Nietes!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik, s2b en nijn liepen te bekvechten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik deed niks onaardigs heur.
Twiddel
Tsja, pubers hequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Tsja, pubers he![]()
*theatrale zucht
Dat krijg je met pubersquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:07 schreef JJH het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ben geen puber, ik ben een adolescent.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef suikertaartje het volgende:
Boodschappenlijstje maken en boodschappen doen![]()
Perenijsjes![]()
uhuh helemaalquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:09 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:quote:
Je valt in herhaling, typisch pubergedragquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:10 schreef summer2bird het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Zo saai daar dat je maar zit te FOK!ken?
Ik lokte je niet uit johquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
Iets met leeftijd misschien...quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik heb wiki even gekopieerd voor je:
Een persoon die zich in zijn adolescentie bevindt wordt een adolescent genoemd. De term adolescent heeft niet de sterke connotatie "dwarsligger" die het woord puber heeft. "Puberteit" verwijst over het algemeen naar de overgangsfase tussen de kindertijd en de adolescentie.
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Je zat mij uit te lokken, gelukkig ben ik een stuk 'volwassener'
De discussie met mijn moeder op die leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je valt in herhaling, typisch pubergedrag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |