Oke, grotere foto dan die je nu krijgt gaat dus nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Dus het mag wel kleiner, niet groter.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, grotere foto dan die je nu krijgt gaat dus niet
met deze 2 wel heeeel erg haha.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Dat ken ik niet, maar het lijkt wel een beetje Beauty and the nerd qua IQ
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:35 schreef Myraela het volgende:
Boodschappen gedaan. Dat was geen slim plan.
quote:
quote:
Omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met deze 2 wel heeeel erg haha.
moet je 1 mil inzetten en na 8 vragen mag je het overschot hebben.
die vraag van de cijfers was de 1ste vraag. Ze hadden 950.000 op 13 gezet en 50.000 op 12.
dus nu moeten ze nog 6 vragen met die 50k doen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
met deze 2 wel heeeel erg haha.
moet je 1 mil inzetten en na 8 vragen mag je het overschot hebben.
die vraag van de cijfers was de 1ste vraag. Ze hadden 950.000 op 13 gezet en 50.000 op 12.
dus nu moeten ze nog 6 vragen met die 50k doen
Image resizer googelenquote:
quote:
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.quote:
Dag nijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, nu moet ik echt weg, doeidaghoudoe
Die facepalm is niet goed genoegquote:
Of paint shop pro gebruiken. Dan is het binnen 2 sec gedaanquote:
Welke foto, wiewatwaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef TheFamousMan het volgende:
Maarmaarmaar, het is een foto van een jaar geleden, en mensen gaan haten op uiterlijk en alles
Maar skitta.
*knuffel*quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.
nee, geld valt via een vak naar beneden. alleen het overschot kun je mee verder spelen. Geld wat je over houdt na 8 vragen is van jou.quote:
wat heb je dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Myraela het volgende:
[..]
[..]
Ik liep er alleen maar een beetje bij, gigantisch nutteloos. Overal vasthouden in de hoop niet om te vallen en uiteindelijk maar gewoon buiten gaan zitten.
Zelfs paint doet het nog goed.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Of paint shop pro gebruiken. Dan is het binnen 2 sec gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |