Je doet je best maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik op zoek naar een nieuwe
Wat voor een?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over UI's gesproken, ik wil een nieuwe.
Iets leuksquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Deze vind ik voor nu te somber
[ afbeelding ]
En ik heb ook deze gehad, maar die is nu niet helemaal van toepassing
[ afbeelding ]
Jouw Cup A-A-A toch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Hebben die een accent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, friet/patat met brusselse kip dus![]()
quote:
Oh, En Schenkstroop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!
Iedereen vindt die ava emoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijk
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat meequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
Dank je, maar niet mijn idee van leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat mee
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.quote:
En dat ben ik dus echt totaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat plaatje vind ik wel kleurig. alsof je erg creatief zou zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.
Liefquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |