Broekie!quote:
Goed dat je het even zegtquote:
wat moet dat voorstellen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt wel een beetje onduidelijk zo
[ afbeelding ]
Ik ben wel nog onder de 30 jaquote:
Als je je best doet kan je alles anders opvatten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Er kon nog meer bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt wel een beetje onduidelijk zo
[ afbeelding ]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?quote:
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?
Dan vraag je dat aan diegene, niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werken
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetriequote:
Voor je UI hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
ik vind hem onduidelijk.quote:
Ja, dat is juist niet mijn smaak, vandaar even de keuzequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetrie
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.quote:
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind hem onduidelijk.
WTF, PVDA Tilburg spoort echt niet, stelletje zwakzinnigers ...
kermis
De Tilburgse kermis van de binnenstad naar een park verplaatsen![]()
Doe is ff normaalquote:
* Crazy-M is tevreden met zijn UI, Sig en ondertitelquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
Bijna, hoop ikquote:
gewoon niet door laten gaan is nog beter!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
Zo, drie maanden geleden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
heb ik ook iddquote:
Mooi, minder zatte randdebielen die gaan matten op de kermisquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.quote:
Oke, niet zo geweldigquote:
kan, maar ik vind gifjes meestal niet mooi.quote:
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.
Sorry.
gaan we samen onderdeukenquote:
WatzeFOK! is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Moet je dat van "ze"? Onhandig, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.
I'm a regular fokker since 2003.
Wat voor gifje wil je?quote:
Ik googelde op vrolijkquote:
Dat lijkt net zo'n eng aura ding ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |