Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
mijn trein staat nog stil! Er staat een Muck op het spoor!
Die zat in de grill.quote:
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst wordenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:47 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat vind ik nog niet echt op het aanrecht
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef DaMart het volgende:
Ze probeert de trein van zijn plek te schuppen?
Vorigequote:
Dit is er gewoon voor, zij hadden het toch echt er van op. Dat mag zeker wel, gewoon goed zoekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:48 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat mag niet in het algemene forum deel geplaatst worden
in een gifje beide doenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:49 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
in een gifje beide doen
zo, die vrouwen zijn niet verder gekomen dan vraag 4
Dan zet je er toch nog een plaatje bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
deze is wel leuker dan.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:50 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nah, dan wil ik meer afwisseling in mijn gifje
M'n nickname staat ook in de vorige UI
nu weer 2 nieuwe vrouwen haha. kijken wat die gaan doen bij vraag 1quote:
beidequote:
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?
Spugen ze ook naar andermans rug?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
Er zit hier een stelletje naast ons in de trein beetje bonje te schoppen. Wat een volk!
ja ik ik zie altijd andere zaken op foto'squote:
Had ik maar zo'n maat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |