Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Post eensquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
In elk geval van het bordje van Blerick wel. Voorts is daar nou niet zo gek spannend veel te beleven eigelijk
iets met ooievaars?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is nog steeds niet uit over een nieuwe sig. iemand een leuk idee?
quote:
Ja dat wil ik wel heel graagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:01 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die is echt tofSymph, we gaan er wel een keer heen
weet ik, maar boeiendquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
smileys werken niet in de TT tfm. Het staat gewoon lomp
Een pet over muts ook. Ghehe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
smileys werken niet in de TT tfm. Het staat gewoon lomp
Sokken in Slippers ook.quote:
Je hebt tegenwoordig sokken met een teenuitsparing dingquote:
Welcome to the junglequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
Post eens
En nee, er valt niks te beleven hier
je hebt een verkeerd TT nummerquote:
Als die maar smaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Solique het volgende:
lol, net een chocolade letter gevonden in mijn slaapkamer. Nog van afgelopen feestdagen![]()
Die ga ik maar eens op eten met een bakkie
Niet alle slippers zijn teenslippersquote:
He, zag je m'n idee voor je sig?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Pheno het volgende:
Smileys in de TT, het lijkt hier ONZ-niveau
alweer?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een verkeerd TT nummer
Was nog vacuüm verpakt, smaakt nog goed. Alleen door de warmte iets zachter.quote:
Wanneer leren mensen eens dat ze het nummer voortaan met rust moeten latenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je hebt een verkeerd TT nummer
Woeeeh tofquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Welcome to the jungle![]()
[ afbeelding ]
Neee!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt tegenwoordig sokken met een teenuitsparing ding
Maar daar wil ik het niet over hebben, die zijn slechts nuttig in openbare douches.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Niet alle slippers zijn teenslippers
Jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alweer?
Staat het nieuwe nummer er automatisch al als je nieuw topique nummer doet ofzo?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alweer?
Staat het nieuwe nummer er automatisch al als je nieuw topique nummer doet ofzo?
Ja, zoals we al tijden weten, al drie dagen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
alweer?
Omdat het tussen Utrecht en Arnhem in ligt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Waarom is Wageningen zo ver weg vanaf hier?
Valt wel mee, vijftien minuten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
nog verder vanaf hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ik kwam er ook per ongeluk achter.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, zoals we al tijden weten, al drie dagen!
Zo ver is het toch niet?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Nee, een lapo-hunter kwam er tussendoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:08 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
He, zag je m'n idee voor je sig?
Wat een stommerds zegquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef JJH het volgende:
[..]
Omdat het tussen Utrecht en Arnhem in ligt.
Hoezo dat dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:09 schreef suikertaartje het volgende:
Ook al van die stommerdsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een lapo-hunter kwam er tussendoor.
het was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien willen ze het wel net achter Windesheim leggen als je het lief vraagt.
Vroeger moest je heleaal nog een wiki er bij pakken, en de TT nummering onthouden enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, wat zijn we toch ook luie varkens, straks verzint een knopje ook al een nieuwe TT als je erop drukt, nieuw TT nummer, Wiki+OP gelijk bijgewerkt en de FiPo al gemaakt
Nee, maar ik kreeg een vacature in de mail, echt HEUL leuk. En in Wageningenquote:
ja, klopt, was ik te lui voor dus ik maakte nooit LaPo'squote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger moest je heleaal nog een wiki er bij pakken, en de TT nummering onthouden enzo.
Dat bedrijf moet dus gewoon verhuizen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg een vacature in de mail, echt HEUL leuk. En in Wageningen
LOG'gen ftw!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, klopt, was ik te lui voor dus ik maakte nooit LaPo's
Dat is wel jammer dat het dan daar isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haiku is zoooo mijn dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
@MZ, maar dan snapt niemand het meer. Hieronder is een bekende haiku uit japan overigens. het is wel vrij vertaald
Iets Japansquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hoe lang is het rijden? En weet je al wat over je contract?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mysterieus jeweetsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
@MZ, maar dan snapt niemand het meer. Hieronder is een bekende haiku uit japan overigens. het is wel vrij vertaald
Nuurquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe lang is het rijden? En weet je al wat over je contract?
En hai
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel opquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van jouw heeft veel te veel lettergrepen voor een haiku!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel op
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
spingt in het oog door haar]
perfecte pasvorm
een beetje hautain
loopt ze met haar lakschoenen -
pas elf geworden
Mag ik die eerste voor m'n ondertitel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel op
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
perfecte pasvorm
een beetje hautain
pas elf geworden
ik heb echt bundels volgeschrevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ooit bij Nederlands moeten doen.
Mooie dichtvorm.
natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik die eerste voor m'n ondertitel?
Ook uitgegeven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hebv echt bundels volgescgreven
Toe maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook
Samen met een vriend hadden we een eigen landelijk tijdschrift.
Maakt Fles dan ook een foto?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben net een boemeltrein. ik val stil waar een perron is.
dan verdwijn ik even tot ik weer weet wat ik moet zeggen.
hihi
die laatstequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
perfecte pasvorm
een beetje hautain
pas elf geworden
Tuurlijk doet Fles datquote:
Saai, ik ben vrij en nu gebeurt er helemaal niets!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
hoe is het leven hier in de wereld die KSC heet
Hey Koenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Koen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Er zijn veel meer toepassingen voor siliconen dan alleen die ene.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De kapper wist mij vandaag te vertellen dat er in mijn shampoo siliconen zitten...
Nu vraag ik mij af wat in godsnaam het nut van siliconen in shampoo is. Het is niet zo dat ik onzeker ben over het formaat van mijn haarbos en een grotere haarbos nodig heb.
Whehehequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De kapper wist mij vandaag te vertellen dat er in mijn shampoo siliconen zitten...
Nu vraag ik mij af wat in godsnaam het nut van siliconen in shampoo is. Het is niet zo dat ik onzeker ben over het formaat van mijn haarbos en een grotere haarbos nodig heb.
Verlicht mij met uw kennis!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn veel meer toepassingen voor siliconen dan alleen die ene.
Hey WWquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niet op je kop?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel een flinke bos voor de deur qua haar. Huhuhu.
Ook dat!quote:
Dan moet je hoognodig een heggeschaar pakken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel een flinke bos voor de deur qua haar. Huhuhu.
Spoiler; lang verhaal (gekopieerd uit haar topicquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Had ik nooit van jou verwachtquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Woeste_Woerd het volgende:
En nu heb ik een nieuwe shampoo. Ik ben zo'n sucker voor verkooppraatjes bij de kapper.
Ik verbleek Cousin It qua haar op de bol.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:33 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je hoognodig een heggeschaar pakken.
Hoe is dat cryptisch?quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spoiler; lang verhaal (gekopieerd uit haar topic) Maar mijn haar doet het veel beter zonder siliconen of sulfaten
Ik heb er nu ook eentje zonder al die troep.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*high five*Ik kan nooit objectief denken terwijl een vrouw mijn hoofdhuid masseert.quote:
"If a kid asks where rain comes from, I think a cute thing to tell him is God is crying. And if he asks why God is crying, another cute thing to tell him is; Probably because of something you did." - Stages in Indonesië
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:34 schreef Joysa het volgende:
[..]
Spoiler; lang verhaal (gekopieerd uit haar topic) Maar mijn haar doet het veel beter zonder siliconen of sulfaten
Gaat je haar daar weer miraculeus van groeien? Dan koop ik het!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
Je hebt de spoiler niet gelezenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gaat je haar daar weer miraculeus van groeien? Dan koop ik het!
Siliconenvrije shampoo?!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik weet voor het eerst wat ik wil hebben voor m'n verjaardag over pas 3 maanden
![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb er nu ook eentje zonder al die troep.
*high five*
[..]
Ik kan nooit objectief denken terwijl een vrouw mijn hoofdhuid masseert.
Vertelquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
* Pheno gokt op een bento-voucher.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
Verdorie, met de tijd die je nam om dat te schrijven had ik een episch lang lijstje verwacht.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Zoals siliconenspray, om dingen te smeren.
Ik weet er niet meer.
Jawel, maar misschien had het leuke neveneffecten!quote:
Ownee, zo'n dagquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hoe is dat cryptisch?
Het was een dag, ik had hem.
Mijn hoofd is mijn zwakke plek.quote:
Tell mequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
![]()
quote:
Pheno gokt goedquote:
Gelukkig is er voor alles een wiki.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie, met de tijd die je nam om dat te schrijven had ik een episch lang lijstje verwacht.
Niet alleen je hoofdquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Mijn hoofd is mijn zwakke plek.
Dat is een fucked up eitje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pheno gokt goedKijktan hoe gaaf!
http://cgi.ebay.com/Japan(...)4b2e1#ht_3576wt_1045
En ik heb nog wel meer op m'n verlanglijstje![]()
Ook zijn lange tenen?quote:
Valsspeler.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor alles een wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Silicone
Die staat hier in de kastquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Kun je dan ster eitjes maken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
En mijn twee linkerhanden.quote:
Ja, ik weetquote:
dooiersquote:
Het is wel een gedoe, maar het werktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
dooiersStereitjes kan ik al maken, want ik heb daar al een mal voor
Je bent heul niet in onze kast geweest btw! Staat die webcam in de keuken aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
Dat lijkt mij ook, maar wel super coolquote:
Dan nog snap ik het niet geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
Je had dat verteldquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent heul niet in onze kast geweest btw! Staat die webcam in de keuken aan?
Eerst eiwit koken en dan pas het eigeel, staat in de omschrijvingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het niet geloof ik.
Als het ei gekookt is, lukt dat niet meer, en als het ei ongekookt is looopt het alle kanten op...
Laat het eitje maar een kip wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar gaat het heen met de maatschappij, als zelfs eitjes niet meer geaccepteerd worden en aan een hoger schoonheidsideaal moeten voldoen?
Nee/nee stickers. Opgelost!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Waaaaah![]()
Reclamefolders moeten doooooooooooooooooooood
Ach so, maar dat eisplitsen is al een pokkeklus!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eiwit koken en dan pas het eigeel, staat in de omschrijvingDus eisplitsen en moeilijk doen
Koken kan ook kunst zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar gaat het heen met de maatschappij, als zelfs eitjes niet meer geaccepteerd worden en aan een hoger schoonheidsideaal moeten voldoen?
Hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Waaaaah![]()
Reclamefolders moeten doooooooooooooooooooood
Daar sluit ik mij bij aan.quote:
Valt op zich mee. Maak eens spekkoek, dan moet je er een stuk of 12 scheidenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach so, maar dat eisplitsen is al een pokkeklus!
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?quote:
Kunstenaars worden nooit begrepen, dus dat verwacht ik van jou ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?
Ik weet wel welke vorm van kunst qua koken ik aanhang.
Ik ook, eentje die heel goed smaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?
Ik weet wel welke vorm van kunst qua koken ik aanhang.
Oh ja, maak maar weer grapjes van mijn boerenafkomst en dat die niet hogere dingen in het leven begrijpen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunstenaars worden nooit begrepen, dus dat verwacht ik van jou ook niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook een haiku gemaakt.
Al gaat alles mis
Een houvast heb je altijd
Alles komt goed. Ooit.
Nee, het is gewoon zo. Waarom gaan mensen voetballen kijken, waarom zijn er mensen die Linda de Mol leuk vinden, waarom zijn er mensen die het leuk vinden creatief met eten om te gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh ja, maak maar weer grapjes van mijn boerenafkomst en dat die niet hogere dingen in het leven begrijpen.
Zinloze post, het gaat niet snel. Zonde van de reactieruimte.quote:
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Waarom gaan mensen voetballen kijken, waarom zijn er mensen die Linda de Mol leuk vinden, waarom zijn er mensen die het leuk vinden creatief met eten om te gaan?
Dan was ik gewoon heel erg geconcentreerd aan het lerenquote:
En een stuk saaierquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
Waarom moet het leven makkelijk zijn? Dan is het ook saai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
En reageren op een zinloze post dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zinloze post, het gaat niet snel. Zonde van de reactieruimte.
quote:
Nou, omdat ik van structuur hou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom moet het leven makkelijk zijn? Dan is het ook saai.
Iemand moet eens zeggen dat er niet steeds over snelheid hoeft worden te gesproken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En reageren op een zinloze post dan?
Dan doe je al die dingen niet en heb je structuur in je leven. Maar creativiteit is ook structuur. Maar heel anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou, omdat ik van structuur hou.
Zeur dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan was ik gewoon heel erg geconcentreerd aan het leren
En toch is chaos wel eens fijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou, omdat ik van structuur hou.
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je al die dingen niet en heb je structuur in je leven. Maar creativiteit is ook structuur. Maar heel anders.
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.![]()
Wel een goed verschil met de "hoi neuken" gesprekken hier!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzo
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzo
Ik moet ook zeggen dat ik dit gesprek digg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een goed verschil met de "hoi neuken" gesprekken hier!
Dat denk ik welquote:
Tot de 28ste een Prius. Daarna is het over en ga ik weer terug naar mijn favoriete merk. Mazda.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Wat voor auto heb je?
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik dit gesprek digg.
Nieuwe 6?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot de 28ste een Prius. Daarna is het over en ga ik weer terug naar mijn favoriete merk. Mazda.
nee joh, tweedehandse 2 GTM. Ik ben geen autoliefhebber en ga niet voor het duurdere spul.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:55 schreef Pheno het volgende:
[..]
nee joh, tweedehandse 2 GTM. Ik ben geen autoliefhebber en ga niet voor het duurdere spul.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Je bent te erg gewend aan je Iphone, als je op je laptop met je vinger op het scherm wil gaan scrollen![]()
iddquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Je bent te erg gewend aan je Iphone, als je op je laptop met je vinger op het scherm wil gaan scrollen![]()
Dat had ik met de Wii-mote, opeens met een afstandsbediening naar het menu van de DVD-speler gaan wijzenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef Joysa het volgende:
Nee, het was GTM of GTL. Dat weet ik wel zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:56 schreef JJH het volgende:
[..]
Wij hebben ooit de voorganger daarvan, de Demio gehad.
En ik denk dat je glx bedoelt.
Stom hequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat had ik met de Wii-mote, opeens met een afstandsbediening naar het menu van de DVD-speler gaan wijzen
Ik zie het nu, ik volg het autonieuws niet meer zo erg als vroeger.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het was GTM of GTL. Dat weet ik wel zeker
Ik zou uit protest een nee-nee sticker op je brievenbus plakken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn haiku van vanavond:
Reclameboekjes vol moois
Gemene jurkjes
Tassen vol van verleiding
Ik nooit, ik weet hoe ik ze moet besturen. Ik kwam er laatst achter dat de zonneklep ook naar de zijkant kon en nu zie ik dat dat in alle auto's kan. Geniaal!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik zie het nu, ik volg het autonieuws niet meer zo erg als vroeger.
nee....want reclameboekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou uit protest een nee-nee sticker op je brievenbus plakken.
En dankzij jou gaat er wel een boom in Noorwegen om om die te maken.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nooit, ik weet hoe ik ze moet besturen. Ik kwam er laatst achter dat de zonneklep ook naar de zijkant kon en nu zie ik dat dat in alle auto's kan. Geniaal!
Nein Mannquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:58 schreef suikertaartje het volgende:
Mijn haiku van vanavond:
Reclameboekjes vol moois
Gemene jurkjes
Tassen vol van verleiding
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik nooit, ik weet hoe ik ze moet besturen. Ik kwam er laatst achter dat de zonneklep ook naar de zijkant kon en nu zie ik dat dat in alle auto's kan. Geniaal!
Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet niet beter dan dat het kan
Nee, die stickers zijn lekker milieuvriendelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dankzij jou gaat er wel een boom in Noorwegen om om die te maken.
Ja, maar dat is maar eenmalig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die stickers zijn lekker milieuvriendelijk
Ik ben toch wel blij dat jij mijn auto niet maakt want dan kom ik niet zo verquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geenquote:
Daarom ga ik naar een garage!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat jij mijn auto niet maakt want dan kom ik niet zo ver
Richtingaanwijzer, ruitenwisser, verlichting. En claxon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een eco hippie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geen
Oh, ik steek altijd netjes mijn hand uit. En mijn middelvinger is mijn claxon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Richtingaanwijzer, ruitenwisser, verlichting. En claxon.
Bij gebrek aan een beter discussieonderwerp pretendeer ik even een hippie te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een eco hippie?
Hebben ze daar al een brailleversie van? Die heeft de bezorger hier namelijk nodig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou uit protest een nee-nee sticker op je brievenbus plakken.
Rechts is nog best lastig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik steek altijd netjes mijn hand uit. En mijn middelvinger is mijn claxon.
Noren en Zweden kunnen helemaal niet overweg joh! Lees je geschiedenisboekjes eens over die oorlogen daar vroegah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Die Noren hebben het prima voor elkaar hoor.
En anders lenen ze maar wat bomen van de Zweden, daar staan er pas veel!
Samen een nieuwe uitzet uitzoekenquote:
Trusten Bosquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Zo klaar met lezen (eindelijk klaar met Het Familieportet van Jenna Blum). Nu te bed, morgen een drukke dag
Dat blijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een beter discussieonderwerp pretendeer ik even een hippie te zijn.
Dan zou ik demonstratief mijn brievenbus dichtkitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze daar al een brailleversie van? Die heeft de bezorger hier namelijk nodig!
Ik heb een bezem bij me voor die kant! Met een duim erop!quote:
vroeger toen BenHur nog rondreed had je dat idd nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Noren en Zweden kunnen helemaal niet overweg joh! Lees je geschiedenisboekjes eens over die oorlogen daar vroegah.
Daar voel ik niets van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geen
Symph heeft boxjes en een toetsenbord voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger toen BenHur nog rondreed had je dat idd niet
Dat is dan wel een beetje jammer. Niks verbroederd een volk meer dan een gezamenlijke vijand te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een stuk beter hoor.
Volgens de Noren met wie ik het er over gehad heb, is het een beetje Nederland Duitsland rivaliteit tegenwoordig.
Bluf zeg ik je, dikke blufquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zou ik demonstratief mijn brievenbus dichtkitten.
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jammer. Niks verbroederd een volk meer dan een gezamenlijke vijand te hebben.
Ja, maar hier roepen ze vol is vol. Dus jij wilt de problemen die jij veroorzaakt in Noorwegen weer op een ander land afschuiven. Iedereen de klos, behalve jij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar voel ik niets van.
Moeten ze maar verhuizen
Ja, die van mij gaan over jurkjes en tasjes en armbandjes en teenslippersquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een bezem bij me voor die kant! Met een duim erop!
Ik heb ook geen nee - nee sticker op mijn brievenbus. Ik moet wel mijn Ikea-gidsje kunnen ontvangen.quote:
Hier moeten ze dan maar mucken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar hier roepen ze vol is vol.
Je zou ook eens kunnen proberen te gaan denken in oplossingen, in plaats van in problemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar hier roepen ze vol is vol. Dus jij wilt de problemen die jij veroorzaakt in Noorwegen weer op een ander land afschuiven. Iedereen de klos, behalve jij.
Ik probeer wat minder gezamelijke vijanden te maken.quote:
Ik heb er wel een. Ik had twee dozen vol oud papier. Ik bestel toch alles via internet dus zonde van mijn brievenbus en oudpapierdoosquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb ook geen nee - nee sticker op mijn brievenbus. Ik moet wel mijn Ikea-gidsje kunnen ontvangen.
Ze zeggen altijd; echte mannen zoeken de problemen op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zou ook eens kunnen proberen te gaan denken in oplossingen, in plaats van in problemen
En dat noemt zich een man?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder gezamelijke vijanden te maken.
Wie zeggen dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd; echte mannen zoeken de problemen op.
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereldquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Zonder problemen om op te lossen zouden we een verdomd saaie wereld hebben.
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!quote:
Ik weet niet welke 'ze' Knuppelhaar heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.quote:
Ruige rockliedjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Zonder geen enkel probleempje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereld
Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?quote:
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?
Nee, met geen enkel probleempjequote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?
Dat wist ik sowieso alquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?
Het is trouwens iets minder ruig, maar wel heel lekker instrumenteel nummer imo.quote:
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.quote:
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, met geen enkel probleempje
Je vrouw aan het verkopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
zow weer ff wat Marktplaats zaken aan het doen
Aaaahquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens luister ik nu little lion man, voor degene die het zich afvragen.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.
But it was not your fault but minequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.
Als alles op rolletjes loopt is dat ook zo saai.
Ik neem het automatisch aan voor waar als ruige kapsters dat zingen terwijl ze zijn hoofdhuid masseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat ligt nog heel erg aan de 'ze' en de 'het'
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sowieso Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Die supertoe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?
Supertoe?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Ik heb vaker verplicht naar de live versie op lowlands (geloof ik) moeten luisteren..quote:
Dat dus wel een beetje, maar echt een heerlijk album om af en toe op te zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.
Het ligt er een beetje aan hoevaak je ze draait als je ze net kent denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.
En dat fucked iets harder meeschreeuwen dan de rest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoevaak je ze draait als je ze net kent denk ikIk heb ze nooit echt veel gedraaid, dus ze blijven leuk voor mij.
quote:
Dat klinkt een beetje eng.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi
![]()
als je echt heel graag wilt, mag je mijn probleempjes er wel even bij lenen, dan kom ik ze over een weekje wel weer halen
Adele kan ik dan weer helemaal niet hebben na de hoeveelheid die ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Adele kan ik dan weer helemaal niet hebben na de hoeveelheid die ik heb gehoord.
het zijn geen kinderen hoorquote:
jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.
nope, er liggen wat dingen over die de vrouw dreigt weg te gooien andersquote:
Kinderen zijn tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdje
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Kinderen zijn tof!andermans kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Lowlands ja. Daar waren H en ik bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb vaker verplicht naar de live versie op lowlands (geloof ik) moeten luisteren..
Eerst vond ik er geen reet aan, maar toch is het wel tof
[..]
Kinderen zijn tof!ik heb er zaterdag 2 voor je, kan ik iets anders gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat ja. En ik word er moe van. Ze wordt ontzettend gehyped door 3FM.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdje
Zij is echt de beste zangeres van het moment.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaik vond haar eerst n nare stem hebben. maar ik heb m nu n paar keer geluisterd en hij is fijn
Dat is met alle muziek zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horen
[..]
Kinderen zijn tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan moet ik slapen en werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er zaterdag 2 voor je, kan ik iets anders gaan doen
Klopt, maar zij eerder dan sommige anderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horen
Ik denk dat ik Josh Homme redelijk lang zou kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nein!quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Symph heeft boxjes en een toetsenbord voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |