Valsspeler.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef JJH het volgende:
[..]
Gelukkig is er voor alles een wiki.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Silicone
Die staat hier in de kastquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pheno gokt goedKijktan hoe gaaf!
http://cgi.ebay.com/Japan(...)4b2e1#ht_3576wt_1045
En ik heb nog wel meer op m'n verlanglijstje![]()
Kun je dan ster eitjes maken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:37 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
[..]
Pheno gokt goedKijktan hoe gaaf!
http://cgi.ebay.com/Japan(...)4b2e1#ht_3576wt_1045
En ik heb nog wel meer op m'n verlanglijstje![]()
En mijn twee linkerhanden.quote:
Ja, ik weetquote:
dooiersquote:
Het is wel een gedoe, maar het werktquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
dooiersStereitjes kan ik al maken, want ik heb daar al een mal voor
Je bent heul niet in onze kast geweest btw! Staat die webcam in de keuken aan?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
Dat lijkt mij ook, maar wel super coolquote:
Dan nog snap ik het niet geloof ik.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, ik weet![]()
![]()
[..]
Je had dat verteldquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je bent heul niet in onze kast geweest btw! Staat die webcam in de keuken aan?
Eerst eiwit koken en dan pas het eigeel, staat in de omschrijvingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef JJH het volgende:
[..]
Dan nog snap ik het niet geloof ik.
Als het ei gekookt is, lukt dat niet meer, en als het ei ongekookt is looopt het alle kanten op...
Laat het eitje maar een kip wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar gaat het heen met de maatschappij, als zelfs eitjes niet meer geaccepteerd worden en aan een hoger schoonheidsideaal moeten voldoen?
Nee/nee stickers. Opgelost!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Waaaaah![]()
Reclamefolders moeten doooooooooooooooooooood
Ach so, maar dat eisplitsen is al een pokkeklus!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Eerst eiwit koken en dan pas het eigeel, staat in de omschrijvingDus eisplitsen en moeilijk doen
Koken kan ook kunst zijn!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Waar gaat het heen met de maatschappij, als zelfs eitjes niet meer geaccepteerd worden en aan een hoger schoonheidsideaal moeten voldoen?
Hierquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
Waaaaah![]()
Reclamefolders moeten doooooooooooooooooooood
Daar sluit ik mij bij aan.quote:
Valt op zich mee. Maak eens spekkoek, dan moet je er een stuk of 12 scheidenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:42 schreef JJH het volgende:
[..]
Ach so, maar dat eisplitsen is al een pokkeklus!
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?quote:
Kunstenaars worden nooit begrepen, dus dat verwacht ik van jou ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:43 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Uiteraard! Maar is dit niet een beetje over de top? Sinds wanneer moet er een Da Vinci op het bord liggen in plaats van een goddelijk maal?
Ik weet wel welke vorm van kunst qua koken ik aanhang.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |