quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIEINZ!1!!!1
Dan hoor jij ook allang te slapen meneertje.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
falen jij doet hetquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
Inderdaadquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik vond het zo gek om hem opeens niet meer blauw te zien.
En sommige modjes zijn best tof.
Maar ik post geen bier en tietenquote:
vooral zomervakantiequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dan hoor jij ook allang te slapen meneertje.
Sowieso, een jaar terug was de nachtbagger pas tof.
Ik weet het, ik weet het. maar ik mag niets zeggen, policy en zulcksquote:
Voor de schermen is toch alleen bekend dat ie er gewoon mee stopt?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:24 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik weet het, ik weet het. maar ik mag niets zeggen, policy en zulcks
ROfLOLLERCOPETER !!!! ENZ EINZ!!!! ELF !!quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon omdat het kan!!!!hahahahahah!11EINZ!!!!![]()
!!1EINZ!!1!
Precies en daar laten we het lekker bijquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef JJH het volgende:
[..]
Voor de schermen is toch alleen bekend dat ie er gewoon mee stopt?
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan pratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:25 schreef RockNijntje het volgende:
Gewoon omdat het kan!!!!hahahahahah!11EINZ!!!!![]()
!!1EINZ!!1!
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.quote:
Dan had ik toch alles meegekregen wat ik er van mocht weten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies en daar laten we het lekker bij
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYVquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Neejoh, de vakanties en vrijdagen etc moet je juist ontlopen. Dan komen de paupers die doordeweeks een bedtijd hebben stoer doen.
ik denk gekocht in de supermarktquote:
Bob.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ook wel een pointje, Jan met z'n rijmpjes, Bob met z'n hippieheid, MYV
Whehe, geen ideequote:Op dinsdag 19 april 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af of mensen ook zo op school en zo gaan praten
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Maar door de weeks is het tegenwoordig zo dood, en als ik tot half vier moet wachten voordat er wat gebeurd ben ik al weg.
Dat weet ik dan altijd te missen, die enkele keer dat ik kijk.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er moet gewoon een gezellige kern zijn. En niet die faalhazen die alleen maar plaatjes posten.
Mono hè, die heeft bij mij in de auto gezeten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:29 schreef TheFamousMan het volgende:
Ik kwam er trouwens achter dat Monopoly 100 meter van mijn huis af heeft gewoond, toen hij foto's van z'n oude huis postte
Boah, supertofquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef JJH het volgende:
[..]
Mono hè, die heeft bij mij in de auto gezeten.
Pourquoi?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:30 schreef RockNijntje het volgende:
Laten we stoppen met praten over ONZ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |