quote:
Hoi, ik ben langerquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja
Maar ik vind het vervelend als ik langer ben dan een man. Tenminste, als ik date met die man
door groeien doe ik al niet meer, maar heb ooit geschat, ben iets groter dan op de ID staat maar jah, boeienquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoe oud ben je dan dat je nog zoveel doorgroeit
frank?quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
door groeien doe ik al niet meer, maar heb ooit geschat, ben iets groter dan op de ID staat maar jah, boeien
jahquote:
denk niet zwartquote:
Denk niet zwart wit, alleen de kleur van je hartquote:
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheidquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Denk niet zwart wit, alleen de kleur van je hart
mja, dat lied zat best veel waarheid in ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:11 schreef PeZu het volgende:
[..]
wie wil er bloed op de achterbank van de werkelijkheid
ja het ging dan over een echt gebeurde racistische moord hehquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, dat lied zat best veel waarheid in ...
Duurt nog even voor Top Gearquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef pgrferrari het volgende:
Zo, maar Topgear kijken en daarna pitten
quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:12 schreef DaMart het volgende:
Muck schotelde me trouwens een plak cake met piercings voor vandaag.
[ afbeelding ]
quote:
mja ik snapte toen dat lied niet, en heb me er nooit in verdiept, tot ik het laatst weer een keer horode.quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het ging dan over een echt gebeurde racistische moord heh
Dat is zeker wel nicequote:Op vrijdag 22 april 2011 20:15 schreef suikertaartje het volgende:
Ging ik boodschappen doen, stond deze tegenover me:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |