Gewoon terug schoppenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef Toekito het volgende:
Er zit hier een stelletje naast ons in de trein beetje bonje te schoppen. Wat een volk!

Ik ook vanaf een uur of zes. Nu met Muck op weg naar Muckfamiliequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef DaMart het volgende:
Ja hoor, met mij wel. Gezellig middagje Rotterdam gehad. En hoe is het met jou?

Toen ik 14 was waren mijn voeten al uitgegroeid. En had/heb ik 44.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:51 schreef TheFamousMan het volgende:
Hoe dronken was ik toen ik vorig jaar schoenmaat 44 invulde?

Dat is stoer. En meisjes horen al te pijpen op die leeftijd hoorde ik gisteren!quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.

Doe Muck de groeten van me. En de faMuckie ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Toekito het volgende:
[..]
Ik ook vanaf een uur of zes. Nu met Muck op weg naar Muckfamilie

Daar begon ik nog niet mee op mijn 13de hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is stoer. En meisjes horen al te pijpen op die leeftijd hoorde ik gisteren!

Had je dat niet beter net kunnen doen?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef DaMart het volgende:
[..]
Doe Muck de groeten van me. En de faMuckie ook.

Waarschijnlijk dacht ik toch dat ik niet meer dan 1 bass topique op FOK! zou bezoeken, dus deed ik maar watquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dronken zijn op je 13de. Doe eens niet.

Was je toen al jaren bezig?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]
Daar begon ik nog niet mee op mijn 13de hoor.

je bent blijven hangenquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht ik toch dat ik niet meer dan 1 bass topique op FOK! zou bezoeken, dus deed ik maar wat

nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!quote:

kijk daar zit hem de kneepquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]

Ookquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Pheno het volgende:
[..]
Had je dat niet beter net kunnen doen?

ik ken iemand die 16 is en maat 49 heeftquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef knuppelhaar het volgende:
[..]
Toen ik 14 was waren mijn voeten al uitgegroeid. En had/heb ik 44.
Maar dat terzijde.

helaas voor jullie wel jaquote:

Hoe eerder, hoe rustiger voor julliequote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!

Ach, ik nog decennia nietquote:

48,5 hierquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ik ken iemand die 16 is en maat 49 heeft

Woahh, mag ik een handtekening?quote:

wel spektakelquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:54 schreef Toekito het volgende:
[..]
nee, heb wel het idee dat ze voor Utrecht elkaar de hersenen in!

* Crazy-M heeft 43quote:

je kan een schop in je gezicht krijgen met oew blije bakkesquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:55 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Woahh, mag ik een handtekening?

quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over je schoenmaat, niet je leeftijd!

quote:

laatbloeierquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:53 schreef Myraela het volgende:
[..]

Dat is toch geen vervelende maat?quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag een maatje 39 schoenen gekocht voor d'r poezelige voetjes

"Oooooooooooh, dit gezicht ga ik nooit meer wassen!"quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
je kan een schop in je gezicht krijgen met oew blije bakkes

quote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gaat over je schoenmaat, niet je leeftijd!
meisjequote:
smurfquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:
* Barretje80 heeft vandaag een maatje 39 schoenen gekocht voor d'r poezelige voetjes
ik ben er blij mee, het is alleen wat lastig schoenen kopen somsquote:

wel makkelijk, zijn veel schoenen in die maatquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:56 schreef Barretje80 het volgende:

Heerlijk standaard lijkt me, altijd ruime keuze!quote:

quote:

Ja hoi, riep iemand me.quote:

Met 45 lukt het me ook nog wel goedquote:Op vrijdag 22 april 2011 19:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heerlijk standaard lijkt me, altijd ruime keuze!

sssst, verpest mn undercover hier nu niet.quote:

quote:

it's all about verhoudingen hehquote:

in vergelijking bij Pezu niet neequote:

Dus jouw sigaar steekt maar matig af bij die schoenmaat?quote:

snel inhalen dusquote:

Ik dacht precies hetzelfde, maar ik postte het maar nietquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dus jouw sigaar steekt maar matig af bij die schoenmaat?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |