het was niet de bedoelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een lapo-hunter kwam er tussendoor.
Ohquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef JJH het volgende:
[..]
Misschien willen ze het wel net achter Windesheim leggen als je het lief vraagt.
Vroeger moest je heleaal nog een wiki er bij pakken, en de TT nummering onthouden enzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:11 schreef TheFamousMan het volgende:
Pff, wat zijn we toch ook luie varkens, straks verzint een knopje ook al een nieuwe TT als je erop drukt, nieuw TT nummer, Wiki+OP gelijk bijgewerkt en de FiPo al gemaakt
Nee, maar ik kreeg een vacature in de mail, echt HEUL leuk. En in Wageningenquote:
ja, klopt, was ik te lui voor dus ik maakte nooit LaPo'squote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef JJH het volgende:
[..]
Vroeger moest je heleaal nog een wiki er bij pakken, en de TT nummering onthouden enzo.
Dat bedrijf moet dus gewoon verhuizen!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, maar ik kreeg een vacature in de mail, echt HEUL leuk. En in Wageningen
LOG'gen ftw!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
ja, klopt, was ik te lui voor dus ik maakte nooit LaPo's
Dat is wel jammer dat het dan daar isquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Haiku is zoooo mijn dingquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
@MZ, maar dan snapt niemand het meer. Hieronder is een bekende haiku uit japan overigens. het is wel vrij vertaald
Iets Japansquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nee, een lapo-hunter kwam er tussendoor.
Hoe lang is het rijden? En weet je al wat over je contract?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Mysterieus jeweetsquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:13 schreef Pheno het volgende:
@MZ, maar dan snapt niemand het meer. Hieronder is een bekende haiku uit japan overigens. het is wel vrij vertaald
Nuurquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Marijkezwolle het volgende:
Hoe lang is het rijden? En weet je al wat over je contract?
En hai
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel opquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef JJH het volgende:
[..]
Die van jouw heeft veel te veel lettergrepen voor een haiku!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel op
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
spingt in het oog door haar]
perfecte pasvorm
een beetje hautain
loopt ze met haar lakschoenen -
pas elf geworden
Mag ik die eerste voor m'n ondertitel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb een keer een paar weken haiku gedaan in de GCSC dat leverde een hele leuke bundel op
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
perfecte pasvorm
een beetje hautain
pas elf geworden
ik heb echt bundels volgeschrevenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef JJH het volgende:
[..]![]()
Ik heb het ooit bij Nederlands moeten doen.
Mooie dichtvorm.
natuurlijk mag datquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mag ik die eerste voor m'n ondertitel?
Ook uitgegeven?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:17 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik hebv echt bundels volgescgreven
Ookquote:
Toe maar.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ook
Samen met een vriend hadden we een eigen landelijk tijdschrift.
Maakt Fles dan ook een foto?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:22 schreef sararaats het volgende:
ik ben net een boemeltrein. ik val stil waar een perron is.
dan verdwijn ik even tot ik weer weet wat ik moet zeggen.
hihi
die laatstequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:16 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Na een lange reis
strandt de eindeloze zee
in wit golvend zand
de winkeljuffrouw
perfecte pasvorm
een beetje hautain
pas elf geworden
Tuurlijk doet Fles datquote:
Saai, ik ben vrij en nu gebeurt er helemaal niets!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
hoe is het leven hier in de wereld die KSC heet
Hey Koenquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Koen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:30 schreef Koen66 het volgende:
![]()
Er zijn veel meer toepassingen voor siliconen dan alleen die ene.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De kapper wist mij vandaag te vertellen dat er in mijn shampoo siliconen zitten...
Nu vraag ik mij af wat in godsnaam het nut van siliconen in shampoo is. Het is niet zo dat ik onzeker ben over het formaat van mijn haarbos en een grotere haarbos nodig heb.
Whehehequote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
De kapper wist mij vandaag te vertellen dat er in mijn shampoo siliconen zitten...
Nu vraag ik mij af wat in godsnaam het nut van siliconen in shampoo is. Het is niet zo dat ik onzeker ben over het formaat van mijn haarbos en een grotere haarbos nodig heb.
Verlicht mij met uw kennis!quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef JJH het volgende:
[..]
Er zijn veel meer toepassingen voor siliconen dan alleen die ene.
Hey WWquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:31 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Niet op je kop?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:32 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ik heb wel een flinke bos voor de deur qua haar. Huhuhu.
Ook dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |