Waarom doe je een kleurverzadiging btw?quote:
Makro pasje is geblokkeerd dus dit was de laatste keer dat ik naar binnen mochtquote:
u vraagt wij leverenquote:
Ik was nog bezig met een video meid, plus dat ik je kleurverzadiging niet mooi vindquote:
Bestandje 'palmboom' bestond alquote:
Doe ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom doe je een kleurverzadiging btw?
Ze zijn precies hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik was nog bezig met een video meid, plus dat ik je kleurverzadiging niet mooi vind
Ik zie het tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bestandje 'palmboom' bestond al
[..]
Doe ik niet
die van Pheno is scherper ...quote:
Op mijn pc scheelt het niksquote:
Photoshop, en .pngquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik zie het tochWelk programma gebruik je en waarom kan het maar 16 bits dan?
Whaoh! Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:03 schreef Maraca het volgende:
MPG. Kom je van de zomer ijskoffie bij me drinken? Heb genoeg
[ afbeelding ]
Het zal wel aan mijn pc liggen dan...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ] RN
[ afbeelding ] Pheno
Hetzelfde, je hebt een bril nodig meid
Ja, geef die maar de schuldquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het zal wel aan mijn pc liggen dan...
ik zeg al, die van jou zijn de kleuren scherperquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:06 schreef Pheno het volgende:
[ afbeelding ] RN
[ afbeelding ] Pheno
Hetzelfde, je hebt een bril nodig meid
Hier scheelt het echt helemaal niks hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik zeg al, die van jou zijn de kleuren scherper
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaanquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, geef die maar de schuldAltijd maar iets de schuld geven dat niet terug kan praten
quote:
ssst, we moeten een onderwerp hebben toch ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaan
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit, ik zie geen reden om er over door te blijven gaan
Oranjeboomquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
ehh, het is uit met m'nquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ssst, we moeten een onderwerp hebben toch ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |