waarom lijkt vandaag op een zaterdag?.
die schedelquote:
Pheno heeft geen kontquote:
wel erg slank ...quote:
weg duwenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!
Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!
Die zat in de grill.quote:
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet echt op het aanrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?
Vorigequote:
Dit is er gewoon voor, zij hadden het toch echt er van op. Dat mag zeker wel, gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst worden
in een gifje beide doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Dan zet je er toch nog een plaatje bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
deze is wel leuker dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
nu weer 2 nieuwe vrouwen haha. kijken wat die gaan doen bij vraag 1quote:
beidequote:
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?
Spugen ze ook naar andermans rug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
Er zit hier een stelletje naast ons in de trein beetje bonje te schoppen. Wat een volk!
ja ik ik zie altijd andere zaken op foto'squote:
Had ik maar zo'n maat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |