Tegenwoordig wel een stuk beter hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Noren en Zweden kunnen helemaal niet overweg joh! Lees je geschiedenisboekjes eens over die oorlogen daar vroegah.
Daar voel ik niets van.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geen
Symph heeft boxjes en een toetsenbord voor jequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
vroeger toen BenHur nog rondreed had je dat idd niet
Dat is dan wel een beetje jammer. Niks verbroederd een volk meer dan een gezamenlijke vijand te hebben.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef JJH het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel een stuk beter hoor.
Volgens de Noren met wie ik het er over gehad heb, is het een beetje Nederland Duitsland rivaliteit tegenwoordig.
Bluf zeg ik je, dikke blufquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan zou ik demonstratief mijn brievenbus dichtkitten.
Wat let je?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is dan wel een beetje jammer. Niks verbroederd een volk meer dan een gezamenlijke vijand te hebben.
Ja, maar hier roepen ze vol is vol. Dus jij wilt de problemen die jij veroorzaakt in Noorwegen weer op een ander land afschuiven. Iedereen de klos, behalve jij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:07 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daar voel ik niets van.
Moeten ze maar verhuizen
Ja, die van mij gaan over jurkjes en tasjes en armbandjes en teenslippersquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een bezem bij me voor die kant! Met een duim erop!
Ik heb ook geen nee - nee sticker op mijn brievenbus. Ik moet wel mijn Ikea-gidsje kunnen ontvangen.quote:
Hier moeten ze dan maar mucken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar hier roepen ze vol is vol.
Je zou ook eens kunnen proberen te gaan denken in oplossingen, in plaats van in problemenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja, maar hier roepen ze vol is vol. Dus jij wilt de problemen die jij veroorzaakt in Noorwegen weer op een ander land afschuiven. Iedereen de klos, behalve jij.
Ik probeer wat minder gezamelijke vijanden te maken.quote:
Ik heb er wel een. Ik had twee dozen vol oud papier. Ik bestel toch alles via internet dus zonde van mijn brievenbus en oudpapierdoosquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:08 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb ook geen nee - nee sticker op mijn brievenbus. Ik moet wel mijn Ikea-gidsje kunnen ontvangen.
Ze zeggen altijd; echte mannen zoeken de problemen op.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Je zou ook eens kunnen proberen te gaan denken in oplossingen, in plaats van in problemen
En dat noemt zich een man?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder gezamelijke vijanden te maken.
Wie zeggen dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd; echte mannen zoeken de problemen op.
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereldquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Zonder problemen om op te lossen zouden we een verdomd saaie wereld hebben.
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!quote:
Ik weet niet welke 'ze' Knuppelhaar heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.quote:
Ruige rockliedjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Zonder geen enkel probleempje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |