Ik ook, eentje die heel goed smaaktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?
Ik weet wel welke vorm van kunst qua koken ik aanhang.
Oh ja, maak maar weer grapjes van mijn boerenafkomst en dat die niet hogere dingen in het leven begrijpen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kunstenaars worden nooit begrepen, dus dat verwacht ik van jou ook niet.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef DaMart het volgende:
Ik heb ook een haiku gemaakt.
Al gaat alles mis
Een houvast heb je altijd
Alles komt goed. Ooit.
Nee, het is gewoon zo. Waarom gaan mensen voetballen kijken, waarom zijn er mensen die Linda de Mol leuk vinden, waarom zijn er mensen die het leuk vinden creatief met eten om te gaan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:44 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Oh ja, maak maar weer grapjes van mijn boerenafkomst en dat die niet hogere dingen in het leven begrijpen.
Zinloze post, het gaat niet snel. Zonde van de reactieruimte.quote:
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:46 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon zo. Waarom gaan mensen voetballen kijken, waarom zijn er mensen die Linda de Mol leuk vinden, waarom zijn er mensen die het leuk vinden creatief met eten om te gaan?
Dan was ik gewoon heel erg geconcentreerd aan het lerenquote:
En een stuk saaierquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
Waarom moet het leven makkelijk zijn? Dan is het ook saai.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Waarom is er geen eenheid in het leven. Dat zou het leven een stuk makkelijker maken.
En reageren op een zinloze post dan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef Pheno het volgende:
[..]
Zinloze post, het gaat niet snel. Zonde van de reactieruimte.
quote:
Nou, omdat ik van structuur hou.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Waarom moet het leven makkelijk zijn? Dan is het ook saai.
Iemand moet eens zeggen dat er niet steeds over snelheid hoeft worden te gesproken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En reageren op een zinloze post dan?
Dan doe je al die dingen niet en heb je structuur in je leven. Maar creativiteit is ook structuur. Maar heel anders.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou, omdat ik van structuur hou.
Zeur dan ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:47 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Dan was ik gewoon heel erg geconcentreerd aan het leren
En toch is chaos wel eens fijnquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:48 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
[..]
Nou, omdat ik van structuur hou.
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan doe je al die dingen niet en heb je structuur in je leven. Maar creativiteit is ook structuur. Maar heel anders.
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzoquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.![]()
Wel een goed verschil met de "hoi neuken" gesprekken hier!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:49 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verdorie Pheno! Wat ben je filosofisch vanavond.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzo
Dat is wel tof.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben blij omdat mijn auto gerepareerd is. Ze hebben het meteen van buiten en binnen schoongemaakt, dat is voor het eerst sinds een jaar ofzo
Ik moet ook zeggen dat ik dit gesprek digg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Wel een goed verschil met de "hoi neuken" gesprekken hier!
Dat denk ik welquote:
Tot de 28ste een Prius. Daarna is het over en ga ik weer terug naar mijn favoriete merk. Mazda.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:52 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is wel tof.Wat voor auto heb je?
[..]
Ik moet ook zeggen dat ik dit gesprek digg.
Nieuwe 6?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Tot de 28ste een Prius. Daarna is het over en ga ik weer terug naar mijn favoriete merk. Mazda.
nee joh, tweedehandse 2 GTM. Ik ben geen autoliefhebber en ga niet voor het duurdere spul.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |