ben je gek met jequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik boodschappen doen, stond deze tegenover me:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
sinds wanneer is deze heiligschennis aan de gang, vuige verraadsterquote:
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ga je morgen mee naar het strand? Eten we daarna bij mij thuis een perenijsje.
Noemen ze dat zo tegenwoordig, samen een perenijsje eten?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
sinds altijd, want rode oldtimersquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
sinds wanneer is deze heiligschennis aan de gang, vuige verraadster
Ik zou ze aanklagenquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijn
solquote:
nogal jaquote:
Ik vond ze er al zo raar uitzien, en ze sloegen steeds afquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
ST, heb jij nog wat bijzonders gemerkt aan de bussen bij jullie? NS zet namelijk gewijzigde bussen in!
[ afbeelding ]
ja maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
sinds altijd, want rode oldtimers
ja ze zijn gewijzigd in bussen voor de nsquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef DaMart het volgende:
ST, heb jij nog wat bijzonders gemerkt aan de bussen bij jullie? NS zet namelijk gewijzigde bussen in!
[ afbeelding ]
dan verander je in reltaartje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
Ik ga morgen weer naar de winkel, en oh wee als de perenijsjes dan nog steeds op zijn
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Noemen ze dat zo tegenwoordig, samen een perenijsje eten?
Hey Trevquote:
oh, Yuks.quote:
Crazyquote:
1.85 hier, dus kan netquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vind het vervelend als ik langer ben dan een man. Tenminste, als ik date met die man
Nou ja, dan kun je ze bij mij komen halen dusquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:17 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |