Doe ik altijd al, maar dat is een lang verhaal waarmee ik je vast snel mee verveel als ik dat ga vertellenquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:15 schreef PeZu het volgende:
[..]
waarom ben je je dan zo stug aan het verdedigen?
Ik vind jou bijna altijd je gedragen als een puber.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef RockNijntje het volgende:
S2B, is het heel erg dat puber ik je vind gedragen als een puber?
ik ben ook in een zomerbuitjequote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
hhahahaa het is 22 april en we praten over ZOMER buitjes
klopt plus het feit dat het me werkelijk waar geen zak interesseertquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Doe ik altijd al, maar dat is een lang verhaal waarmee ik je vast snel mee verveel als ik dat ga vertellen
Het is te warm gewoonquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
Tadaa!quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
klopt plus het feit dat het me werkelijk waar geen zak interesseert![]()
die had ik al ge Whatsapped dat ik vandaag familydag heb en ik niet kan koffie-en helaasquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:14 schreef MPG het volgende:
[..]
Dus je kon ook Barbabe niet Whatsappen om een date te plannen?
Perenijsjesquote:
Ah kom op, het is 25 graden, dan vind ik dat ik het over zomerbuitjes mag hebben, ik heb immers ook al een perenijsje op.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:16 schreef Koen66 het volgende:
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegtquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:17 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik vind jou bijna altijd je gedragen als een puber.
Dus niet erg nee
ja het klimaat is geen oven heh einsteinquote:
ik ga zo de fik maar in de BBQ zetten voor het eerstquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Ah kom op, het is 25 graden, dan vind ik dat ik het over zomerbuitjes mag hebben, ik heb immers ook al een perenijsje op.
En dat is alleen maar logisch ook, op jouw leeftijd.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegt
Maar van anderen heb ik het ook gehoord, dus dat zal dan wel zo zijn
Dat komt omdat ik niet vaak serieus reageer hier.quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Op een of andere manier geloof ik het minder als jij het zegt
Maar van anderen heb ik het ook gehoord, dus dat zal dan wel zo zijn
Zeg ik dat ik het vreemd vind dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het klimaat is geen oven heh einstein_!
Een over koelt ook af als je het uitzetquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:19 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja het klimaat is geen oven heh einstein_!
zeg ik dat jij het vreemd vind danquote:Op vrijdag 22 april 2011 17:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Zeg ik dat ik het vreemd vind dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |