Waarom huilt zij dan?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Zij kan niks anders doen dan huilen, al de hele dag, ik voel me meer opgelucht
Kijk, je denkt als een echte MPG!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Als het maar een hartslag heeft hè?
Oh jeetjequote:
quote:
Je moet je ava in die van Kasanova veranderen!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze liggen al met bosjes aan m'n voeten, moeder moest zich een baan naar de deur slaan met een kapmes, ze stapelen zich op, het is echt ongelooflijk
Niks mis met Hertog Jan!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh jeetjeDit gaat problematisch worden.. je bent toch geen Grolsch drinker hé?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze liggen al met bosjes aan m'n voeten, moeder moest zich een baan naar de deur slaan met een kapmes, ze stapelen zich op, het is echt ongelooflijk
En dan geen foto in je FoBoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Achja, ze wou het nog wel aanhouden, en ze wou van me houden, maar ze voelde gewoon dat het minder werd, en nu voelt ze zich schuldig tegenover mij, hoe vaak ik ook zeg dat dat niet hoeft, maarja, meisjes hè?quote:
beter dan heineken ...quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef Maraca het volgende:
[..]
Oh jeetjeDit gaat problematisch worden.. je bent toch geen Grolsch drinker hé?
Ken het probleem. Maakte zelf de fout Axe te gebruiken. Grote fout.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
quote:
Nooit de moeite genomen om een foto van het goede formaat te bewerkenquote:
En jij noemt jezelf een Limburger..quote:
Die van je hyves zal wel goed zijnquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Nooit de moeite genomen om een foto van het goede formaat te bewerken
linkje tussen IMG tags werkt ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je hebt sowieso al 2 nieuwsgierige damesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jij hebt ze liever dood?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
* Crazy-M hoeft niet alles wat een hartslag heeft
Niet met mij hoorquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:20 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Even kijken.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Die van je hyves zal wel goed zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |