ohquote:
ik ookquote:
omg ja, jouw truukjesquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
ik kijk wel link uitquote:
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?quote:
quote:
wat leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik ook![]()
en daar heb ST gisteren nog blij mee gemaakt
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus bij 2 vrouwen in bed denk jij gelijk aan honden erbij?![]()
[..]
[ afbeelding ]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxterquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:31 schreef suikertaartje het volgende:
[..]in dit geval toch echt wel denk ik hoor
balkonquote:
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaartquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mijn gespannenheid heeft daar wel vaak mee te maken, ben niet voor niks op werk vaak relaxter
Ja prima, genieten van een lang weekendquote:
quote:
Hmmmm mooie beeldspraakquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak gewoon nog even het verrotte kersje op de diepvriesslagroomtaart
quote:
Dus je bent geen Belgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik kijk wel link uit![]()
dan MOET ik stemmen
hondaquote:
die zou ik maar even in je zak steken wok!quote:
maakt het weekend gelijk een stuk leukerquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die zou ik maar even in je zak steken wok!
daarom, complimenten zijn zo leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:44 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
maakt het weekend gelijk een stuk leuker
OMG!quote:
Mooi!quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
watquote:
quote:
zie editquote:
ik zette hem net zelf ook op terwijl ik dat posttequote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
zie edit![]()
dat ik 'm net aan had staan toen jij postte
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnenquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
ooh heb je daar andere truukjes voor?quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
zeg, om nou gelijk over trekken te beginnen
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ja, maar echt dat ik heulemaal blij werd en dat mijn mond er van open viel, zo goed
maar serieus, het gaat wel hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:46 schreef Koen66 het volgende:
Hoe gaat ie Wok, trek je het nog allemaal?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
tja... waar het hart vol van isquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:47 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Tof hè!quote:
omgquote:Op vrijdag 22 april 2011 15:48 schreef JJH het volgende:
http://www.rtvoost.nl/nieuws/default.aspx?nid=124593
sorryquote:
de hele cd star of love is goedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |