Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Roept u maar.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:19 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
ja, tot 14 meiquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
of de week daarop, toch, dan ben jij ook nog hier in de buurt he?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:21 schreef suikertaartje het volgende:
Dus: http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
Welke dagen moet jij werken?quote:
Jaquote:![]()
Als het in het weekend is, moet ik het er toch tussendoor plannen, maar dat lukt wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:23 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Welke dagen moet jij werken?
[..]
Ja![]()
Die zondag als in 8 mei?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Als het in het weekend is, moet ik het er toch tussendoor plannen, maar dat lukt wel.
Trouwens, vanaf maandag over een week tot die zaterdag erop ben ik het land uit, die zondag ga ik Symph en MZ even helpen met het verhuizen van het één en ander, dus dat weekend valt al af.
Scandinavië is tof!quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:26 schreef Koen66 het volgende:
![]()
volgend weekend en het weekend daarna zit ik in Denemarken. Ook leuk uiteraard
Perenijsjes.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef PeZu het volgende:
we hebben bakken aardappeltjes in de vorm van paashaasjes![]()
en festini peer![]()
en magnum gold![]()
en appeltaart![]()
Nu wil ik OOK perenijsjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef PeZu het volgende:
we hebben bakken aardappeltjes in de vorm van paashaasjes![]()
en festini peer![]()
en magnum gold![]()
en appeltaart![]()
Jep. Die moet bij jou wegkomen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die zondag als in 8 mei?
Help je dan ook even eettafel sjouwen in Zwolle? Die is namelijk zooooooooooooooo zwaar
kom fbz helpen dan krijg je er 1 als beloningquote:
Wil je dat dan ook ff pm-en of dm-en, want ik lees hier niet terug.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Ik roep binnenkort wel wat![]()
Want 14 op 15 mei ga ik dan weer Symph en MZ helpen in HHW
Ik ookquote:
Is goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
Bij mijn oudersquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Jep. Die moet bij jou wegkomen?
Wat zijn de afmetingen van dat ding? Past dat achterin een gróóóóte station?
Niet ons gras, want dat is een jaar of tien geleden de tuin uitgemieterd en vervangen door stenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef leonieke het volgende:
Gras, welk gras?(de werken aan onze tuin zijn nog maar eens uitgesteld
)
ben je belgquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef leonieke het volgende:
)
In de achtertuin.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef leonieke het volgende:
)
Je taalquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu door de mand gevallen?
de werkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hoe ben ik nu door de mand gevallen?
ja, maar ik koop zo zelf ook welquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
kom fbz helpen dan krijg je er 1 als beloning
let je wel op dat de supers maar tot 18 open zijn vandaagquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar ik koop zo zelf ook wel
Ik zou zaterdagmiddag wel even kunnen komen passen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mijn ouders![]()
Hij is 90x200 en heeft grote poten en een lange balk voor tussen de poten...
We zouden 7 mei een poging kunnen wagen en als het niet past Symph met de paardentrailer laten komen de 8e?
nee das gewoon in het wilde weg een quote van kabouter wesleyquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Is dat tegen mij?(de uitdrukking zegt me niets
)
Ik lees ook niet terug hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:29 schreef JJH het volgende:
[..]
Wil je dat dan ook ff pm-en of dm-en, want ik lees hier niet terug.
Wat een lelijke tuin zeg.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die hebben we niet![]()
Ah nee, ik zou liegen, we hebben dit
[ afbeelding ]
Want alle belgen praten als kabouter wesley.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee das gewoon in het wilde weg een quote van kabouter wesley
valt het op dat ik geen fan ben?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
nee das gewoon in het wilde weg een quote van kabouter wesley
waar zeg ik dat preciesquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Want alle belgen praten als kabouter wesley.
19quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
let je wel op dat de supers maar tot 18 open zijn vandaag
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zou zaterdagmiddag wel even kunnen komen passen.
jaquote:
echtquote:
Sorry, ben gewoon een beetje chagrijnig vandaag, buikpijn, rotouders, koppijn ect. Let maar niet op mijquote:
ik zeg dat echt helemala nergens hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:34 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet?
Heb ik weer eens iets verkeerd begrepen?
Ja, maar ik weet waar hij in gaatquote:
Ja. Eén zin was voor mij voldoende om die prachtige zoetgevooisde Vlaamse tongval te herkennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder dan chagrijnig op die mannen die bij ons moeten komen werken, geraak ik niet, hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een beetje chagrijnig vandaag, buikpijn, rotouders, koppijn ect. Let maar niet op mij
ok vd zekerheid zou ik wat eerde rgaanquote:
gisteren dahct ik aan je toen er mango op mijn broodje kip zatquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie even jaloers maken.Ik kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verder dan chagrijnig op die mannen die bij ons moeten komen werken, geraak ik niet, hoorIk ben gewoon pissed omdat onze oprit en ons terras al moesten afgewerkt zijn en ze vandaag hebben laten weten dat ze pas in de week van 9 mei beginnen.
Arme meneer die ik 10 minuten later aan de telefoon had
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie even jaloers maken.platenspelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Puberquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een beetje chagrijnig vandaag, buikpijn, rotouders, koppijn ect. Let maar niet op mij
Ik heb nog bijna twee volle dozen, ik had er nog eentje over van vorige zomer.quote:
Westvlaamse in mijn gevalquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Eén zin was voor mij voldoende om die prachtige zoetgevooisde Vlaamse tongval te herkennen
kopenquote:
Begreep ik nou goed dat jij nu hier ergens in de buurt zit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
7 8mei kan ik ook helpen sjouwen misschien
oeh, handigquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
7 8mei kan ik ook helpen sjouwen misschien
Hij ging nu wel nog eens in de planning kijken of hij niets kon regelen voor de week van 2 mei.quote:
Welke 14-jarige?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Debiele 14jarige. Ik ben 3 jaar ouder.
bitchfight bitchfight bitchfightquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Debiele 14jarige. Ik ben 3 jaar ouder.
dat past welquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, handig![]()
8 mei ben ik wel naar de dierentuin, maar de 7e moeten we even kijken of het past
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb nog bijna twee volle dozen, ik had er nog eentje over van vorige zomer.
En ik heb vorige week ofzo ook meegenomen met de boodschappen.
Is besteld, en ik denk ook al dat ie bij mijn platenzaak op me ligt te wachten. Ik ben echt lui.quote:
Ik was laatst zeg maar iets van jarig enzoquote:
Grrrrr....quote:
ik moet mijne weer aansluiten en afstellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Is besteld, en ik denk ook al dat ie bij mijn platenzaak op me ligt te wachten. Ik ben echt lui.
Oh jaa..quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik was laatst zeg maar iets van jarig enzo
Beter dan dat witte scherm dat ik eerst kreeg, dan moest je je hele bericht weer opnieuw typenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Grrrrr....
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Gotta love chrome, die onthoud dat voor je.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Beter dan dat witte scherm dat ik eerst kreeg, dan moest je je hele bericht weer opnieuw typen
Jep.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Gotta love chrome, die onthoud dat voor je.
oh...quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:41 schreef wel.o.k het volgende:
tijd om in te pakken en naar huis te gaan...
Dus je zegt nu dat als je nog een keer denkt dat ik 14 ben je overboord gaat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En 4 maal is overboord dan maar?
Oh, is goed hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:42 schreef JJH het volgende:
Trouwens, ik kom de 7e in principe terug, dan moet ik nog even van Steenwijk naar Zwolle, eerst ff langs huis, dus dat word sowieso de 2e helft van de middag.
Je was toch 12?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dus je zegt nu dat als je nog een keer denkt dat ik 14 ben je overboord gaat?Don't do it
Was jij dat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:43 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, is goed hoor![]()
Heb jij een ander zakelijk nummer gekregen of reageer je gewoon niet op mijn sms?![]()
Ja, dat was ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:44 schreef JJH het volgende:
[..]
Was jij dat!
Ik had jouw nummer niet, en ik dacht al.
"Mama, vanmiddag moesten wij in het park spelen, en toen zagen we papa een andere mevrouw kusjes gevenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.
Als ik die maar goede instructies geef wat ze later zeggen
Papa zat de hele tijd met een andere mevrouw te praten komt minder goed over
amateur dan zeg je gewoon het was kusjesdagquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
"Mama, vanmiddag moesten wij in het park spelen, en toen zagen we papa een andere mevrouw kusjes geven"
Daar hebben we zelfs een liedje overquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
amateur dan zeg je gewoon het was kusjesdag
waaraan?quote:
niet 14 meiquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:28 schreef suikertaartje het volgende:
To the looquote:
daar doelde ik ook opquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:50 schreef leonieke het volgende:
[..]
Daar hebben we zelfs een liedje over
laters leoniekequote:
quote:
je praat vlaams dus jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Mijn verstand werkt wat trager met dit weer... Is dat een geldig excuus?
Dan ben je ook niet de enige....quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:53 schreef leonieke het volgende:
[..]![]()
Mijn verstand werkt wat trager met dit weer... Is dat een geldig excuus?
wel, ze gaan ook nog een keer weg bij jou hequote:
aan zijn perenijsjequote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
wel, ze gaan ook nog een keer weg bij jou he
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
Groetjes vanaf het zonnige balkon van jonkvrouwe Muck.
Ik zie Pheno's op Google.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
Het google-logo is hier uit elkaar gevallen
Mooi zo.quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:58 schreef RockNijntje het volgende:
Het google-logo is hier uit elkaar gevallen
Zo saai daar dat je maar zit te FOK!kenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:57 schreef DaMart het volgende:
Groetjes vanaf het zonnige balkon van jonkvrouwe Muck.
google is stom en moet doodquote:
Neen.quote:
wellesquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:00 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Neen.
Je kunt niet in een hele korte tijd 2 berichten achter elkaar plaatsen. Wacht even een ogenblik en probeer het dan nog eens.
Nou neequote:
200 perenijsjes whut!!quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nou neeJe doet alleen nogal wazig
Wie is hier nou de puber met zo'n reactiequote:
Jij, jij lacht mij uit, typerend pubergedrag.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wie is hier nou de puber met zo'n reactie![]()
Ik neem het niet op tegen kindjes.quote:
wie niet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:03 schreef Schenkstroop het volgende:
[..]
200 perenijsjes whut!!
Houd jij van perenijsjes
quote:
ST gaat een datum roepen, en dan gaan we de hele middag met de blote voeten in het gras zitten, naar een terrasje verhuizen, lekker eten en drinken met allemaal lieve mensen en zolang blijven zitten dat het net te koud is.quote:
Jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:06 schreef JJH het volgende:
[..]
ST gaat een datum roepen, en dan gaan we de hele middag met de blote voeten in het gras zitten, naar een terrasje verhuizen, lekker eten en drinken met allemaal lieve mensen en zolang blijven zitten dat het net te koud is.
Nietes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, s2b en nijn liepen te bekvechten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik deed niks onaardigs heur.
Twiddel
Tsja, pubers hequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, pubers he![]()
*theatrale zucht
Dat krijg je met pubersquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappenlijstje maken en boodschappen doen![]()
Perenijsjes![]()
uhuh helemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:quote:
Je valt in herhaling, typisch pubergedragquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo saai daar dat je maar zit te FOK!ken?
Ik lokte je niet uit johquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
Iets met leeftijd misschien...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:
Een persoon die zich in zijn adolescentie bevindt wordt een adolescent genoemd. De term adolescent heeft niet de sterke connotatie "dwarsligger" die het woord puber heeft. "Puberteit" verwijst over het algemeen naar de overgangsfase tussen de kindertijd en de adolescentie.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
De discussie met mijn moeder op die leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, typisch pubergedrag.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Zat een post in te type op Blackberry net toen er opeens 'battery drained'' verscheen
Dat is fijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Zat een post in te type op Blackberry net toen er opeens 'battery drained'' verscheen
Dan ben je nog een broekiequote:
mja wiki bepaalt niet hetgeen wat ik vind hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:
Een persoon die zich in zijn adolescentie bevindt wordt een adolescent genoemd. De term adolescent heeft niet de sterke connotatie "dwarsligger" die het woord puber heeft. "Puberteit" verwijst over het algemeen naar de overgangsfase tussen de kindertijd en de adolescentie.
Haar platenspeler is ook een beetje stuk, denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof wiki toch meer dan jouw mening, no offencequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja wiki bepaalt niet hetgeen wat ik vind hoor
Dus je kon ook Barbabe niet Whatsappen om een date te plannenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Doe je goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga morgen wel weer verder![]()
nou eerst lekker buiten zitten onder de luifel en een lambrusco drinken
wat jij gelooft is niet belangrijk voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik geloof wiki toch meer dan jouw mening, no offence
Eigenlijk blijf je altijd een soort adolescent, je blijft leren, ontwikkelen [vage modus uit/]quote:
quote:
En wat jij gelooft al helemaal niet voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij gelooft is niet belangrijk voor mij
Ik denk hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haar platenspeler is ook een beetje stuk, denk ik
waarom ben je je dan zo stug aan het verdedigen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En wat jij gelooft al helemaal niet voor mij![]()
Oooooh, dat is altijd ZO lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet het heerlijk ruiken bij jou, na dat eerste zomerbuitje.
Doe ik altijd al, maar dat is een lang verhaal waarmee ik je vast snel mee verveel als ik dat ga vertellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ben je je dan zo stug aan het verdedigen?
Ik vind jou bijna altijd je gedragen als een puber.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
S2B, is het heel erg dat puber ik je vind gedragen als een puber?
ik ben ook in een zomerbuitjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
hhahahaa het is 22 april en we praten over ZOMER buitjes
klopt plus het feit dat het me werkelijk waar geen zak interesseertquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe ik altijd al, maar dat is een lang verhaal waarmee ik je vast snel mee verveel als ik dat ga vertellen
Het is te warm gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
Tadaa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt plus het feit dat het me werkelijk waar geen zak interesseert![]()
die had ik al ge Whatsapped dat ik vandaag familydag heb en ik niet kan koffie-en helaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je kon ook Barbabe niet Whatsappen om een date te plannen?
Perenijsjesquote:
Ah kom op, het is 25 graden, dan vind ik dat ik het over zomerbuitjes mag hebben, ik heb immers ook al een perenijsje op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegtquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik vind jou bijna altijd je gedragen als een puber.
Dus niet erg nee
ja het klimaat is geen oven heh einsteinquote:
ik ga zo de fik maar in de BBQ zetten voor het eerstquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kom op, het is 25 graden, dan vind ik dat ik het over zomerbuitjes mag hebben, ik heb immers ook al een perenijsje op.
En dat is alleen maar logisch ook, op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegt
Maar van anderen heb ik het ook gehoord, dus dat zal dan wel zo zijn
Dat komt omdat ik niet vaak serieus reageer hier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegt
Maar van anderen heb ik het ook gehoord, dus dat zal dan wel zo zijn
Zeg ik dat ik het vreemd vind dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het klimaat is geen oven heh einstein_!
Een over koelt ook af als je het uitzetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het klimaat is geen oven heh einstein_!
zeg ik dat jij het vreemd vind danquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik het vreemd vind dan?
Grappig, van iemand die bijna de helft jonger is dan JJHquote:
Dus iemand heeft het klimaat uitgezet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een over koelt ook af als je het uitzet
als jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Een over koelt ook af als je het uitzet
Ik wou het niet zeggen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grappig, van iemand die bijna de helft jonger is dan JJH
Iedereen onder de 30 is een broekiequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:21 schreef Pheno het volgende:
[..]
Grappig, van iemand die bijna de helft jonger is dan JJH
Cavia onder zijn hol schoppen en weer laten lopen in zijn rad, zodat het telefoontje weer oplaadt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Ik kan me niet aangesproken voelenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iedereen onder de 30 is een broekie
god wat een lambal is dat zegquote:
Ach, ik typ het meestal, hardop praten tegen mijn laptop staat zo stom.quote:
Al die regeltjes (ge zult dat, je moet zus, doe niet zo) en hij durft zich niet eens te vertonenquote:
Inspreken met een microfoontje?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik typ het meestal, hardop praten tegen mijn laptop staat zo stom.
Ik praat wel ooit voor de pc, videogesprekkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ach, ik typ het meestal, hardop praten tegen mijn laptop staat zo stom.
Hij is overalquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
Al die regeltjes en hij durft zich niet eens te vertonen
ik heb geen pc, dat zal het zijn. En geen videogesprekken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik praat wel ooit voor de pc, videogesprekken
dat hij het als almachtige maar goed verprutst heeftquote:
Ook als ik uitgebreid aan het schijten ben? Lambal dat ie er isquote:
God is vermoord?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hij het als almachtige maar goed verprutst heeft![]()
vind je het gek dat ze zijn vermoordde
Een goedwerkend stemherkenningsprogramma moet ik nog zien.quote:
zijn zoonquote:
Huh, hoe kan dat dan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
Nee, hij post hier nog vaak zat hoor, alleen vaker in R&P.quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, hij post hier nog vaak zat hoor, alleen vaker in R&P.
en wat voor een voorbeeld, een mislukte timmermanquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:26 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ooh zo. Nee die kerel moest toch een voorbeeld zijn ofzo?
Vandaag heeft ie het qua weer prima voor elkaar.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Vandaag heeft ie het qua weer prima voor elkaar.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappen
god bestaat niet
Goh, je meent het.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:28 schreef PeZu het volgende:
[..]
pssst ik zal je een geheimpje verklappen
god bestaat niet
quote:
ik zweer het op godquote:
quote:
jij hebt voor mij geen waarde, ik ken je nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Iemand in haar waarde laten te moeilijk voor je?
Als jij dat geloven wil, prima joh, hoef je echt niemand mee te overtuigen.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:33 schreef PeZu het volgende:
[..]
jij hebt voor mij geen waarde, ik ken je niet![]()
plus god bestaat echt niet
ik geloof het niet ik weet het 100% zekerquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:34 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Als jij dat geloven wil, prima joh, hoef je echt niemand mee te overtuigen.
dat doet het iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet het heerlijk ruiken bij jou, na dat eerste zomerbuitje.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik geloof het niet ik weet het 100% zeker![]()
leef vooral in onwetendheid
dan kan je ook niet want jij kan mij niet overtuigen van iets wat ik zeker weetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
![]()
Nou ja, ik ga hier niet meer op reageren.
Jij kan mij ook niet overtuigen van iets waar ik zeker over ben.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
dan kan je ook niet want jij kan mij niet overtuigen van iets wat ik zeker weet
jij kan niet zeker van zijn bestaan want het is een geloofquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:37 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jij kan mij ook niet overtuigen van iets waar ik zeker over ben.
So don't try.
myrquote:
hoi lieverdquote:
het was gelukkig maar een buitje van een half uurquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:38 schreef JJH het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat het hier nog even uitblijft.
de geur van regen op warme stenenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:40 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het was gelukkig maar een buitje van een half uur
Buikpijn, en natuurlijk van het weer genietenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Super. Hoe is het daar? Lekker van het weer kunnen genieten.
die is op zich ook wel chill jaquote:
niet goedquote:
dat hoop ik niet want de stof ozon is zwaar giftigquote:
Oeh lekker.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:48 schreef Pheno het volgende:
Ik ga maar eens pizza maken. Eens kijken wat ik er voor beleg op ga doen
al shet brusselse kip is dan is het ook frietquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk friet/patat met brusselse kip
Ik dacht dat altijd. Maar ook niet als je een klein beetje ruikt?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:48 schreef PeZu het volgende:
[..]
dat hoop ik niet want de stof ozon is zwaar giftig
Jumjum patat.....quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef RockNijntje het volgende:
Dalijk friet/patat met brusselse kip
Hier is het altijd met rijstquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
al shet brusselse kip is dan is het ook friet
gene idee wat je precies ruikt maar ozon is het nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik dacht dat altijd. Maar ook niet als je een klein beetje ruikt?
Ik ga er trouwens vandoor. Mensen, tot later.
kipquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:51 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hier is het altijd met rijstAlleen kwam mijn moeder er net pas achter dat de rijst op is
Wat die pinguin zegt!quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:10 schreef Pheno het volgende:
Nee, hoor er kan er altijd nog wel wat bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |