Ach, die komt er toch niet, want tinypic is al te lastig schijnbaarquote:
laters bosquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer naar buiten. Misschien dat ik vanaf een uur of 9 weer binnenkom om een film ofzo te kijken
Tot later
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, die komt er toch niet, want tinypic is al te lastig schijnbaar
wat schattig je lijkt wel 12quote:
Ik was ook 12 toen die foto gemaakt werdquote:
Danku.quote:
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
wat heb je dan?
klinkt iig niet goed
Of heeft tinypic tegenwoordig ook al beperkingen?quote:
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik nietquote:
Bis Later Bosquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:39 schreef Bos81 het volgende:
Ik ben weer naar buiten. Misschien dat ik vanaf een uur of 9 weer binnenkom om een film ofzo te kijken
Tot later
Post nou maar!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik niet
Moet wel lief zijn voor mijn stadsgenootjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Danku.
[..]
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.
mwa dat ligt eraanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:33 schreef Maraca het volgende:
[..]
En wat moet ze minimaal afgerond hebben?
KJOET!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
14, maar een oude foto, daarom wou ik 'm eerst ook niet posten, maar een duidelijkere heb ik niet
Valt allemaal wel mee dus. Ik snap waarom je morgen over die berg vrouwen heen moet om eieren te gaan zoeken!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBoquote:
Dacht het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Of heeft tinypic tegenwoordig ook al beperkingen?
je hebt je amandelen nogquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ontsteking in mijn keel, vooral opgezwolle/witte amandelen ofzo. Maar nu ook koortsig en flauw.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik was ook 12 toen die foto gemaakt werd
hippe avaquote:
Aaaaaah, wat schattigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:40 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
OH! Waarom gaan we hem posten dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBo
Op die achterlijke captchas naquote:
aaah de charmeurquote:
deze UI is wel mooier dan de vorigequote:
Dat is een mooie graadmeterquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mwa dat ligt eraan
maar heb zelf ook maar mavo, en meer bereikt dan mensen die een hogere opleiding hebben gedaan
en beter IQ dan degene bij Show me the money
dommer kan toch niet ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:42 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dat is een mooie graadmeterMeisje moet slimmer dan dan diegene bij show me the money
mensen gingen hatenquote:
Ja, de rest heeft een meet in rotterdam!quote:
whehehe mijn quotequote:
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt je amandelen nog![]()
dat klinkt naar ziekenhuis
Wat schattigquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:41 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
je hebt 'm al gezien, hij staat in m'n FoBo
moet je maar oplettenquote:
Actiepic van Myr en mij op het aanrechtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef DaMart het volgende:
En heb ik ook nog iets boeiends gemist in het vorige topic?
Mijn trein rijdt net het station uit.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, de rest heeft een meet in rotterdam!
Ik hoor niet andersquote:
Ze zat natuurlijk net op het fobo en zag je in de grabbelton!quote:
ik hoop het voor jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Even dit paas-weekend afwachten, als het over een paar dagen niet minder is ga ik wel naar de huisarts. Maar denk dat het wel weer wegtrekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |