quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, gaat het over seksuele uitbuiting, kijk jij naar die mokkels![]()
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Ging het daarover?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Best welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Ik vond het nogal ehm ironisch
heel de tekst niet gezien johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wis het ook nietquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?![]()
En wat lastig... Ik kan me voorstellen dat je hem toch zou willen zien, het is je opa
maar toch zal ik het doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Nou ja, weet je wat het is meisje? Sommige opa's en oma's waren als ouder niet aardig of vriendelijk of goed, maar voor de kleinkinderen wel geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
Ja, vooral datquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?
is bijna weekendquote:
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
Nog 2 nachtjesquote:
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:04 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenken
ik pas vrijdag om 3 uurquote:
Geen idee...quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
ok, maar ben jij er zelf blij mee als je hem niet hebt gekend ?
Het is je eigen keuze en je ouders kunnen je alleen waarschuwen. Uiteindelijk kan het best meevallen. En jij komt in contact met hem, hoeft de rest dat niet te doen.
Maar wat ga je later tegen je kinderen zeggen als ze vragen naar je opa ?
Vertel je dan een verhaal van horen zeggen, of liever je eigen verhaal ?
ook al weet ik er niet veel meer van af (was te jong)quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef RockNijntje het volgende:
Ik zie wel hoe het loopt... Één persoon uit de familie heeft nog contact met hem, maar volgens hem is ie niet echt veranderdin dat geval hoef ik m'n opa ook echt niet te zien!
Omg, wat klinkt dat vreemd...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |