Dat wel, maar het blijft ranzig!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee.
KIJK UIT EEN ENORM DIKKE GAST MET BIJNA NIKS AAN EN GRIJS KROEZEND BORSTHAAR!!
en dan had jij nog steeds geklikt![]()
beertjequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef Panda72 het volgende:
Wat een prachtig weer was het vandaag. En wie moest weer de hele dag werken. Nou ja het paasweekend word het ook mooi gelukkig. Lekker vrij maandag daar heb ik zo'n behoefte aan.
pedroquote:
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuldquote:
Dat zou wat zijn zeg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:50 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klopt. Maar niet ALLE ellende in de wereld is mijn schuld
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.quote:
Ga je één of twee weken die kant op?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja ruim 2 weken weekend
en als we terugkomen uit Portugal
nee johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Linkjes zijn per definitie onbekend, je weet nooit wat er achter schuil gaat.
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugalquote:
Lekkah.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/203244/stop-seksuele-uitbuiting-.html
Dat brunetje mag wel langs komen hoor
Ja hee. Dat haal ik niet meerquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Nee we zijn een week fulltime plaatgenoot en 30 april gaan we naar Portugal
o stond er ook nog tekst ?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppen![]()
Lees: 15,8 miljoen Nederlanders vinden het wel prima
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
173.000 Nederlanders vinden dat seksuele uitbuiting van kinderen moet stoppen![]()
Lees: 15,8 miljoen Nederlanders vinden het wel prima
Jezus, gaat het over seksuele uitbuiting, kijk jij naar die mokkelsquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:51 schreef Crazy-M het volgende:
http://www.nufoto.nl/fotos/203244/stop-seksuele-uitbuiting-.html
Dat brunetje mag wel langs komen hoor
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jezus, gaat het over seksuele uitbuiting, kijk jij naar die mokkels![]()
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Ging het daarover?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverdquote:
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef RockNijntje het volgende:
OMGMijn opa is weer hier in de buurt komen wonen
Kort samengevat waarom dat niet zo geweldig is: toen hij met m'n oma getrouwd was mochten zij en haar kinderen (mijn tante en vader dus) helemaal niks, later heeft hij nog wat geld afgetroggeld van familie, mensen gestalkt en zo verder
Het was (is) gewoon een gemene stiekeme vent... We zijn dus niet helemaal blij dat hij nu na 20 jaar ineens weer in de buurt woont...
Maar op een of andere manier zou ik hem toch wel eens willen zien...
Best welquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:58 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hai lieverd![]()
Ik vond het nogal ehm ironisch
heel de tekst niet gezien johquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:56 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
wis het ook nietquote:
Nooit gezienquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Je hebt hem nog nooit eerder gezien?![]()
En wat lastig... Ik kan me voorstellen dat je hem toch zou willen zien, het is je opa
maar toch zal ik het doen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Nou ja, weet je wat het is meisje? Sommige opa's en oma's waren als ouder niet aardig of vriendelijk of goed, maar voor de kleinkinderen wel geweldigquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Nooit gezienHij heeft mij ook nooit gezien, ook niet als baby ofzo. En inderdaad lastig, ik wil hem opzich kennen, of in ieder geval een keer zien, gewoon uit nieuwsgierigheid... Maar als ik die verhalen over hem hoor ook weer liever niet
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
Ja, vooral datquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:03 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat, en je kunt toch op neutraal terrein afspreken?
is bijna weekendquote:
Het gedoe begint weer opnieuw als je ook maar een keer contact met hem hebt, zo zegt de hele familie het, dus echt een heel erg dubbel gevoel... En nu hij weer in de buurt woont ga je er toch over nadenkenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:02 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
maar toch zal ik het doen.
als hij er niet meer is, is het te laat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |