Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Trevland het volgende:
[..]
ik weet niet beter dan dat het kan
Nee, die stickers zijn lekker milieuvriendelijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:00 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En dankzij jou gaat er wel een boom in Noorwegen om om die te maken.
Ja, maar dat is maar eenmalig.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, die stickers zijn lekker milieuvriendelijk
Ik ben toch wel blij dat jij mijn auto niet maakt want dan kom ik niet zo verquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geenquote:
Daarom ga ik naar een garage!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ben toch wel blij dat jij mijn auto niet maakt want dan kom ik niet zo ver
Richtingaanwijzer, ruitenwisser, verlichting. En claxon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, weet ik dat. Stuur, gaspedaal, rem. En straks weer koppeling en pook. Klaar.
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een eco hippie?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
En die Noren dan die doodvriezen bij gebrek aan brandstof? Dat is geen
Oh, ik steek altijd netjes mijn hand uit. En mijn middelvinger is mijn claxon.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Richtingaanwijzer, ruitenwisser, verlichting. En claxon.
Bij gebrek aan een beter discussieonderwerp pretendeer ik even een hippie te zijn.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij eigenlijk een eco hippie?
Hebben ze daar al een brailleversie van? Die heeft de bezorger hier namelijk nodig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:59 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik zou uit protest een nee-nee sticker op je brievenbus plakken.
Rechts is nog best lastig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, ik steek altijd netjes mijn hand uit. En mijn middelvinger is mijn claxon.
Noren en Zweden kunnen helemaal niet overweg joh! Lees je geschiedenisboekjes eens over die oorlogen daar vroegah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:04 schreef JJH het volgende:
Die Noren hebben het prima voor elkaar hoor.
En anders lenen ze maar wat bomen van de Zweden, daar staan er pas veel!
Samen een nieuwe uitzet uitzoekenquote:
Trusten Bosquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Bos81 het volgende:
Zo klaar met lezen (eindelijk klaar met Het Familieportet van Jenna Blum). Nu te bed, morgen een drukke dag
Dat blijktquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Bij gebrek aan een beter discussieonderwerp pretendeer ik even een hippie te zijn.
Dan zou ik demonstratief mijn brievenbus dichtkitten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hebben ze daar al een brailleversie van? Die heeft de bezorger hier namelijk nodig!
Ik heb een bezem bij me voor die kant! Met een duim erop!quote:
vroeger toen BenHur nog rondreed had je dat idd nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |