Kan wel wezen, maar toen hoefde ik helemaal niet meer bang te zijn voor hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat muisje is banger voor jou dan jij voor hem
Voortaan de wekker op tijd zetten!quote:
hahaha ja. ik heb dubbel gelegen en daardoor is m'n voet in slaap gevallenquote:
Jeugdsentimentquote:
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
tien uur gewerkt, eindelijk vrij.. Rijdt je ov niet door n stroomstoring
![]()
oh en hai
Hey LDGquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
tien uur gewerkt, eindelijk vrij.. Rijdt je ov niet door n stroomstoring
![]()
oh en hai
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn sig nog niet helemaal compleet. Nu wel.
De NS heeft dat beest geadopteerd hè.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerd
ben in den haagquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerd
Ik luisterde naar de Nederlandse sterrenquote:
date.fok.nl moet maar snel weer terugkomen! Al is er al singles.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn sig nog niet helemaal compleet. Nu wel.
In de lokkerij zit dat beest nu, hier een half uurtje vandaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanmiddag
Ze heet nu Mythe
zit die ooievaaropvang bij jullie in de buurt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
In de lokkerij zit dat beest nu, hier een half uurtje vandaan.
Hier een half uurtje vandaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit die ooievaaropvang bij jullie in de buurt?
Enig idee waar dat geintje van betaald gaat worden?quote:
De Wijk bedoel je?quote:
Die is echt tofquote:
In elk geval van het bordje van Blerick wel. Voorts is daar nou niet zo gek spannend veel te beleven eigelijkquote:
Iets Japans?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is nog steeds niet uit over een nieuwe sig. iemand een leuk idee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |