quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even van de zon genieten zonder telefoon![]()
Alleen maar omdat je zelf te lui bent om ervoor te zorgenquote:
quote:[..]
![]()
ga eens bier halenKan niet, ben ziek *kuch hoest*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
veel plezierquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef Yuki het volgende:
Ik ga even van de zon genieten zonder telefoon![]()
betraptquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:22 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Alleen maar omdat je zelf te lui bent om ervoor te zorgen
[..]
Kan niet, ben ziek *kuch hoest*
Maar dat wat je gisteren had klinkt idd eng en enigsinds stress/overwerkt gerelateerdquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer lukken hoor![]()
Maar dankje![]()
allebei een beetje ziekig, dan moejje oppassen hoorquote:
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkendequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar dat wat je gisteren had klinkt idd eng en enigsinds stress/overwerkt gerelateerd
Zal ik nog even per ongeluk mijn schouder tussen je ribben plantenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
fbz is maar een klein vissie en ik een hele grote
operatie wolk voor de zon?quote:
Operatie mijn uitzicht vanaf het dakquote:
quote:
Nice!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Operatie mijn uitzicht vanaf het dak
tuurlijk lukt dat. niet in 1 keer en niet in een week maar het zal je lukkenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat gaat nooit meer lukken hoor![]()
Maar dankje![]()
dat werkt niet hequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkende
Mijn telefoon maakt blijkbaar best redelijke foto'squote:
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:24 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
allebei een beetje ziekig, dan moejje oppassen hoor
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Zal ik nog even per ongeluk mijn schouder tussen je ribben planten
ik ben toch sowieso niet helemaal 100%quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:27 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tuurlijk lukt dat. niet in 1 keer en niet in een week maar het zal je lukken![]()
neequote:
Ja, ziet er goed uit, niet dat ik verstand heb van foto's, maar tochquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mijn telefoon maakt blijkbaar best redelijke foto's
quote:
Als er geen koters en partners in het spel waren dan nam ik je een keer een relaxed een dagje meequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, of mijn migraine nam wraak omdat ik hem te lang ontkende
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |