Heinekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
"Ben je geil, of wil je een koekjuhhhh"quote:
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? TFM, is het uit met je vriendin?
Edit: Oh, overheen gelezen
quote:
eehe, we hebben het hier over bier .... niet over lauw water ....quote:
Waarom hield ze niet meer van je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
allo kleintjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Lip verbrand
Gulzigheid wordt meteen afgestraft blijkbaar
Elleu lieve medemensjes
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpenerquote:
Gekquote:
Herkenbaar. Wel de lasten maar niet de lusten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
thats mequote:
Dat is ook zeker een lekker pilsjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpener
I knowquote:
koelen met waterquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
I know
Godver, gehemelte EN lip verbrand...
Op mn gehemelte begint zich zelfs een blaar te vormen
Kan ik de fabrikant van die zelfmaak-pizza's niet aanklagen omdat hij niet op de doos heeft gezet dat na bereiding van de pizza deze enorm heet is en gulzige mensen zich kunnen verbranden?
Ze hield nog wel van me, maar we verschilden gewoon te veel van elkaar om het echt lang vol te houden, naja, het is maar beter zoquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Waarom hield ze niet meer van je?
Dat denk jij. TFM is geniepig!quote:
Ja al gedaanquote:
Zij kan niks anders doen dan huilen, al de hele dag, ik voel me meer opgeluchtquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:16 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Herkenbaar. Wel de lasten maar niet de lusten.
En nu weer hunten zeker?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:17 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ze hield nog wel van me, maar we verschilden gewoon te veel van elkaar om het echt lang vol te houden, naja, het is maar beter zo
iddquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:18 schreef knuppelhaar het volgende:
Vandaag een BBC-serie gekocht voor maar 8 euro, over de evolutie van het allerbegin.
Dat zijn nou mooie prijsjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |