Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Al die ruige rockliedjes waar ik naar luister.
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?quote:
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dus omdat 'ze' dat zeggen, geloof jij maar dat 'het' waar is?
Nee, met geen enkel probleempjequote:
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Over dat gesproken, heb je dat ene nummertje geluisterd dat ik je aanraadde?
Dat wist ik sowieso alquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Als ik al shampoo koop omdat mijn hoofdhuid gemasseerd word, denk je dan niet dat ik ontzettend beïnvloedbaar ben?
Het is trouwens iets minder ruig, maar wel heel lekker instrumenteel nummer imo.quote:
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.quote:
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:13 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, met geen enkel probleempje
Je vrouw aan het verkopen?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Koen66 het volgende:
zow weer ff wat Marktplaats zaken aan het doen
Aaaahquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Overigens luister ik nu little lion man, voor degene die het zich afvragen.
Neequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:14 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan was je vorige vraag dus een retorische vraag.
But it was not your fault but minequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet dat ik leef om de honger in Afrika op te lossen, maar al gaande, tijdens, het werk enzo, een beetje troublshooten is best leuk hoor.
Als alles op rolletjes loopt is dat ook zo saai.
Ik neem het automatisch aan voor waar als ruige kapsters dat zingen terwijl ze zijn hoofdhuid masseren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee![]()
Dat ligt nog heel erg aan de 'ze' en de 'het'
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Sowieso Mumford and Sons.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
But it was not your fault but mine
And it was your heart on the line
I really fucked it up this time
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Die supertoe.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah, toe nou, heeeeeeeeeeel even...toe?
Supertoe?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Ik heb vaker verplicht naar de live versie op lowlands (geloof ik) moeten luisteren..quote:
Dat dus wel een beetje, maar echt een heerlijk album om af en toe op te zettenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.
Het ligt er een beetje aan hoevaak je ze draait als je ze net kent denk ikquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik heb het album, maar ik was erg snel klaar mee. Af en toe een nummertje is wel leuk, maar ik vind het allemaal erg hetzelfde klinken.
En dat fucked iets harder meeschreeuwen dan de rest.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Didn't I, my dear..
![]()
![]()
![]()
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het ligt er een beetje aan hoevaak je ze draait als je ze net kent denk ikIk heb ze nooit echt veel gedraaid, dus ze blijven leuk voor mij.
quote:
Dat klinkt een beetje eng.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hihihihi
![]()
als je echt heel graag wilt, mag je mijn probleempjes er wel even bij lenen, dan kom ik ze over een weekje wel weer halen
Adele kan ik dan weer helemaal niet hebben na de hoeveelheid die ik heb gehoord.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdjequote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Adele kan ik dan weer helemaal niet hebben na de hoeveelheid die ik heb gehoord.
het zijn geen kinderen hoorquote:
jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Niet echt een vergelijking, maar 21 van Adele kan ik blijven draaien.
nope, er liggen wat dingen over die de vrouw dreigt weg te gooien andersquote:
Kinderen zijn tof!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdje
quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:20 schreef JJH het volgende:
[..]
Kinderen zijn tof!andermans kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
Lowlands ja. Daar waren H en ik bij.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:17 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik heb vaker verplicht naar de live versie op lowlands (geloof ik) moeten luisteren..
Eerst vond ik er geen reet aan, maar toch is het wel tof
[..]
Kinderen zijn tof!ik heb er zaterdag 2 voor je, kan ik iets anders gaan doenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same shit, different day
SC hopper present
Dat ja. En ik word er moe van. Ze wordt ontzettend gehyped door 3FM.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Hoe goed ze ook kan zingen, haar stem wordt irritant na een tijdje
Zij is echt de beste zangeres van het moment.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
jaik vond haar eerst n nare stem hebben. maar ik heb m nu n paar keer geluisterd en hij is fijn
Dat is met alle muziek zoquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horen
[..]
Kinderen zijn tof!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Dan moet ik slapen en werken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik heb er zaterdag 2 voor je, kan ik iets anders gaan doen
Klopt, maar zij eerder dan sommige anderenquote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
noem een zanger(es) die nooit gaat irriteren, zelfs de allerbeste hoef ik niet continue te horen
Ik denk dat ik Josh Homme redelijk lang zou kunnen luisteren.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |