Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Nietquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Vertaling: ik moet sneeën maken?
Veel plezier emo![]()
Jaja....quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Als pasen en pinksteren op een dag vallen, goed?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben twaalf en nieuw hier. Waar is de clown?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:50 schreef Pheno het volgende:
Hallo, ik ben twaalf en nieuw hier. Waar is de clown?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef JJH het volgende:
[..]LIEF!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
najib is btw wel een echte marokkaan, hij steelt al zijn grappenquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:51 schreef Marijkezwolle het volgende:
Ik vind de versie van Najib Amhali leukerHij was Marokkaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lees je inquote:
Coolquote:Op dinsdag 19 april 2011 18:52 schreef PeZu het volgende:
[..]
najib is btw wel een echte marokkaan, hij steelt al zijn grappen_!
Najib Amhali jat grappen'quote:
Schrijf een leuke haiku.quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:53 schreef Pheno het volgende:
Ik wil een nieuw sig, maar ik ben inspiratieloos!
beter goed gejat dan slecht bedacht!quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Najib Amhali jat grappen'
AMSTERDAM - De geluiden dat cabaretier Najib Amhali regelmatig plagiaat pleegt, worden met de dag sterker. Bij Geenstijl stromen de tips binnen van mensen die de beroepsgrappenmaker hebben betrapt op jatwerk.
Terwijl Amhali de Brabantse cabaretier Guido Weijers er ooit van beschuldigde grappen te stelen, blijkt de man zelf ook niet vies van af en toe een herhaling.
Zo is zijn grap over maagden vrijwel identiek aan de woorden die de Amerikaanse buikspreker Jeff Dunham daar veel eerder over sprak. En dit weekend tipte een Geenstijl-lezer dat Amhali's hilarische 'McDrive' grap verdacht veel lijkt op een scčne uit de film Wayne's World 2 met Mike Myers en Dana Carvey, uit 1993.
Nog geen twee dagen later dook er een filmpje op uit een VARA-uitzending waar de Nederlander een mop tapt over onfrisse Afrikanen. Welke weer vrijwel identiek is aan een grap uit een optreden van Jamie Foxx uit 2002. Die het op zijn beurt weer jatte van Richard Pryor die in 1982 als een soortgelijk verhaal ophing, aldus Geenstijl.
Ja, die hieronder is niet leuk.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 18:54 schreef PeZu het volgende:
[..]
Najib Amhali jat grappen'
AMSTERDAM - De geluiden dat cabaretier Najib Amhali regelmatig plagiaat pleegt, worden met de dag sterker. Bij Geenstijl stromen de tips binnen van mensen die de beroepsgrappenmaker hebben betrapt op jatwerk.
Terwijl Amhali de Brabantse cabaretier Guido Weijers er ooit van beschuldigde grappen te stelen, blijkt de man zelf ook niet vies van af en toe een herhaling.
Zo is zijn grap over maagden vrijwel identiek aan de woorden die de Amerikaanse buikspreker Jeff Dunham daar veel eerder over sprak. En dit weekend tipte een Geenstijl-lezer dat Amhali's hilarische 'McDrive' grap verdacht veel lijkt op een scčne uit de film Wayne's World 2 met Mike Myers en Dana Carvey, uit 1993.
Nog geen twee dagen later dook er een filmpje op uit een VARA-uitzending waar de Nederlander een mop tapt over onfrisse Afrikanen. Welke weer vrijwel identiek is aan een grap uit een optreden van Jamie Foxx uit 2002. Die het op zijn beurt weer jatte van Richard Pryor die in 1982 als een soortgelijk verhaal ophing, aldus Geenstijl.
Ik arriveerquote:
Neequote:
Nou ja, het is gewoon plagiaat... Als ik een boek deels kopieer en het uitbreng onder mijn naam is dat ook niet netjes he? Vooral niet als ik iemand anders ervan beticht het te doenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Boeiend als hij z'n grappen jat, niemand kent ze en als je er om moet lachen is het toch oké?
Zo denk ik er in ieder geval over
Het is en blijft lulligquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Boeiend als hij z'n grappen jat, niemand kent ze en als je er om moet lachen is het toch oké?
grappen van jeff dunham jattenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:04 schreef TheFamousMan het volgende:
Héee, die UI heb ik al een tijdje niet meer gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
grappen van jeff dunham jatten_!
dan wordt het natuurlijk nooit grappig van
grapje zekerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef JJH het volgende:
Najib is van zichzelf al grappig, hij hoeft het niet van anderen te hebben....
ik vind hem te simpel en te flauw iets meer diepgang vind ik leukerquote:
ja geil hehquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:07 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Héee, die UI heb ik al een tijdje niet meer gezien
Ahh, een Theo Maassen fan zeker?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik vind hem te simpel en te flauw iets meer diepgang vind ik leuker
nopequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:09 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahh, een Theo Maassen fan zeker?
Zijn beste grap denk ik!quote:
quote:
hartkloppingen is niet erg maar als ze autch doen dan klopt er iets nietquote:
Heb ik ook wel vaker, echt heel kutquote:
Sperziebonenschotel met aardappelpuree en gehakt en spekjesquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:11 schreef goldfinger1963 het volgende:
ossehaas in peperroomsaus met krieltjes![]()
Echt weird. Van die kloppingen die heel erg steken, kon er even geen adem van halen. Maar ik zit gewoon, doe niets geks ofzo.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:12 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik ook wel vaker, echt heel kut![]()
maar, Autch?
NIJNERRRRRRRRRRRRRRRRRRquote:
Heb je gekookt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Sperziebonenschotel met aardappelpuree en gehakt en spekjes
Heb ik ook altijd, maar daar denken ze op FOK! anders overquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt weird. Van die kloppingen die heel erg steken, kon er even geen adem van halen. Maar ik zit gewoon, doe niets geks ofzo.
Maarja, /care het is weer over.
idd gewoon door gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt weird. Van die kloppingen die heel erg steken, kon er even geen adem van halen. Maar ik zit gewoon, doe niets geks ofzo.
Maarja, /care het is weer over.
Hoezo denken ze daar anders over?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar daar denken ze op FOK! anders over
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijkquote:
112 bellen en gelijk naar het ziekenhuisquote:
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.quote:
die mentaliteit jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
112 bellen en gelijk naar het ziekenhuis_!
Whehehe, voorspelbare reacties -1.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijk
Allemaal pubers die nog geen idee hebben wat er speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijk
Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, voorspelbare reacties -1.
"JE GAAT DOOD!!! EINZ!!!!11!!!1!!!!"
soms kna pijn geen kwaad hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.
Al denk ik er ook zo over hoor.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, voorspelbare reacties -1.
"JE GAAT DOOD!!! EINZ!!!!11!!!1!!!!"
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveauquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal pubers die nog geen idee hebben wat er speelt.
Ach, ik let wel op en onthoud het, mocht het erger worden, ga het niet negeren, maar ook niet overdrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.
Al denk ik er ook zo over hoor.
Pijn is fijn.quote:
Bakkes, jonguh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveau
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIquote:
daarmee bevestig je alleen maar zijn stelling hoorquote:
Ik ben een piraat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIEINZ!1!!!1
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIEINZ!1!!!1
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveau
ONZ mentaliteit alluzquote:
ja jammer dat ie weg isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee ja
Ik vond het zo gek om hem opeens niet meer blauw te zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee ja
Áls er na drieen nog wat te doen is tenminste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
Jij bent toch ook nieuw gepeupel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook allang te slapen meneertje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
falen jij doet hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om hem opeens niet meer blauw te zien.
En sommige modjes zijn best tof.
Maar ik post geen bier en tietenquote:
vooral zomervakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook allang te slapen meneertje.
Sowieso, een jaar terug was de nachtbagger pas tof.
Ik weet het, ik weet het. maar ik mag niets zeggen, policy en zulcksquote:
Voor de schermen is toch alleen bekend dat ie er gewoon mee stopt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. maar ik mag niets zeggen, policy en zulcks
ROfLOLLERCOPETER !!!! ENZ EINZ!!!! ELF !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon omdat het kan!!!!hahahahahah!11EINZ!!!!![]()
!!1EINZ!!1!
Precies en daar laten we het lekker bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de schermen is toch alleen bekend dat ie er gewoon mee stopt?
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan pratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon omdat het kan!!!!hahahahahah!11EINZ!!!!![]()
!!1EINZ!!1!
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.quote:
Dan had ik toch alles meegekregen wat ik er van mocht weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies en daar laten we het lekker bij
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYVquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
ik denk gekocht in de supermarktquote:
Bob.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYV
Whehe, geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan praten
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.
Dat weet ik dan altijd te missen, die enkele keer dat ik kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.
Mono hč, die heeft bij mij in de auto gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat Monopoly 100 meter van mijn huis af heeft gewoond, toen hij foto's van z'n oude huis postte
Boah, supertofquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Mono hč, die heeft bij mij in de auto gezeten.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we stoppen met praten over ONZ
Ja, nouja, mijn mensen zijn er ook wel weg hoor, daarom post ik der ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik dan altijd te missen, die enkele keer dat ik kijk.
Op FOK! ook echt een prachtuserquote:
Precies, daar is al een ander forum voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we stoppen met praten over ONZ
Iedereen kent 'mquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij monopoly op schoot gezeten.
En hij leeft nog.
Waar is het praat hier over ONZ forum?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daar is al een ander forum voor
Dat mag na mijn thuisrit ook wel gezegd worden. Dat dat goed gegaan is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij monopoly op schoot gezeten.
En hij leeft nog.
Tong80 topic verzamelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daar is al een ander forum voor
Vraag het aan, als IND kan, kan alles.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is het praat hier over ONZ forum?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is het praat hier over ONZ forum?
Is het er uiteindelijk gekomen?quote:
ik las monopoly ipv Polopolyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, Tilburg zingt wordt weer super![]()
![]()
![]()
http://bd.nl/polopoly_fs/(...)TilburgZingt2011.pdf
Als je het bonnetje nog hebt gewoon naar de supermarkt terug!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat gaat UI wisselen nu gemakkelijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het bonnetje nog hebt gewoon naar de supermarkt terug!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)ag-in-noordwijk.html
dat mag geskipped wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou moet je er ook nog eerst zelf op klikken joh huilebalkquote:
Maar ik wist niet wat er komen ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moet je er ook nog eerst zelf op klikken joh huilebalk
KG mag zich wel eens scherenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh okee.quote:
Dat wel, maar het blijft ranzig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.
KIJK UIT EEN ENORM DIKKE GAST MET BIJNA NIKS AAN EN GRIJS KROEZEND BORSTHAAR!!
en dan had jij nog steeds geklikt![]()
beertjequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Panda72 het volgende:
Wat een prachtig weer was het vandaag. En wie moest weer de hele dag werken. Nou ja het paasweekend word het ook mooi gelukkig. Lekker vrij maandag daar heb ik zo'n behoefte aan.
pedroquote:
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuldquote:
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuld
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.quote:
Ga je één of twee weken die kant op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ruim 2 weken weekend
en als we terugkomen uit Portugal
nee johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugalquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/203244/stop-seksuele-uitbuiting-.html
Dat brunetje mag wel langs komen hoor
Ja hee. Dat haal ik niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
o stond er ook nog tekst ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppen![]()
Lees: 15,8 miljoen Nederlanders vinden het wel prima
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppen![]()
Lees: 15,8 miljoen Nederlanders vinden het wel prima
Jezus, gaat het over seksuele uitbuiting, kijk jij naar die mokkelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/203244/stop-seksuele-uitbuiting-.html
Dat brunetje mag wel langs komen hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, gaat het over seksuele uitbuiting, kijk jij naar die mokkels![]()
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Ging het daarover?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Best welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Ik vond het nogal ehm ironisch
heel de tekst niet gezien johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wis het ook nietquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?![]()
En wat lastig... Ik kan me voorstellen dat je hem toch zou willen zien, het is je opa
maar toch zal ik het doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Nou ja, weet je wat het is meisje? Sommige opa's en oma's waren als ouder niet aardig of vriendelijk of goed, maar voor de kleinkinderen wel geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
Ja, vooral datquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?
is bijna weekendquote:
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
Nog 2 nachtjesquote:
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenken
ik pas vrijdag om 3 uurquote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?
Het is je eigen keuze en je ouders kunnen je alleen waarschuwen. Uiteindelijk kan het best meevallen. En jij komt in contact met hem, hoeft de rest dat niet te doen.
Maar wat ga je later tegen je kinderen zeggen als ze vragen naar je opa ?
Vertel je dan een verhaal van horen zeggen, of liever je eigen verhaal ?
ook al weet ik er niet veel meer van af (was te jong)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt... Één persoon uit de familie heeft nog contact met hem, maar volgens hem is ie niet echt veranderdin dat geval hoef ik m'n opa ook echt niet te zien!
Omg, wat klinkt dat vreemd...
Oh dat is wel nog vreemder eigenlijkquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
Nijntje, ik heb precies hetzelfde met mijn opa.
Hij woont ook hier in het dorp.. geen idee wie het is, misschien komt ie wel dagelijks bij me aan de kassa![]()
Ondanks alle verhalen zou ik best willen weten wie hij is en hoe hij is, maar ik durf niet.
maar waarom durf je niet ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
Hij woont ook hier in het dorp.. geen idee wie het is, misschien komt ie wel dagelijks bij me aan de kassa![]()
Ondanks alle verhalen zou ik best willen weten wie hij is en hoe hij is, maar ik durf niet.
Ik heb met open mond zitten kijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:59 schreef PeZu het volgende:
http://www.flabber.nl/linkdump/video/ultieme-legomachine-8020
lego![]()
![]()
Door alle verhalen enzo.quote:
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef DaMart het volgende:
Het moet toch niet gekker worden... liep er net op 2 hoog bij mij een muis op balkon... deuren maar weer dicht dus.
okquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Door alle verhalen enzo.
Ga er niet verder op in
hij is echt gaaf jahquote:
Ik had er vandaag ook eentje op het werk gevondenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzit.
dan heeft er iemandf iets op zijn balkon liggen dat niet zo handig isquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik ben nu een paar keer mijn huis doorgelopen, en ik kan geen ongedierte vinden, dus ik ga er maar van uit dat dat beest naar de buren is gegaan en niet ineens binnenzit.
Lekkerquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef JJH het volgende:
Gadverdamme, Bert spuugt en gaat er gelijk mee zitten spelen.![]()
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoogquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:22 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik had er vandaag ook eentje op het werk gevonden
niet te hoog hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoog.
Dat gevoel ken ik al drie weken. Ik ben het beuquote:
Die klimmen gewoon langs een regenpijp o.i.d. omhoogquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat de drempel gelukkig net te hoog was voor dat beest... maar dan nog: wat doet een muis op twee hoog.
wanneer begin je bij je nieuwe werkgever?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gevoel ken ik al drie weken. Ik ben het beu
Ik denk op zoek naar etenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bang dat ie natte voeten krijgt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel vreemdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:07 schreef Joysa het volgende:
Weet ik niet.. Weet mam ook niet.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt heel vreemd
Weet hij wel wie jij bent en hoe je eruit ziet?
Mocht ik hem onverhoopt toch in huis tegenkomen, dan was dat meteen zijn laatste maalquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die klimmen gewoon langs een regenpijp o.i.d. omhoog
Zal er wel een eeten op zijn balkon hebben liggen ofzo
Ik hoop het voor je.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mocht ik hem onverhoopt toch in huis tegenkomen, dan was dat meteen zijn laatste maal.
Maar goed, ik heb onder de banken en kasten gekeken en daar zag ik niks, dus er zal wel niets zijn in huis.
Hey Saraquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:25 schreef sararaats het volgende:
ik heb nu de meest brakke internetverbinding ooit pfff
Totdat ie stiekem achter je rug langs liep terwijl je aan het controleren was.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Kans lijkt me klein, dan had ik hem moeten zien hoor.
Mei.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
wanneer begin je bij je nieuwe werkgever?
Dan heb je me niet zien rondkijken.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Totdat ie stiekem achter je rug langs liep terwijl je aan het controleren was.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je me niet zien rondkijken.Ben je er dan zo bang voor?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dan heb je me niet zien rondkijken.Er is vast niets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In wat voor bak?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dus als er eentje in zo'n bak rond loopt dan zet jij hem dus niet buiten?
Je hoeft er niet bang voor te zijn om het niet prettig te vinden een muis in huisquote:
Dat snap ik maar dat is meestal wel het gevalquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bang voor te zijn om het niet prettig te vinden een muis in huis
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Maar als iemand anders zich opwerpt om die bak naar buiten te zetten, dan laat ik het doen, jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zo'n blauwe bak waar de groente in zit
Kan zo geen afbeelding vinden
Wat ga je met Bos doen?quote:
Heb ik vandaag nog gedaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik denk dat ik wel weet wat je bedoelt. Maar als iemand anders zich opwerpt om die bak naar buiten te zetten, dan laat ik het doen, ja.
Yippiequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:38 schreef sararaats het volgende:
[..]
het was Belgacom maar nu ben ik in m'n eigen huisje met SNEL INTERNET.
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste wegquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:37 schreef Trevland het volgende:
[..]
Heb ik vandaag nog gedaan, toen ik hem buiten zette dacht ik nog waarom liet ik hem nou niet aan een van de dames zien
het bos, of is Bos81 tegenwoordig al een zelfstandig naamwoord?quote:
Dat is gemeenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste weg.
ergerlijk als je zo lang moet wachten eer de pagina geladen is.quote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Toen ik nog bij Gran Dorado werkte, waren er ook vaak muizen. Een keer zag ik er eentje een stofzuiger in kruipen... die heeft vervolgens 10 minuten aan gestaan, en toen zaten er rode vlekken in de stofzuigerzak... maar de muis was tenminste weg.
Ik ken het, heb ik op het werk met mobiel, het gaat dan zo traagquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
ergerlijk als je zo lang moet wachten eer de pagina geladen is.
ik heb Expressnet van Telenet
ik wist niet dat Belgacom zo traag ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik ken het, heb ik op het werk met mobiel, het gaat dan zo traag
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:42 schreef sararaats het volgende:
de Frasier vangt de muizen en legt ze meestal voor de deur maar m'n schoonzus heeft er zo'n schrik van.
dus de mama ruimt ze op
Voeeeeeehooooet, WAKKER WORDENquote:
Mijn werkplek onveilig maken!quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:44 schreef Trevland het volgende:
[..]
Wat had die muis jou dan misdaan dan je hoog uit een beetje laten schrikken?
Kan wel wezen, maar toen hoefde ik helemaal niet meer bang te zijn voor hemquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:49 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat muisje is banger voor jou dan jij voor hem
Voortaan de wekker op tijd zetten!quote:
Jeugdsentimentquote:
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerdquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
tien uur gewerkt, eindelijk vrij.. Rijdt je ov niet door n stroomstoring
![]()
oh en hai
Hey LDGquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef littledrummergirl het volgende:
tien uur gewerkt, eindelijk vrij.. Rijdt je ov niet door n stroomstoring
![]()
oh en hai
quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn sig nog niet helemaal compleet. Nu wel.
De NS heeft dat beest geadopteerd hč.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerd
ben in den haagquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:54 schreef Symphonic het volgende:
[..]
is er weer een ooievaar in de schakelkast geflikkerd
Ik luisterde naar de Nederlandse sterrenquote:
date.fok.nl moet maar snel weer terugkomen! Al is er al singles.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:55 schreef DaMart het volgende:
Ik vond mijn sig nog niet helemaal compleet. Nu wel.
In de lokkerij zit dat beest nu, hier een half uurtje vandaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:56 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik hoorde het op de radio vanmiddag
Ze heet nu Mythe
zit die ooievaaropvang bij jullie in de buurt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:57 schreef JJH het volgende:
[..]
In de lokkerij zit dat beest nu, hier een half uurtje vandaan.
Hier een half uurtje vandaan.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:58 schreef Symphonic het volgende:
[..]
zit die ooievaaropvang bij jullie in de buurt?
Enig idee waar dat geintje van betaald gaat worden?quote:
De Wijk bedoel je?quote:
Die is echt tofquote:
In elk geval van het bordje van Blerick wel. Voorts is daar nou niet zo gek spannend veel te beleven eigelijkquote:
Iets Japans?quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:03 schreef Pheno het volgende:
* Pheno is nog steeds niet uit over een nieuwe sig. iemand een leuk idee?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |