quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
Geef elkaar nu maar een handje, en dan is het weer in orde, oké?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!
o weer een dame voor de jagers dus ?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ehh, het is uit met m'n, interessant hè?
Ik heb het alleen verkleind in Photoshop, verder niets.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vroeg gewoon iets, waarom ze kleurverzadiging doet, puur uit interesse. Bedankt papa van RN!
Tip voor je scherm, gebruik een kleurencalibrator. Echt, het scheelt een boel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef RockNijntje het volgende:
RockNijntje UI bewerkings b.v. is terug
quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
o weer een dame voor de jagers dus ?
Wat bazel je, ben je geil of zo?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Geef elkaar nu maar een handje, en dan is het weer in orde, oké?
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik welquote:
Raar, ik ook, maar bij jou past ie kleuren aan. Daarom vroeg ik het me af, want dat hoort natuurlijk niet door PS (of welk programma dan ook).quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:10 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb het alleen verkleind in Photoshop, verder niets.
Whehe mijn papa zie ik dat nog niet doen
Wat? TFM, is het uit met je vriendin?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik wel.
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Hij is van de vrouw af, dus ja, dat denk ik wel.
Zou wel een koekje lustenquote:
We hunten een andere doelgroepquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!
Waar kan ik me inschrijven?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah, dat zal het zijn. The hunt is open! Weer een concullega voor de singles in de KSC!
Heinekenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:09 schreef MPG het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Laat dat beaum maar weg. Als de boom in het bier zit, is het niet te zuipen of koppijnbier.
"Ben je geil, of wil je een koekjuhhhh"quote:
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruikenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:11 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Wat? TFM, is het uit met je vriendin?
Edit: Oh, overheen gelezen
quote:
eehe, we hebben het hier over bier .... niet over lauw water ....quote:
Waarom hield ze niet meer van je?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
allo kleintjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef Ladylike het volgende:
Lip verbrand
Gulzigheid wordt meteen afgestraft blijkbaar
Elleu lieve medemensjes
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpenerquote:
Gekquote:
Herkenbaar. Wel de lasten maar niet de lusten.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Jup, het was echt een fantastische tijd, die twee maanden, maar uiteindelijk werd steeds duidelijker dat ik meer van haar hield dan zij van mij, dus toen leek het ons beter om de cliché 'Maar we blijven toch nog wel vrienden?' te gebruiken
thats mequote:
Dat is ook zeker een lekker pilsjequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:15 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik ben de laatste tijd erg van de Gulpener
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |