En dat noemt zich een man?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik probeer wat minder gezamelijke vijanden te maken.
Wie zeggen dat?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:09 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ze zeggen altijd; echte mannen zoeken de problemen op.
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereldquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:10 schreef JJH het volgende:
Zonder problemen om op te lossen zouden we een verdomd saaie wereld hebben.
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!quote:
Ik weet niet welke 'ze' Knuppelhaar heeftquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Diezelfde 'ze' van Knuppelhaar denk ik!
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.quote:
Ruige rockliedjes?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Zonder geen enkel probleempje?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:11 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik wil wel even een tijdje een saaie wereld
Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?quote:
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?
Nee, met geen enkel probleempjequote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?
Dat wist ik sowieso alquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?
Het is trouwens iets minder ruig, maar wel heel lekker instrumenteel nummer imo.quote:
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.quote:
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, met geen enkel probleempje
Je vrouw aan het verkopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
zow weer ff wat Marktplaats zaken aan het doen
Aaaahquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens luister ik nu little lion man, voor degene die het zich afvragen.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.
But it was not your fault but minequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.
Als alles op rolletjes loopt is dat ook zo saai.
Ik neem het automatisch aan voor waar als ruige kapsters dat zingen terwijl ze zijn hoofdhuid masseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat ligt nog heel erg aan de 'ze' en de 'het'
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sowieso Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Die supertoe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?
Supertoe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |