Ja, maar ik weet waar hij in gaatquote:
Ja. Eén zin was voor mij voldoende om die prachtige zoetgevooisde Vlaamse tongval te herkennenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verder dan chagrijnig op die mannen die bij ons moeten komen werken, geraak ik niet, hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een beetje chagrijnig vandaag, buikpijn, rotouders, koppijn ect. Let maar niet op mij
ok vd zekerheid zou ik wat eerde rgaanquote:
gisteren dahct ik aan je toen er mango op mijn broodje kip zatquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie even jaloers maken.Ik kom er aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:38 schreef leonieke het volgende:
[..]
Verder dan chagrijnig op die mannen die bij ons moeten komen werken, geraak ik niet, hoorIk ben gewoon pissed omdat onze oprit en ons terras al moesten afgewerkt zijn en ze vandaag hebben laten weten dat ze pas in de week van 9 mei beginnen.
Arme meneer die ik 10 minuten later aan de telefoon had
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef JJH het volgende:
Ik ga jullie even jaloers maken.platenspelerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
Puberquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:36 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Sorry, ben gewoon een beetje chagrijnig vandaag, buikpijn, rotouders, koppijn ect. Let maar niet op mij
Ik heb nog bijna twee volle dozen, ik had er nog eentje over van vorige zomer.quote:
Westvlaamse in mijn gevalquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Eén zin was voor mij voldoende om die prachtige zoetgevooisde Vlaamse tongval te herkennen
kopenquote:
Begreep ik nou goed dat jij nu hier ergens in de buurt zit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
7 8mei kan ik ook helpen sjouwen misschien
oeh, handigquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:39 schreef wel.o.k het volgende:
7 8mei kan ik ook helpen sjouwen misschien
Hij ging nu wel nog eens in de planning kijken of hij niets kon regelen voor de week van 2 mei.quote:
Welke 14-jarige?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Debiele 14jarige. Ik ben 3 jaar ouder.
bitchfight bitchfight bitchfightquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Debiele 14jarige. Ik ben 3 jaar ouder.
dat past welquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, handig![]()
8 mei ben ik wel naar de dierentuin, maar de 7e moeten we even kijken of het past
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |