ohquote:
ik ookquote:
omg ja, jouw truukjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
ik kijk wel link uitquote:
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?quote:
quote:
wat leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxterquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]in dit geval toch echt wel denk ik hoor
balkonquote:
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxter
Ja prima, genieten van een lang weekendquote:
quote:
Hmmmm mooie beeldspraakquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaart
quote:
Dus je bent geen Belgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk wel link uit![]()
dan MOET ik stemmen
hondaquote:
die zou ik maar even in je zak steken wok!quote:
maakt het weekend gelijk een stuk leukerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
daarom, complimenten zijn zo leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maakt het weekend gelijk een stuk leuker
OMG!quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
watquote:
quote:
zie editquote:
ik zette hem net zelf ook op terwijl ik dat posttequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie edit![]()
dat ik 'm net aan had staan toen jij postte
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
ooh heb je daar andere truukjes voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
maar serieus, het gaat wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja... waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Tof hè!quote:
omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
sorryquote:
de hele cd star of love is goedquote:
Jaquote:
Ik zat net bij de loods van ons (vlakbij de kazerne op marslanden) en toen zag ik het duikteam inderdaad voorbijkomen.quote:
Ik ben al beschikbaar, om een uur of zes ga ik sowieso de weg op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja![]()
Ben je vrij vandaag, of moet je nog beginnen?
Die ken ik dan weer niet, ik zal spotify eens een keer aanslingeren.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
de hele cd star of love is goed![]()
i love london
in the summer
![]()
![]()
Die duikmensen zijn echt heldenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:49 schreef JJH het volgende:
Ik zat net bij de loods van ons (vlakbij de kazerne op marslanden) en toen zag ik het duikteam inderdaad voorbijkomen.
Wat een zwarte dag moet dat zijn voor die ouders, als het inderdaad zo is...
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
ja echt welquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die duikmensen zijn echt helden![]()
Ik hoop ZO dat dat kindje ergens in een veldje bloempjes voor mama zit te plukken...
of het fietsje van een vrachtwagen is gevallen ofzoquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Die duikmensen zijn echt helden![]()
Ik hoop ZO dat dat kindje ergens in een veldje bloempjes voor mama zit te plukken...
Zit je nu al in de auto dan, of ben je oproepbaar?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:50 schreef JJH het volgende:
Ik ben al beschikbaar, om een uur of zes ga ik sowieso de weg op.
Tja... gemiste kans koenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik had nu dus ook een bakkie met Barretje kunnen doen
Met de kindertjes erbij?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef Koen66 het volgende:
Hmmmm ik had nu dus ook een bakkie met Barretje kunnen doen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n weekend gevoel en vergeet steeds dat jij alleen een dag-chatter bent.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Maar ik ga afsluiten en weekend vieren![]()
Fijn weekend iedereen!
fijn weekend duckiequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Fijn weekend iedereen!
ik ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik denk de hele tijd dat het al zaterdag is
Ik nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb al zo'n weekend gevoel en vergeet steeds dat jij alleen een dag-chatter bent.
Geniet er van![]()
gfquote:
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.quote:
Ja, dat ik dus dacht dat het al zaterdag wasquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:59 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Desnoods, da's eigenlijk geen probleem.
Als ik die maar goede instructies geef wat ze later zeggen
Papa zat de hele tijd met een andere mevrouw te praten komt minder goed over
fijn weekend duckquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:56 schreef MaleDuck het volgende:
Fijn weekend iedereen!
Ik zit thuis te wachten tot de telefoon gaat.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Zit je nu al in de auto dan, of ben je oproepbaar?
Ik weet eigenlijk niet eens hoe dat werkt
personeelquote:
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:57 schreef suikertaartje het volgende:
ik denk de hele tijd dat het al zaterdag is
Regen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
het is gestopt met regenen
kan ik weer verder met de schutting
hier welquote:
Maar jij werkt toch nooit op vrijdg?quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat ik dus dacht dat het al zaterdag was
ik was al om half vijf wakkerquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:04 schreef JJH het volgende:
En het is ook al vier uur?
Waar is mijn dag gebleven, ik was verdorie al om 7;30 wakker.
Dat is altijd zo, als ik vroeg wakker ben, gaan de dagen zo verrekte snel!
Ik wil je wel even bellen hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zit thuis te wachten tot de telefoon gaat.
Nee, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:
Dat er voor jou toch weinig verschil isquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar wat heeft dat er mee te maken?
Helemaal geen verschil zelfs, want ik ben ook altijd op maandag vrijquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:10 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dat er voor jou toch weinig verschil is
Ik ben extra vrij vandaag
volgende week kan ik je daarbij helpenquote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil met mijn blote voeten in het gras, en lekker loom worden van de zon en daarna verhuizen naar een terrasje en daar blijven zitten tot het eigenlijk al net te koud is om buiten te zitten...met drankjes en hapjes en lieve mensen erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:12 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zag net een worm die schrok van een mier
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil met mijn blote voeten in het gras, en lekker loom worden van de zon en daarna verhuizen naar een terrasje en daar blijven zitten tot het eigenlijk al net te koud is om buiten te zitten...met drankjes en hapjes en lieve mensen erbij![]()
quote:Op vrijdag 22 april 2011 16:11 schreef suikertaartje het volgende:
Tisser?quote:
quote:
quote:
Volgende week?quote:
Ik zit alleen aan de koffiequote:
of de week daarop, toch, dan ben jij ook nog hier in de buurt he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |