Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Dat is ook lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:52 schreef summer2bird het volgende:
Ik eet patat met sparerib () en fruit
![]()
Ik lust geen spareribquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:54 schreef Myraela het volgende:
Spareribs, dat is juist keilekker!
Ik weet nog niet wat we hier gaan eten, ouders gaan boodschappen doen. Waterijsjes halen.
Oooh lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:54 schreef Joysa het volgende:
[..]
Dat is ook lekker
![]()
Asperges met ham en meloen dr bij![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
OP is ook weer bijgewerkt, was wel eens nodig
Ik sta er niet bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:55 schreef RockNijntje het volgende:
OP is ook weer bijgewerkt, was wel eens nodig
Ik denk dat je daarvoor nog te weinig gepost hebt hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijof ben ik nog een koffien00bje?
niet over de OP pratenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:00 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik sta er niet bijof ben ik nog een koffien00bje?
quote:
Okiedokie. Begrijpelijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik denk dat je daarvoor nog te weinig gepost hebt hier![]()
En volgens mij komen er geen meer bij in de OP zolang er niemand uit gaat...
quote:
Inderdaadquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:11 schreef Pheno het volgende:
Nee en Klonk en BrandX komen hier ook nooit meer
Mooi, dan ga ik op zoek naar een nieuwequote:
Je doet je best maarquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mooi, dan ga ik op zoek naar een nieuwe
Wat voor een?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:14 schreef Yuki het volgende:
[..]
Over UI's gesproken, ik wil een nieuwe.
Iets leuksquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:15 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Je doet je best maar
[..]
Wat voor een?
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijkquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Deze vind ik voor nu te somber
[ afbeelding ]
En ik heb ook deze gehad, maar die is nu niet helemaal van toepassing
[ afbeelding ]
Jouw Cup A-A-A toch!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iets leuks
Deze is wel grappig, maar niemand weet wat het voorstelt
[ afbeelding ]
Hebben die een accent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:22 schreef RockNijntje het volgende:
Okee, friet/patat met brusselse kip dus![]()
quote:
Oh, En Schenkstroop.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diepere decolleté zodat MPG, DaMart e.d. een kwijlava moeten hebben!
Iedereen vindt die ava emoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:21 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Te somber? Dan is deze zeker te vrolijk
[ afbeelding ]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat meequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
Iedereen vindt die ava emo
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
Dank je, maar niet mijn idee van leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan Japan en yoghurt denken als ik jouw naam zie. Mischien kun je daar wat mee
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.quote:
En dat ben ik dus echt totaal nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:27 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
En dat plaatje vind ik wel kleurig. alsof je erg creatief zou zijn ofzo.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je iets hebt, verklein ik het wel even.
Liefquote:
schaampjequote:
Hey TFMquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:40 schreef TheFamousMan het volgende:
TjaTja,
'Goede' vrijdag noemen ze het dan
'Goede' Avond dan maar
Ik hoor het wel als je wat hebtquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Treviequote:
watzefok kan je daar ooit van maken?quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:41 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
What?
Maargoed,
Edit - ik had m moeten snappen.
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenenquote:
Schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Kan ik wel voor je doen hoor als je wilquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
En ik ben echt een noob met verkleinen enzo, moet weer eens uitzoeken hoe ik dat doe![]()
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartjequote:
Nu heb ik 3 vrijwilligersquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Kan ik wel voor je doen hoor als je wil
Ik las schaamlipje.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
watzefok kan je daar ooit van maken?
Dat begreep ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrendquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
LiefMaar dan heb ik toch een beetje het idee dat ik RN na-aap
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.quote:
Ik ga 'm wel opslaan, voor in de toekomstquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nee hoor, wordt alleen wel verwarrend
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:23 schreef Yuki het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 5 januari 2011 schreef Klinkerbotsing:
Waarom zijn jouw topics altijd zo awesome _O_
Op maandag 11 april 2011 schreef Myraela:
Hallo mijn "Als je 10 jaar ouder was geweest had ik je geraakt" toekomstige echtgenoot.
Misschien wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:43 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
hier gaat het dan wss binnenkort wel regenen
Da's simpel te verhelpen met PS of Picnikquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat boeit me niet hoor. Laatst ook voor iemand een foto bewerkt, voor haar cv. Zat een irritante haar voor d'r ogen.
hier is het allemaal langs getrokken. weer 2 of 3 druppels gehadquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Misschien wel.
[ afbeelding ]
Het ziet er goed uit
Waar het hard van vol isquote:
PS dus. Maar niet iedereen heeft dat of kan hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Da's simpel te verhelpen met PS of Picknick
hat hardquote:
Heb ik iets gemist ofzo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
het was bedoeld als schaampje van een gegeneerd haartje
schaamlippen in je hart ...quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is ook heel gecompliceerd, weetje niet hoe lang ik erover doeIk heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
♥ || Baby catcher in training || ♥
Dat kan al in Preview.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb nog niet zo lang een MacBook. En werken met foto's is ongeveer het enige dat ik er nog NIET mee kan![]()
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvattenquote:
Oversekste pubers zijn jullie!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Meestal beginnen de ouderen erover hoorquote:
Ik ben geen puber meerquote:
Tools -> adjust sizequote:
Wel vrolijk!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
Wordt wel een beetje onduidelijk zo
[ afbeelding ]
Broekie!quote:
Goed dat je het even zegtquote:
wat moet dat voorstellen ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ben wel nog onder de 30 jaquote:
Als je je best doet kan je alles anders opvatten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:48 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Knuppelhaar kan je op vele manieren opvatten
Er kon nog meer bijquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef summer2bird het volgende:
Net de vorige KSC gesloten!
Hoe kan dat?
[KSC #3426] Met je blote voeten in het gras..
Ik ga het even proberenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:49 schreef RockNijntje het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?quote:
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, je hebt de volpost van RN maar weer verwijderd? When will she learn?
Dan vraag je dat aan diegene, niet zo moeilijk doenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest even hunten om de OP bij te kunnen werken
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetriequote:
Voor je UI hoeft dat niet.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
ik vind hem onduidelijk.quote:
Ja, dat is juist niet mijn smaak, vandaar even de keuzequote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik denk dat ik die van RN net even mooier vind. Iets met symmetrie
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.quote:
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ik vind hem onduidelijk.
WTF, PVDA Tilburg spoort echt niet, stelletje zwakzinnigers ...
kermis
De Tilburgse kermis van de binnenstad naar een park verplaatsen![]()
Doe is ff normaalquote:
* Crazy-M is tevreden met zijn UI, Sig en ondertitelquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:53 schreef knuppelhaar het volgende:
Ik wil ook mijn ava, sig en ondertitel doen maar dan moet ik op zoek naar mijn wachtwoord en dat vind ik te veel moeite.
Bijna, hoop ikquote:
gewoon niet door laten gaan is nog beter!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ik lig er niet wakker om, moet ik zeggen
Zo, drie maanden geleden!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
Ik ook hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:55 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Dat is waar ook. Ik kom nog uit de tijd dat je dat allemaal op dezelfde pagina deed.
heb ik ook iddquote:
Mooi, minder zatte randdebielen die gaan matten op de kermisquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:56 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja jullie misschien niet, maar als tilburger is dit gewoon ... tja, gewoon dood zonde. Een heel mooi park gaan gebruiken voro kermis. Blijft er niks meer van over. Wat te denken van de vele horeca langs de kermis in het centrum en geen horeca in een park ....
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.quote:
Oke, niet zo geweldigquote:
kan, maar ik vind gifjes meestal niet mooi.quote:
als dat zou kunnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:54 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ja, morgenochtend vroeg word je verwacht op je werk. Ze vroegen me om het je even mede te delen.
Sorry.
gaan we samen onderdeukenquote:
WatzeFOK! is dat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Moet je dat van "ze"? Onhandig, lijkt me.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Ik heb de gewoonte zeer regelmatig een nieuw account aan te maken.
I'm a regular fokker since 2003.
Wat voor gifje wil je?quote:
Ik googelde op vrolijkquote:
Dat lijkt net zo'n eng aura ding ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 18:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oke, niet zo geweldig
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |