Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik eet patat met sparerib () en fruit
![]()
Ik lust geen spareribquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
Spareribs, dat is juist keilekker!
Ik weet nog niet wat we hier gaan eten, ouders gaan boodschappen doen. Waterijsjes halen.
Oooh lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is ook lekker
![]()
Asperges met ham en meloen dr bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
OP is ook weer bijgewerkt, was wel eens nodig
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
OP is ook weer bijgewerkt, was wel eens nodig
Ik denk dat je daarvoor nog te weinig gepost hebt hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijof ben ik nog een koffien00bje?
niet over de OP pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijof ben ik nog een koffien00bje?
quote:
Okiedokie. Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor nog te weinig gepost hebt hier![]()
En volgens mij komen er geen meer bij in de OP zolang er niemand uit gaat...
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
Nee en Klonk en BrandX komen hier ook nooit meer
Mooi, dan ga ik op zoek naar een nieuwequote:
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik op zoek naar een nieuwe
Wat voor een?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over UI's gesproken, ik wil een nieuwe.
Iets leuksquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Deze vind ik voor nu te somber
[ afbeelding ]
En ik heb ook deze gehad, maar die is nu niet helemaal van toepassing
[ afbeelding ]
Jouw Cup A-A-A toch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Hebben die een accent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, friet/patat met brusselse kip dus![]()
quote:
Oh, En Schenkstroop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!
Iedereen vindt die ava emoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijk
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat meequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
Dank je, maar niet mijn idee van leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat mee
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.quote:
En dat ben ik dus echt totaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat plaatje vind ik wel kleurig. alsof je erg creatief zou zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.
Liefquote:
schaampjequote:
Hey TFMquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
TjaTja,
'Goede' vrijdag noemen ze het dan
'Goede' Avond dan maar
Ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Treviequote:
watzefok kan je daar ooit van maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
What?
Maargoed,
Edit - ik had m moeten snappen.
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenenquote:
Schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Kan ik wel voor je doen hoor als je wilquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartjequote:
Nu heb ik 3 vrijwilligersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik wel voor je doen hoor als je wil
Ik las schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrendquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.quote:
Ik ga 'm wel opslaan, voor in de toekomstquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrend
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenen
Da's simpel te verhelpen met PS of Picnikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.
hier is het allemaal langs getrokken. weer 2 of 3 druppels gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Misschien wel.
[ afbeelding ]
Het ziet er goed uit
Waar het hard van vol isquote:
PS dus. Maar niet iedereen heeft dat of kan hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's simpel te verhelpen met PS of Picknick
hat hardquote:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
schaamlippen in je hart ...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doeIk heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat kan al in Preview.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kan![]()
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvattenquote:
Oversekste pubers zijn jullie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Meestal beginnen de ouderen erover hoorquote:
Ik ben geen puber meerquote:
Tools -> adjust sizequote:
Wel vrolijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt wel een beetje onduidelijk zo
[ afbeelding ]
Broekie!quote:
Goed dat je het even zegtquote:
wat moet dat voorstellen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel nog onder de 30 jaquote:
Als je je best doet kan je alles anders opvatten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Er kon nog meer bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?quote:
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?
Dan vraag je dat aan diegene, niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werken
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetriequote:
Voor je UI hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
ik vind hem onduidelijk.quote:
Ja, dat is juist niet mijn smaak, vandaar even de keuzequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetrie
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.quote:
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind hem onduidelijk.
WTF, PVDA Tilburg spoort echt niet, stelletje zwakzinnigers ...
kermis
De Tilburgse kermis van de binnenstad naar een park verplaatsen![]()
Doe is ff normaalquote:
* Crazy-M is tevreden met zijn UI, Sig en ondertitelquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
Bijna, hoop ikquote:
gewoon niet door laten gaan is nog beter!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
Zo, drie maanden geleden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
heb ik ook iddquote:
Mooi, minder zatte randdebielen die gaan matten op de kermisquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.quote:
Oke, niet zo geweldigquote:
kan, maar ik vind gifjes meestal niet mooi.quote:
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.
Sorry.
gaan we samen onderdeukenquote:
WatzeFOK! is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Moet je dat van "ze"? Onhandig, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.
I'm a regular fokker since 2003.
Wat voor gifje wil je?quote:
Ik googelde op vrolijkquote:
Dat lijkt net zo'n eng aura ding ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Samen de kroeg in ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als dat zou kunnen
[..]
gaan we samen onderdeuken
Ik kan voornamelijk niet kiezen wat ik wil.quote:
Hmmz, ik weet zo niet echt wat ik moet makenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan voornamelijk niet kiezen wat ik wil.
Ik wil iets met zomer. Met kleur. Met muziek (symbolen dan).
In één plaatje is dat lastig, denk ik.
whehe, duidelijk niet de kermis in Tilburg gewendquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi, minder zatte randdebielen die gaan matten op de kermis.
Mijne is pas onduidelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wel een beetje. Maar voor nu is ie vrolijk
Hoe post jij nu in godsnaam?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat je reageert
U KUNT NIET MEER REAGEREN, U HEEFT EEN BAN. U KAN WEER REAGEREN OP 23-04-2011 18:49
Wat is deze?
Jij komt vanavond even om 21u naar buiten en dan ga ik je knuffelenquote:
Lijkt me niet zo'n leukequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:59 schreef Joysa het volgende:
[ afbeelding ]
wil iemand die kleiner make?
mja ik had 1 groot plaatje en daar stond mijn complete UI in. Heb ik door iemand anders laten verkleinen en gifjes van laten maken zodat het plaatje toch nog in stand isquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kan voornamelijk niet kiezen wat ik wil.
Ik wil iets met zomer. Met kleur. Met muziek (symbolen dan).
In één plaatje is dat lastig, denk ik.
Nee dat moet van mij. Onder andere door hen ja.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Moet je dat van "ze"? Onhandig, lijkt me.
Dat betekent dat je niet mag reageren. Jij ongehoorzaam persoon.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:58 schreef TheFamousMan het volgende:
Voordat je reageert
U KUNT NIET MEER REAGEREN, U HEEFT EEN BAN. U KAN WEER REAGEREN OP 23-04-2011 18:49
Wat is deze?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:00 schreef Joysa het volgende:
[..]
Jij komt vanavond even om 21u naar buiten en dan ga ik je knuffelen
Lolquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:01 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
[ARG7] #116 ragboer is lief onderaan
is wel zomersquote:
quote:
Ik wou het ook doen, maar ik was er te lui voorquote:
Wowquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Maraca het volgende:
MPG. Kom je van de zomer ijskoffie bij me drinken? Heb genoeg
[ afbeelding ]
Waarom doe je een kleurverzadiging btw?quote:
Makro pasje is geblokkeerd dus dit was de laatste keer dat ik naar binnen mochtquote:
u vraagt wij leverenquote:
Ik was nog bezig met een video meid, plus dat ik je kleurverzadiging niet mooi vindquote:
Bestandje 'palmboom' bestond alquote:
Doe ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom doe je een kleurverzadiging btw?
Ze zijn precies hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met een video meid, plus dat ik je kleurverzadiging niet mooi vind
Ik zie het tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestandje 'palmboom' bestond al
[..]
Doe ik niet
die van Pheno is scherper ...quote:
Op mijn pc scheelt het niksquote:
Photoshop, en .pngquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het tochWelk programma gebruik je en waarom kan het maar 16 bits dan?
Whaoh! Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Maraca het volgende:
MPG. Kom je van de zomer ijskoffie bij me drinken? Heb genoeg
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mijn pc liggen dan...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ] RN
[ afbeelding ] Pheno
Hetzelfde, je hebt een bril nodig meid
Ja, geef die maar de schuldquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn pc liggen dan...
ik zeg al, die van jou zijn de kleuren scherperquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ] RN
[ afbeelding ] Pheno
Hetzelfde, je hebt een bril nodig meid
Hier scheelt het echt helemaal niks hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg al, die van jou zijn de kleuren scherper
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, geef die maar de schuldAltijd maar iets de schuld geven dat niet terug kan praten
quote:
ssst, we moeten een onderwerp hebben toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaan
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaan
Oranjeboomquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
ehh, het is uit met m'nquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, we moeten een onderwerp hebben toch ?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
Geef elkaar nu maar een handje, en dan is het weer in orde, oké?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!
o weer een dame voor de jagers dus ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, het is uit met m'n, interessant hè?
Ik heb het alleen verkleind in Photoshop, verder niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!
Tip voor je scherm, gebruik een kleurencalibrator. Echt, het scheelt een boel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje UI bewerkings b.v. is terug
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o weer een dame voor de jagers dus ?
Wat bazel je, ben je geil of zo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geef elkaar nu maar een handje, en dan is het weer in orde, oké?
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik welquote:
Raar, ik ook, maar bij jou past ie kleuren aan. Daarom vroeg ik het me af, want dat hoort natuurlijk niet door PS (of welk programma dan ook).quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen verkleind in Photoshop, verder niets.
Whehe mijn papa zie ik dat nog niet doen
Wat? TFM, is het uit met je vriendin?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik wel.
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik wel.
Zou wel een koekje lustenquote:
We hunten een andere doelgroepquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!
Heinekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Ben je geil, of wil je een koekjuhhhh"quote:
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? TFM, is het uit met je vriendin?
Edit: Oh, overheen gelezen
quote:
eehe, we hebben het hier over bier .... niet over lauw water ....quote:
Waarom hield ze niet meer van je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
allo kleintjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Lip verbrand
Gulzigheid wordt meteen afgestraft blijkbaar
Elleu lieve medemensjes
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpenerquote:
Gekquote:
Herkenbaar. Wel de lasten maar niet de lusten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
thats mequote:
Dat is ook zeker een lekker pilsjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpener
I knowquote:
koelen met waterquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know
Godver, gehemelte EN lip verbrand...
Op mn gehemelte begint zich zelfs een blaar te vormen
Kan ik de fabrikant van die zelfmaak-pizza's niet aanklagen omdat hij niet op de doos heeft gezet dat na bereiding van de pizza deze enorm heet is en gulzige mensen zich kunnen verbranden?
Ze hield nog wel van me, maar we verschilden gewoon te veel van elkaar om het echt lang vol te houden, naja, het is maar beter zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hield ze niet meer van je?
Dat denk jij. TFM is geniepig!quote:
Ja al gedaanquote:
Zij kan niks anders doen dan huilen, al de hele dag, ik voel me meer opgeluchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:16 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wel de lasten maar niet de lusten.
En nu weer hunten zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze hield nog wel van me, maar we verschilden gewoon te veel van elkaar om het echt lang vol te houden, naja, het is maar beter zo
iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef knuppelhaar het volgende:
Vandaag een BBC-serie gekocht voor maar 8 euro, over de evolutie van het allerbegin.
Dat zijn nou mooie prijsjes.
Als het maar een hartslag heeft hè?quote:
Waarom huilt zij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zij kan niks anders doen dan huilen, al de hele dag, ik voel me meer opgelucht
Kijk, je denkt als een echte MPG!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft hè?
Oh jeetjequote:
quote:
Je moet je ava in die van Kasanova veranderen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze liggen al met bosjes aan m'n voeten, moeder moest zich een baan naar de deur slaan met een kapmes, ze stapelen zich op, het is echt ongelooflijk
Niks mis met Hertog Jan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh jeetjeDit gaat problematisch worden.. je bent toch geen Grolsch drinker hé?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze liggen al met bosjes aan m'n voeten, moeder moest zich een baan naar de deur slaan met een kapmes, ze stapelen zich op, het is echt ongelooflijk
En dan geen foto in je FoBoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ze wou het nog wel aanhouden, en ze wou van me houden, maar ze voelde gewoon dat het minder werd, en nu voelt ze zich schuldig tegenover mij, hoe vaak ik ook zeg dat dat niet hoeft, maarja, meisjes hè?quote:
beter dan heineken ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh jeetjeDit gaat problematisch worden.. je bent toch geen Grolsch drinker hé?
Ken het probleem. Maakte zelf de fout Axe te gebruiken. Grote fout.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
Nooit de moeite genomen om een foto van het goede formaat te bewerkenquote:
En jij noemt jezelf een Limburger..quote:
Die van je hyves zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om een foto van het goede formaat te bewerken
linkje tussen IMG tags werkt ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al 2 nieuwsgierige damesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever dood?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M hoeft niet alles wat een hartslag heeft
Niet met mij hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van je hyves zal wel goed zijn
ik ben ee nbrabander ... en drink Juupquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef Maraca het volgende:
[..]
En jij noemt jezelf een Limburger..Je bent geen Tukker!
nee maar die van mij ook liefste donker haar, en toch wel ouder dan 18quote:
Dommelsch is ook wel lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik ben ee nbrabander ... en drink Juup
Niet terugkrabbelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:25 schreef TheFamousMan het volgende:
Op die van m'n hyves lijk ik net een Downie
Hoiquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die van mij ook liefste donker haar, en toch wel ouder dan 18
Oke, heel snel even danquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Moet ik weer helemaal bewerken, en als ik 'm plak in Peent is het zo'n huge foto, als ik 'm verklein zie je er bijna niks van, kan jij 'm van formaat veranderen, als je zou willen, Nijner?
Ik ben dan een Brabander uit de omgeving Eindhoven, maar DOmmelsch vind ik niet zoquote:
Jij bent een chick, denk je dat dat een geschikte foto is?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, heel snel even danDie profielfoto bedoel je?
Jij hebt ook geen groot wensenlijst. Maar ik zoek dan ook meer op karakter. Bijna niemand die met mij matcht.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:26 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
nee maar die van mij ook liefste donker haar, en toch wel ouder dan 18
ik stem in met jequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben dan een Brabander uit de omgeving Eindhoven, maar DOmmelsch vind ik niet zo
Zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij bent een chick, denk je dat dat een geschikte foto is?
o jah karakter ... was ik bijna vergetenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Jij hebt ook geen groot wensenlijst. Maar ik zoek dan ook meer op karakter. Bijna niemand die met mij matcht.
www.tinypic.comquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:27 schreef TheFamousMan het volgende:
Een hoofdfoto moet binnen de 200*300 pixels formaatgrens vallen en een JPG, GIF of PNG bestand zijn.
Moet ik weer helemaal bewerken, en als ik 'm plak in Peent is het zo'n huge foto, als ik 'm verklein zie je er bijna niks van, kan jij 'm van formaat veranderen, als je zou willen, Nijner?
nu al ?quote:
Mag ze ook een beetje slim zijn of moet het een dom blondje met bruin haar zijn?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah karakter ... was ik bijna vergeten
daar let ik ook nog wel op
spontaan en leuk
Nou dan hoef je nog niet lang te zoeken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:28 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o jah karakter ... was ik bijna vergeten
daar let ik ook nog wel op
spontaan en leuk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef Maraca het volgende:
[..]
Mag ze ook een beetje slim zijn of moet het een dom blondje met bruin haar zijn?
zuipertjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:29 schreef Joysa het volgende:
[..]
Van bier drinken op terras word je moe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |