oh...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
tijd om in te pakken en naar huis te gaan...
Dus je zegt nu dat als je nog een keer denkt dat ik 14 ben je overboord gaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En 4 maal is overboord dan maar?
Oh, is goed hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik kom de 7e in principe terug, dan moet ik nog even van Steenwijk naar Zwolle, eerst ff langs huis, dus dat word sowieso de 2e helft van de middag.
Je was toch 12?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat als je nog een keer denkt dat ik 14 ben je overboord gaat?Don't do it
Was jij dat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, is goed hoor![]()
Heb jij een ander zakelijk nummer gekregen of reageer je gewoon niet op mijn sms?![]()
Ja, dat was ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Was jij dat!
Ik had jouw nummer niet, en ik dacht al.
"Mama, vanmiddag moesten wij in het park spelen, en toen zagen we papa een andere mevrouw kusjes gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.
Als ik die maar goede instructies geef wat ze later zeggen
Papa zat de hele tijd met een andere mevrouw te praten komt minder goed over
amateur dan zeg je gewoon het was kusjesdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mama, vanmiddag moesten wij in het park spelen, en toen zagen we papa een andere mevrouw kusjes geven"
Daar hebben we zelfs een liedje overquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur dan zeg je gewoon het was kusjesdag
waaraan?quote:
niet 14 meiquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik roep binnenkort wel wat![]()
Want 14 op 15 mei ga ik dan weer Symph en MZ helpen in HHW
To the looquote:
daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs een liedje over
laters leoniekequote:
quote:
je praat vlaams dus jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Mijn verstand werkt wat trager met dit weer... Is dat een geldig excuus?
Dan ben je ook niet de enige....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Mijn verstand werkt wat trager met dit weer... Is dat een geldig excuus?
wel, ze gaan ook nog een keer weg bij jou hequote:
aan zijn perenijsjequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, ze gaan ook nog een keer weg bij jou he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |