Heb ik ook altijd, maar daar denken ze op FOK! anders overquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt weird. Van die kloppingen die heel erg steken, kon er even geen adem van halen. Maar ik zit gewoon, doe niets geks ofzo.
Maarja, /care het is weer over.
idd gewoon door gaanquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Echt weird. Van die kloppingen die heel erg steken, kon er even geen adem van halen. Maar ik zit gewoon, doe niets geks ofzo.
Maarja, /care het is weer over.
Hoezo denken ze daar anders over?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:14 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Heb ik ook altijd, maar daar denken ze op FOK! anders over
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijkquote:
112 bellen en gelijk naar het ziekenhuisquote:
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.quote:
die mentaliteit jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef PeZu het volgende:
[..]
112 bellen en gelijk naar het ziekenhuis_!
Whehehe, voorspelbare reacties -1.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijk
Allemaal pubers die nog geen idee hebben wat er speelt.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:16 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Iedereen maakte zich enorme zorgen, hier in KSC waren ze er wel wat nuchterder over, maar in [ONZ] ging iedereen panisch schreeuwen en rondjes rennen dat ik naar de huisarts moest, zo snel mogelijk
Jaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, voorspelbare reacties -1.
"JE GAAT DOOD!!! EINZ!!!!11!!!1!!!!"
soms kna pijn geen kwaad hoorquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.
Al denk ik er ook zo over hoor.
rip aan de nabestaandenquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
Whehehe, voorspelbare reacties -1.
"JE GAAT DOOD!!! EINZ!!!!11!!!1!!!!"
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveauquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Allemaal pubers die nog geen idee hebben wat er speelt.
Ach, ik let wel op en onthoud het, mocht het erger worden, ga het niet negeren, maar ook niet overdrijven.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:17 schreef JJH het volgende:
[..]
Nou, heel gezond zal het niet zijn. Je lichaam laat je pijn voelen om aan te geven dat er iets niet goed zit.
Al denk ik er ook zo over hoor.
Pijn is fijn.quote:
Bakkes, jonguh.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveau
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIquote:
daarmee bevestig je alleen maar zijn stelling hoorquote:
Ik ben een piraat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIEINZ!1!!!1
Hi-la-risch.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:21 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Garpje11!11!!!EINZEINZ, ZO VAN JIJ MOD ONZ EN ALLES HARHARHARHARQUATROSTAGGIONIEINZ!1!!!1
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:19 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Vooral die Mods in ONZ, echt totaal geen niveau
ONZ mentaliteit alluzquote:
ja jammer dat ie weg isquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee ja
Ik vond het zo gek om hem opeens niet meer blauw te zien.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Toen SwJ nog mod was baggerde ie regelmatig mee ja
Áls er na drieen nog wat te doen is tenminste.quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
Jij bent toch ook nieuw gepeupel?quote:Op dinsdag 19 april 2011 19:23 schreef TheFamousMan het volgende:
Nacktbaquer kan soms nog wel gezellig zijn, maar dan vooral ná 3 uur, als al het nieuwe gepeupel die alleen maar bier en tieten post al naar bed zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |