Precies en daar laten we het lekker bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de schermen is toch alleen bekend dat ie er gewoon mee stopt?
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan pratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon omdat het kan!!!!hahahahahah!11EINZ!!!!![]()
!!1EINZ!!1!
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.quote:
Dan had ik toch alles meegekregen wat ik er van mocht weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies en daar laten we het lekker bij
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYVquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
ik denk gekocht in de supermarktquote:
Bob.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYV
Whehe, geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan praten
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.
Dat weet ik dan altijd te missen, die enkele keer dat ik kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.
Mono hč, die heeft bij mij in de auto gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat Monopoly 100 meter van mijn huis af heeft gewoond, toen hij foto's van z'n oude huis postte
Boah, supertofquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Mono hč, die heeft bij mij in de auto gezeten.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we stoppen met praten over ONZ
Ja, nouja, mijn mensen zijn er ook wel weg hoor, daarom post ik der ook niet meer.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat weet ik dan altijd te missen, die enkele keer dat ik kijk.
Op FOK! ook echt een prachtuserquote:
Precies, daar is al een ander forum voorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we stoppen met praten over ONZ
Iedereen kent 'mquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij monopoly op schoot gezeten.
En hij leeft nog.
Waar is het praat hier over ONZ forum?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daar is al een ander forum voor
Dat mag na mijn thuisrit ook wel gezegd worden. Dat dat goed gegaan is.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Myraela het volgende:
Ik heb bij monopoly op schoot gezeten.
En hij leeft nog.
Tong80 topic verzamelingquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Precies, daar is al een ander forum voor
Vraag het aan, als IND kan, kan alles.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is het praat hier over ONZ forum?
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:32 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waar is het praat hier over ONZ forum?
Is het er uiteindelijk gekomen?quote:
ik las monopoly ipv Polopolyquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
Woei, Tilburg zingt wordt weer super![]()
![]()
![]()
http://bd.nl/polopoly_fs/(...)TilburgZingt2011.pdf
Als je het bonnetje nog hebt gewoon naar de supermarkt terug!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef TheFamousMan het volgende:
Wat gaat UI wisselen nu gemakkelijk
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je het bonnetje nog hebt gewoon naar de supermarkt terug!
quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)ag-in-noordwijk.html
dat mag geskipped wordenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou moet je er ook nog eerst zelf op klikken joh huilebalkquote:
Maar ik wist niet wat er komen ging.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou moet je er ook nog eerst zelf op klikken joh huilebalk
KG mag zich wel eens scherenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:36 schreef Dr_Flash het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |