Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door MaleDuck op 22-04-2011 14:51:17 ]<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
die komt dus ook na de mijnequote:
sorry... meer opties pasten nietquote:
Dan tel ik het bij balkonquote:
wou je zeggen dat dm dik is ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Nu krijgt Yuki ook gelijk een hoop PM en DM natuurlijk
jahquote:
quote:
Ja, daarom had ik al wat gestuurdquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
die komt dus ook na de mijne
maar kan ze best gebruiken denk ik
Ik kreeg prompt een PM en een foboreactie (melding via DM) na dit berichtquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:46 schreef Crazy-M het volgende:
Nu krijgt Yuki ook gelijk een hoop PM en DM natuurlijk
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik kreeg prompt een PM en een foboreactie (melding via DM) na dit bericht
Ja, het losmaken van een stroom DM en PM berichten, daar is die gekke M wel goed inquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zal je altijd zien natuurlijk.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:48 schreef Yuki het volgende:
[..]
Wat heb ik gemistquote:
ik ben ONSCHULDIG !!!!!!!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:49 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ja, het losmaken van een stroom DM en PM berichten, daar is die gekke M wel goed in
ah, die werken kl*te op mijn laptop vooral in de zonquote:
ja dat zeg ik, sex op het balkonquote:
de foto van Pezu op het strand.quote:
Nietus...quote:
idd... heb m maar in de OP gezet onder spoiler...quote:
nog steeds hoor... moet je even WA-en...quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef Koen66 het volgende:
Wuuuut
Barretje wilde koffie met me drinken
Lees ik nu
Whuuuuuuuut!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
idd... heb m maar in de OP gezet onder spoiler...
Eigenlijk was de planning om naar Utrecht te gaan vandaag, gelukkig maar niet gedaan dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef DaMart het volgende:
Handig, geen treinen tussen Leiden en Utrecht... gelukkig hoef ik die kant niet op vandaag.
hier de foto van pezu aan het strand:quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't have to be CRAZY to be my friend............. But it sure helps!
Op donderdag 8 december 2011 10:27 schreef MaleDuck het volgende: Ja, je bent een steunpilaar van GRTD :Y
Ik word altijd dronken van 1 biertje...meestal het 16e
Ik luister NL-Talig
* DaMart blijft de rest van de treinreis naar de OP staren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:51 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nietus...
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Eigenlijk was de planning om naar Utrecht te gaan vandaag, gelukkig maar niet gedaan dus.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de foto van pezu aan het strand:Volle haardosSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:52 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hier de foto van pezu aan het strand:ik heb minder haarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
Vast wel, kijk maar:quote:
Ach, is puur deze OP, heb m niet in de wiki gezetquote:
ik zag tralies vandaarquote:
Iets met het open nieuw deel knopjequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
Ach, is puur deze OP, heb m niet in de wiki gezet
Dan nog had ik niet geweten waar je te vinden was Yukquote:
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordtquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
Dit jaquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordt
Plus de OP van het volgende topic en die daarna... en die daarna... als niemand hem eruit haalt... want met de opennieuwdeelknop wordt immers de OP in zijn geheel overgenomenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Vast wel, kijk maar:
[..]
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met het open nieuw deel knopje
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weerquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
probleem is wel dat veel mensen open nieuw deel aanklikken waardoor de OP automatisch gekopieerd wordt
Dat moeten ze maar eens doen ja, hij mist ook 15 delenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weer
LL, de echtequote:
ja maar wie doet dat nog ....quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:55 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
[..]
Maar als iemand dan de OP van de wiki kopieert, dan verdwijnt hij weer
Dag schatquote:
Soliquequote:
quote:
Ik snap hetquote:
Lievquote:
Dat valt te veranderenquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:54 schreef Solique het volgende:
[..]
Dan nog had ik niet geweten waar je te vinden was Yuk
Je redt het welquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jawel, verlang naar het weekend, maar moet nog ruim een uur
Had ik al gezegd dat ik in de buurt van Utrecht werk?quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het
[..]
Liev![]()
[..]
Dat valt te veranderen
ja ik ben niet nieuwsgierig hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik snap het
[..]
Liev![]()
[..]
Dat valt te veranderen
Dat kan, kom alleen weinig in Utrecht. Ook niet al te bekend.quote:
ja dat plus hoi stquote:
Na het weekend gaat er weinig werk verzet worden dus.quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hrhr.. Ik ben al mijn klantcontacten aan het aansporen om te gaan zuipen dit weekend
Telkens als ik een mail krijg met prettig paasweekend, stuur ik terug:
"Jij ook een fijn paasweekend en lekker genieten van het weer (met de nodige alcolholische drankjes natuurlijk!)"![]()
Je wil nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat kan, kom alleen weinig in Utrecht. Ook niet al te bekend.
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik in de buurt van Utrecht werk?.
Geeft nietquote:
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Verrek, nu zie ik die spoiler
Leuke bikini
Ik heb er gisteren ook eentje gekocht
Utrechtquote:
In de OPquote:
That's my evil plan.. Ofcoursequote:Op vrijdag 22 april 2011 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Na het weekend gaat er weinig werk verzet worden dus.
In Utrechtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
In de OPquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:57 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je redt het wel
* Ladylikecheertnog maar ff
je kunt het
bijna klaar
pics!quote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef Ladylike het volgende:
Verrek, nu zie ik die spoiler
Leuke bikini
Ik heb er gisteren ook eentje gekocht
ietsje beterquote:
suikertaartjeO+quote:
Ladyquote:
priemquote:Op vrijdag 22 april 2011 14:58 schreef PriemGirl het volgende:
Hrhr.. Ik ben al mijn klantcontacten aan het aansporen om te gaan zuipen dit weekend
Telkens als ik een mail krijg met prettig paasweekend, stuur ik terug:
"Jij ook een fijn paasweekend en lekker genieten van het weer (met de nodige alcolholische drankjes natuurlijk!)"![]()
Hij ligt thuisquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij ligt thuis
Het is vandaag bewolkt in Maastricht dus gewoon aangekleed vandaag
Wokjequote:
Suikersnoetjequote:
* MPG bloostquote:
Owquote:[..]
Dat valt te veranderen
quote:
helaas, heb er alleen nog eentje in lingeriequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
een LL in bikini had me nog een extra zetje richting het weekend gegeven denk ik
Raar. Het is raar.quote:
Hoi lieffie, is het lekker in de trein?quote:
Het is drukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoi lieffie, is het lekker in de trein?
Dank jequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef Koen66 het volgende:
Hahaha ik zocht me rot in de OP (zit mobiel he)
Mooie bikini
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef Ladylike het volgende:
foto van mn kleine en lief samen in de speeltuin
[ afbeelding ]
zou me ook wel helpen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
helaas, heb er alleen nog eentje in lingerie
en zonder hoofd
Ik kan wel een keer uit werk vandaan naar Utrecht komen hoor!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoeft niet, doe ik wel
En ik ben wel in voor een meet ofzo
Prive-meet, Mini-meet of een grotere meet?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hoeft niet, doe ik wel
En ik ben wel in voor een meet ofzo
Ja, vanochtend wist ik in elk geval weer hoe ik moest blijven staanquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is druk.
Maar bijna bij Rotterdam, dus ik ga zo de laptop maar weer verstoppen, denk ik.
En doe je wel rustig aan met je hoofd?.
He bahquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Raar. Het is raar.
Gisteravond kreeg ik ineens zo ontzettend hoofdpijn dat ik niets meer kon![]()
Ik moest echt nadenken over hoe ik moest lopen en hoe ik de trap op moest. Ik wist het niet meer![]()
Hoe is het daar?
kee, sterktequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef MPG het volgende:
[..]
He bah![]()
*knuff*
Hier ook niet zo... Moet nu weg
... Spreek je later nog wel
Mooi dat het weer wat beter gaat!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vanochtend wist ik in elk geval weer hoe ik moest blijven staan![]()
Veel plezier zometeen en geef ze kusjes en knuffels van me
Nog maar 50 minutenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat het weer wat beter gaat!
Knuffel voor jou!
Klinkt een beetje als stress en oververmoeidheid, dus rustig aanquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, vanochtend wist ik in elk geval weer hoe ik moest blijven staan![]()
Veel plezier zometeen en geef ze kusjes en knuffels van me
dankjequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Mooi dat het weer wat beter gaat!
Knuffel voor jou!
ja, het moest een keer gebeuren hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klinkt een beetje als stress en oververmoeidheid, dus rustig aan.
En ik ga alles doorgeven![]()
.
Kjoetquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:08 schreef Ladylike het volgende:
foto van mn kleine en lief samen in de speeltuin
[ afbeelding ]
wie?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef PeZu het volgende:
heb je het al gehoord? ronnie gaat naar huis
Kijk maar in zijn tas.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:11 schreef PeZu het volgende:
heb je het al gehoord? ronnie gaat naar huis
Thanx, mn vent staat er ook eens leuk op, hij kijkt altijd raar op picsquote:
Ronnie gaat naar huisquote:
Ja, ik weet er alles van hoor... steeds alle nare dingen wegdenken, sterk blijven... alleen er komt altijd het moment waarop je lichaam niet meer wil en je instort...quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankje![]()
[..]
ja, het moest een keer gebeuren he
nu nog maar 45, thnx by the wayquote:
Hee, ben je weer een beetje beter?quote:
Alle 3quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:09 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Prive-meet, Mini-meet of een grotere meet?
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:14 schreef DaMart het volgende:
Ja, ik weet er alles van hoor... steeds alle nare dingen wegdenken, sterk blijven... alleen er komt altijd het moment waarop je lichaam niet meer wil en je instort....
Dus een dikke knuffel tegen alle nare dingen [ afbeelding ],
Nja, maar alles maar blijven negeren werkt duidelijk ook nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:15 schreef PriemGirl het volgende:
Beterschap ST en sterkte MPGLekker rustig aan doen en niet te veel gaan 'overdenken'
Heyquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:15 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hee, ben je weer een beetje beter?
nee niet zo vissiesquote:
Word je nog gegijzeld in bed, of mag je er al uit?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
HeyJa gaat wel hoor, beetje verkouden en moe nog maar wel beter. Fijn dat jij ook weer een beetje okee bent
hardloopzequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:16 schreef Solique het volgende:
Ik ga fok maar eens verlaten en een stuk hardlopen, alleen stil zitten/liggen/fokken in de zon vind ik ook weinig aan.
Mochten mensen mij nodig hebben PM staat open.![]()
Niet zo roddelenquote:
hee wees eens dankbaar met mijn grote kadoquote:
ja als ik toestemming heb van PeZuquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Word je nog gegijzeld in bed, of mag je er al uit?
Was een cadeau van je pa liefquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
hee wees eens dankbaar met mijn grote kado
quote:
aan mij ja en ik gaf hem weer aan jouquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Was een cadeau van je pa lief
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ja als ik toestemming heb van PeZu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
en zo niet, dan kan je hem wel aan, toch?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:19 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
ja als ik toestemming heb van PeZu
Dat gaat nooit meer lukken hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:20 schreef Koen66 het volgende:
STknuffels vanuit de speeltuin. Snel weer 100% worden he
fbz is maar een klein vissie en ik een hele grotequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
en zo niet, dan kan je hem wel aan, toch?![]()
fluitbekzeenaaldpowerrrrrr!
quote:
dan kom ik haar wel helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
fbz is maar een klein vissie en ik een hele grote
oeh 2 vrouwenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even van de zon genieten zonder telefoon![]()
Alleen maar omdat je zelf te lui bent om ervoor te zorgenquote:
quote:[..]
![]()
ga eens bier halenKan niet, ben ziek *kuch hoest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even van de zon genieten zonder telefoon![]()
betraptquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zelf te lui bent om ervoor te zorgen
[..]
Kan niet, ben ziek *kuch hoest*
Maar dat wat je gisteren had klinkt idd eng en enigsinds stress/overwerkt gerelateerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer lukken hoor![]()
Maar dankje![]()
allebei een beetje ziekig, dan moejje oppassen hoorquote:
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkendequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat wat je gisteren had klinkt idd eng en enigsinds stress/overwerkt gerelateerd
Zal ik nog even per ongeluk mijn schouder tussen je ribben plantenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
fbz is maar een klein vissie en ik een hele grote
operatie wolk voor de zon?quote:
Operatie mijn uitzicht vanaf het dakquote:
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Operatie mijn uitzicht vanaf het dak
tuurlijk lukt dat. niet in 1 keer en niet in een week maar het zal je lukkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer lukken hoor![]()
Maar dankje![]()
dat werkt niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkende
Mijn telefoon maakt blijkbaar best redelijke foto'squote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
allebei een beetje ziekig, dan moejje oppassen hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zal ik nog even per ongeluk mijn schouder tussen je ribben planten
ik ben toch sowieso niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat. niet in 1 keer en niet in een week maar het zal je lukken![]()
neequote:
Ja, ziet er goed uit, niet dat ik verstand heb van foto's, maar tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn telefoon maakt blijkbaar best redelijke foto's
quote:
Als er geen koters en partners in het spel waren dan nam ik je een keer een relaxed een dagje meequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkende
wij winnen toch lekker welquote:
Verder naar het zuiden wel... tenminste als ik gf mag gelovenquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als er geen koters en partners in het spel waren dan nam ik je een keer een relaxed een dagje mee. Mja dan had je wellicht ook geen stress/migraine gehad
Hier niet:quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Verder naar het zuiden wel... tenminste als ik gf mag geloven
graagquote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
graag
ik moet zo een gedeelte schutting gaan zetten en dan heb ik liever zon dan regen
Alsjeblieftquote:
Op de plek waar er ZUID geschreven wel, als ik buienradar mag gelovenquote:
ik kan dat bevestigenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de plek waar er ZUID geschreven wel, als ik buienradar mag geloven
Ach, het zijn maar Belgenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:32 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Op de plek waar er ZUID geschreven wel, als ik buienradar mag geloven
Ongetwijfeldquote:
ik kan truukjesquote:
ja, om je aandacht te trekken, moet je maar even kijken wat ik erboven schrijfquote:
picsquote:
o hier omquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:28 schreef MaleDuck het volgende:
wok, je moet efficiënter gaan werken: http://www.nu.nl/economie(...)cy-bij-abn-amro.html
bikini, om je rss even te triggeren
meer werk voor mijquote:Hij wil door automatisering en minder bureaucratie de kosten drukken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:33 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
OngetwijfeldZiek of niet
ik ookquote:
quote:
Iets met PI...quote:
Daarom, ik denk dat moet je even weten zo vlak voor het weekendquote:
mijn honden ookquote:
iets met OP en spoilerquote:
quote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:35 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Iets met PI...
En jij bent EindhovenaarVind ik
ohquote:
ik ookquote:
omg ja, jouw truukjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
ik kijk wel link uitquote:
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?quote:
quote:
wat leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxterquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]in dit geval toch echt wel denk ik hoor
balkonquote:
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxter
Ja prima, genieten van een lang weekendquote:
quote:
Hmmmm mooie beeldspraakquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaart
quote:
Dus je bent geen Belgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk wel link uit![]()
dan MOET ik stemmen
hondaquote:
die zou ik maar even in je zak steken wok!quote:
maakt het weekend gelijk een stuk leukerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
daarom, complimenten zijn zo leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maakt het weekend gelijk een stuk leuker
OMG!quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
watquote:
quote:
zie editquote:
ik zette hem net zelf ook op terwijl ik dat posttequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie edit![]()
dat ik 'm net aan had staan toen jij postte
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
ooh heb je daar andere truukjes voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
maar serieus, het gaat wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja... waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Tof hè!quote:
omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
sorryquote:
de hele cd star of love is goedquote:
Jaquote:
Ik zat net bij de loods van ons (vlakbij de kazerne op marslanden) en toen zag ik het duikteam inderdaad voorbijkomen.quote:
Ik ben al beschikbaar, om een uur of zes ga ik sowieso de weg op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben je vrij vandaag, of moet je nog beginnen?
Die ken ik dan weer niet, ik zal spotify eens een keer aanslingeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de hele cd star of love is goed![]()
i love london
in the summer
![]()
![]()
Die duikmensen zijn echt heldenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Ik zat net bij de loods van ons (vlakbij de kazerne op marslanden) en toen zag ik het duikteam inderdaad voorbijkomen.
Wat een zwarte dag moet dat zijn voor die ouders, als het inderdaad zo is...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
ja echt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die duikmensen zijn echt helden![]()
Ik hoop ZO dat dat kindje ergens in een veldje bloempjes voor mama zit te plukken...
of het fietsje van een vrachtwagen is gevallen ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die duikmensen zijn echt helden![]()
Ik hoop ZO dat dat kindje ergens in een veldje bloempjes voor mama zit te plukken...
Zit je nu al in de auto dan, of ben je oproepbaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
Ik ben al beschikbaar, om een uur of zes ga ik sowieso de weg op.
Tja... gemiste kans koenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik had nu dus ook een bakkie met Barretje kunnen doen
Met de kindertjes erbij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik had nu dus ook een bakkie met Barretje kunnen doen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n weekend gevoel en vergeet steeds dat jij alleen een dag-chatter bent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Maar ik ga afsluiten en weekend vieren![]()
Fijn weekend iedereen!
fijn weekend duckiequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Fijn weekend iedereen!
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik denk de hele tijd dat het al zaterdag is
Ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n weekend gevoel en vergeet steeds dat jij alleen een dag-chatter bent.
Geniet er van![]()
gfquote:
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.quote:
Ja, dat ik dus dacht dat het al zaterdag wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.
Als ik die maar goede instructies geef wat ze later zeggen
Papa zat de hele tijd met een andere mevrouw te praten komt minder goed over
fijn weekend duckquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Fijn weekend iedereen!
Ik zit thuis te wachten tot de telefoon gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je nu al in de auto dan, of ben je oproepbaar?
Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat werkt
personeelquote:
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik denk de hele tijd dat het al zaterdag is
Regen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is gestopt met regenen
kan ik weer verder met de schutting
hier welquote:
Maar jij werkt toch nooit op vrijdg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat ik dus dacht dat het al zaterdag was
ik was al om half vijf wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef JJH het volgende:
En het is ook al vier uur?
Waar is mijn dag gebleven, ik was verdorie al om 7;30 wakker.
Dat is altijd zo, als ik vroeg wakker ben, gaan de dagen zo verrekte snel!
Ik wil je wel even bellen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit thuis te wachten tot de telefoon gaat.
Nee, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat er voor jou toch weinig verschil isquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat er mee te maken?
Helemaal geen verschil zelfs, want ik ben ook altijd op maandag vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er voor jou toch weinig verschil is
Ik ben extra vrij vandaag
volgende week kan ik je daarbij helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil met mijn blote voeten in het gras, en lekker loom worden van de zon en daarna verhuizen naar een terrasje en daar blijven zitten tot het eigenlijk al net te koud is om buiten te zitten...met drankjes en hapjes en lieve mensen erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag net een worm die schrok van een mier
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil met mijn blote voeten in het gras, en lekker loom worden van de zon en daarna verhuizen naar een terrasje en daar blijven zitten tot het eigenlijk al net te koud is om buiten te zitten...met drankjes en hapjes en lieve mensen erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Tisser?quote:
quote:
quote:
Volgende week?quote:
Ik zit alleen aan de koffiequote:
of de week daarop, toch, dan ben jij ook nog hier in de buurt he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |