Nietes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, s2b en nijn liepen te bekvechten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed niks onaardigs heur.
Twiddel
Tsja, pubers hequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, pubers he![]()
*theatrale zucht
Dat krijg je met pubersquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappenlijstje maken en boodschappen doen![]()
Perenijsjes![]()
uhuh helemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:quote:
Je valt in herhaling, typisch pubergedragquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo saai daar dat je maar zit te FOK!ken?
Ik lokte je niet uit johquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
Iets met leeftijd misschien...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:
Een persoon die zich in zijn adolescentie bevindt wordt een adolescent genoemd. De term adolescent heeft niet de sterke connotatie "dwarsligger" die het woord puber heeft. "Puberteit" verwijst over het algemeen naar de overgangsfase tussen de kindertijd en de adolescentie.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
De discussie met mijn moeder op die leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, typisch pubergedrag.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Weekend!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Zat een post in te type op Blackberry net toen er opeens 'battery drained'' verscheen
Dat is fijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Zat een post in te type op Blackberry net toen er opeens 'battery drained'' verscheen
Dan ben je nog een broekiequote:
mja wiki bepaalt niet hetgeen wat ik vind hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:
Een persoon die zich in zijn adolescentie bevindt wordt een adolescent genoemd. De term adolescent heeft niet de sterke connotatie "dwarsligger" die het woord puber heeft. "Puberteit" verwijst over het algemeen naar de overgangsfase tussen de kindertijd en de adolescentie.
Haar platenspeler is ook een beetje stuk, denk ikquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik geloof wiki toch meer dan jouw mening, no offencequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mja wiki bepaalt niet hetgeen wat ik vind hoor
Dus je kon ook Barbabe niet Whatsappen om een date te plannenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:12 schreef Koen66 het volgende:
zow ik ben thuis
Doe je goed!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef goldfinger1963 het volgende:
ik ga morgen wel weer verder![]()
nou eerst lekker buiten zitten onder de luifel en een lambrusco drinken
wat jij gelooft is niet belangrijk voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik geloof wiki toch meer dan jouw mening, no offence
Eigenlijk blijf je altijd een soort adolescent, je blijft leren, ontwikkelen [vage modus uit/]quote:
quote:
En wat jij gelooft al helemaal niet voor mijquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
wat jij gelooft is niet belangrijk voor mij
Ik denk hetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haar platenspeler is ook een beetje stuk, denk ik
waarom ben je je dan zo stug aan het verdedigen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef summer2bird het volgende:
[..]
En wat jij gelooft al helemaal niet voor mij![]()
Oooooh, dat is altijd ZO lekkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Volgens mij moet het heerlijk ruiken bij jou, na dat eerste zomerbuitje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |